Den ultimative SEO-tjekliste: 100 konkrete tips

Sørg for at jeres SEO-indsats lever op til best-pratice med vores ultimative SEO-tjekliste 2018 med mere end 100 konkrete optimeringstiltag
Viden > Blog > Den ultimative SEO-tjekliste: 100 konkrete tips

Den ultimative SEO-tjekliste anno 2018 med 100 optimeringstiltag og konkrete tips

Vi arbejder til dagligt med en række virksomheders søgemaskineoptimering som et led i deres digitale marketing strategi. Vores SEO-specialister gør i den henseende brug af vores omfattende SEO-tjekliste med mere end 100 punkter som er vigtige at sikre for en optimal SEO-indsats. 

I KYNETIC er det i vores DNA at dele ud af viden og derfor vil vi gerne dele listen med dig. SEO-tjeklisen er udviklet med udgangspunkt i mere end 10 års erfaring med SEO, dyb teknisk indsigt og naturligvis opdateret så den følger alle gængse retningslinjer og Google seneste algoritmer.

Vi er netop ved at gå i luften og artiklen er på vej.

 

Få e-mail med artiklen Indtast dit navn og e-mail, så sender vi dig en mail med artiklen, så snart artiklen er i luften.

 

Kategorier

Tilmeld dig KYNETIC Insight og hold dig opdateret på digitale trends, analyser og brugbare guides til jeres digitale vækst.

  • Vi er drevet af kunstig intelligens Verdens første og førende digital marketing bureau drevet af kunstig intelligens
  • Dyb viden og indgående erfaring +15 års erfaring med digital marketing og intelligent online annoncering
  • Vi skaber fremtidens digitale vindere +100 cases med 5-10X vækst af forretningskritiske KPI’er
  • Førende digital marketing konsulenthus Skandinaviens førende digital marketing eksperter
Skrevet af: Tommy Arildslund CPO, Partner & Senior Digital Consultant Tlf: 7120 0027 / Mail:
Udgivet d.

Tommy har i mere end 12 år befundet sig på kundesiden af bordet, som eCommerce og digital marketing ansvarlig, med særlig fokus på at vækste og skalere virksomheder. Derudover har Tommy drevet 2 af sine egne webshops og er underviser i optimering af e-handel hos International Business College. Til dagligt er Tommy produktansvarlig og overordnet ansvarlig for leverancer til vores kunder, hvor han kombinerer sine tekniske kompetencer inden for webudvikling i eksekvering af SEO, SEM, CRO og social media annoncering.

 

Det mener vores kunder

Nævnt i medier som

Tilmeld dig KYNETIC Insight og hold dig opdateret på digitale trends, analyser og brugbare guides til jeres digitale vækst.