KYNETIC vinder hovedprisen til Nordic Search Awards for "Best Online Marketing Campaign in Denmark" Læs mere
Kontakt os

Live Q&A session: Digital Marketing midt i Corona-krisen

Stil spørgsmål til eksperterne om jeres digital marketing strategi i en Corona-krisetid og hvordan I får mest ud af kanalerne, minimerer eventuelle tab og adapter jeres digital marketing mix korrekt til situationen både på kort og lang sigt

Live Q&A session: Digital Marketing midt i Corona-krisen

📅 Dato: 26. marts 2020
⏱ Tidspunkt: kl. 12.25 – 13.00

og

📅 Dato: 27. marts 2020
⏱ Tidspunkt: kl. 12.25 – 13.00

Spørg eksperterne om de rette digital marketing greb i en krise-tid

På vores Live Q&A session stiller vi op med 2 af landets førende digital marketing eksperter i form af vores CEO, Kasper Ebsen og vores Head of Stategy & Growht Jeppe Juul Sørensen, som på bedste vis, vil bruge deres erfaringer fra mere end 200 digital marketing setups, til at svare på jeres spørgsmål omkring hvordan I bør navigere i Corona-krisen. 

Det kan være lavpraktiske spørgsmål til kanaler som Facebook og Google, til mere strategiske spørgsmål om go-to-market strategi, kort og langsigtede tiltag, allokering af budgetter og meget mere.

Vi starter sessionen ud med at give indblik I hvad vi kan aflæse på data pt.  og vores vigtigste findings baseret på en cross-client analyse forfiner dag for dag.

Sessionen vil blive afhold via Google Hangout, så der kan ske spørgsmål og sparring mellem deltagerne også. Med andre ord en uformel setting med 100% fokus på at hjælpe jer derude (og hinanden) til at få det bedst mulige ud af sin digital marketing indsats i en anderledes tid, hvor visse markeder oplever et stigende efterspørgsel, mens andre er mere presset end nogensinde før.

Sessionen er gratis, men der er begrænsede pladser.

 

“Jeg kan med glæde konstatere, at KYNETIC arbejder væsentligt mere sofistikeret og dybt med digital marketing end 99% andre bureauer og eksperter vi møder i vores arbejde.

Tidligere deltagere, feb. 2020

Hvem er webinaret for?
Du er CMO, CDO, marketingansvarlig, eCommerce manager, beslutningstager eller lignende i en stor eller mellemstor B2C eller B2B virksomhed. Det kan være eCommerce, retailer ,brand-owner eller lignende, hvor digital markedsføring er en forretningskritisk central forretnings-driver.

Key takeaways for sessionen

På sessionen har du mulighed for:

  • At få indsigt i generelle trends og udviklingen online ift. Corona-virussens påvirkninger
  • At stille spørgsmål til førende digital marketing eksperter om jeres indsats 
  • Få konkrete råd til jeres digital marketing indsats
  • Spare med ligesindede direkte
  • Videregive din råd og findings

Dine værter er:

 Kasper Ebsen, CEO & Senior Consultant, som har +15 års erfaring med digital marketing, er kåret til Børsen Top 100 Erhverstalen og har arbejdet med +100 af de førende brands og digital marketing virksomheder heriblandt DanDomain, Kvik, Fri Bikeshop, Imerco, Ilva, UnoEuro, Danfoss, Stofa m.fl.

Jeppe Juul Sørensen, Head of Growth & Strategy, som I de seneste 10 år har arbejdet med brand-udvikling, forretningsudvikling og marketingstrategier bl.a. hos Grundfos, Tulip og ikke mindst som Director hos et landets største mediebureauer. Jeppe har arbejdet med nogle af nordens førende brands som Salling Group, Startbucks, Bravo Tours, Sport24 og Louis Nielsen mfl.

Kasper Ebsen citat

Kasper Ebsen
CEO, Partner & Senior Consultant

Jeppe Juul Sørensen
Head of Growth & Strategy

 

“Jeg har deltaget i adskillige webinarer og seminarer de seneste 6 måneder og det her var niveauer over alt andet jeg har oplevet. Det gav i den grad stof til eftertanke

Tidligere deltagere, nov. 2019

Tilmeld dig sessionen her

Webinaret er fuldt booket og tilmelding er derfor lukket.

Vi er et team med erfaringer fra +200 af de mest succesfulde digital marketing setups i Norden

Logoer

Det siger vores kunder

“For DanDomain er det en stor fordel, at vi kan samle alle vores digitale marketingaktiviteter ét sted. Det var også én af de primære grunde til, hvorfor vi indgik samarbejdet med KYNETIC. 

At KYNETIC også holder sig opdateret på den nyeste teknologi, brancheviden og kan supplere og udfordre vores inhouse marketingteam på digital forretning, giver os en kæmpe fordel og et solidt fundament for et godt samarbejde”

Stefan Rosenlund

Managing Director Nordic
team.blue

“De var skarpe, meget velforberedte og forstod vores KPI’er. Den oplevelse havde vi slet ikke med de andre bureauer.

Vi havde brug for en mere hardcore vedvarende analyse af vores kampagner og hvordan vi får kunder i tragten. Det kan KYNETIC og har samtidig leveret en præcis eksekveringsplan med fuld transparens og høj agilitet”

Margit

Margit Beuschau Lindstrøm

Digital Project Manager
AURA ENERGI

“I processen med at hæve baren med vores digitale markedsføring, har vi valgt at indgå et tæt samarbejde med KYNETIC, som både var strategisk stærke og kunne hjælpe os med benhård eksekvering i de forskellige kanaler.

De har igennem processen vist en ihærdighed og et ansvar, som vi sjældent har oplevet og deres viden om data, automation og intelligens i marketing sammenhæng, er ret unik.”

Bo Abrahamsen

Salgs- og Marketingchef
DUKA A/S

Tilmeld dig KYNETIC Insight og hold dig opdateret på digitale trends, analyser og brugbare guides til jeres digitale vækst.