KYNETIC vinder hovedprisen til Nordic Search Awards for "Best Online Marketing Campaign in Denmark" Læs mere
Kontakt os

Webinar: De 6 vigtigste Ecommerce Performance Features på Google og Facebook i 2020

Gratis webinar med KYNETIC: Vi giver dig de 6 vigtigste Ecommerce Performance Features på Google og Facebook i 2020 på én time.

Kend de 6 vigtigste Ecommerce Performance Features til forretningsvækst

📅 Dato: 26. marts 2020
⏱ Tidspunkt: kl. 10.00 – 11.00

Få indsigtsfuld viden om Googles og Facebooks avancerede features til øget performance 

AI og machine learning er i stigende grad en integreret del af nutidens avancerede datadrevne digital marketing. Der findes en stor mængde avanceret embedded high-performance teknologi i de store platforme, Facebook og Google, som der i høj grad kan drages nytte af, til en øget performance og forretningsvækst.

Tag blot smartbidding, Googles budstrategi som bruger avanceret machine learning der øger performance markant. Det samme er tilfældet for Facebook, der med kunstig intelligens og komplekse features som Campaign Budget Optimization (CBO), dynamiske annoncer, automatiske placeringer og målretning hæver performance på baggrund af enorme mængder data.

Fælles for alle features på tværs af begge platforme er, at der kræves en dyb indsigt i brugen af disse til størst muligt afkast. Netop ovenstående glæder vi os til at dele ud af vores viden omkring på webinaret, som taler til dig, der bruger marketing aktivt, som et værktøj eller katalysator for forretningsvækst og derfor har brug for den nyeste viden. Sidder du dybt nede i kanalerne eller er du blot interesseret i udviklingen og mulighederne med annoncering på Google og Facebook, vil du i den grad få gavn af webinaret.

 

“Jeg kan med glæde konstatere, at KYNETIC arbejder væsentligt mere sofistikeret og dybt med digital marketing end 99% andre bureauer og eksperter vi møder i vores arbejde.

Tidligere deltagere, feb. 2020

Hvem er webinaret for?
Du er CMO, CDO, marketingansvarlig, eCommerce manager, beslutningstager eller lignende i en større eller mellemstor virksomhed, hvor I arbejder med digital markedsføring som en forretningskritisk del af jeres marketingstrategi og har et digital marketing budget på +500.000 kr om året.

Key takeaways for webinaret

De 6 vigtigste Ecommerce Performance Features. Vi går i dybden med:

  • Facebooks Power 5 Framework til optimering af den samlede kontoperformance
  • Googles Smartbidding som er en gamechanger til forbedring af Google Ads performance 
  • Optimering af Facebooks produktkatalog
  • Google Shopping der er en konkurrencemæssig nødvendighed i 2020
  • Brug af Facebook Analytics data og Facebook Attribution til optimering af kampagneperformance
  • CRO som fundament for et stærkt Google Ads setup

Med dybdegående indsigter i ovenstående områder, mener vi, at I er klar til at drage fordel af Googles og Facebooks avancerede high-performance features. Dine key takeaways fra webinaret vil være konkrete og implementerbare direkte i dine egne setups.

Dine værter er Mads Kvejborg, Digital Marketing Specialist og Louis Thomsen, Digital Marketing Specialist hos KYNETIC.

Mads Kvejborg
Digital Marketing Specialist

Louis Thomsen
Digital Marketing Specialist

 

“Jeg har deltaget i adskillige webinarer og seminarer de seneste 6 måneder og det her var niveauer over alt andet jeg har oplevet. Det gav i den grad stof til eftertanke

Tidligere deltagere, nov. 2019

Tilmeld dig webinaret

Webinaret er fuldt booket og tilmelding er derfor lukket.

Vi er et team med erfaringer fra +200 af de mest succesfulde digital marketing setups i Norden

Logoer

Det siger vores kunder

“For DanDomain er det en stor fordel, at vi kan samle alle vores digitale marketingaktiviteter ét sted. Det var også én af de primære grunde til, hvorfor vi indgik samarbejdet med KYNETIC. 

At KYNETIC også holder sig opdateret på den nyeste teknologi, brancheviden og kan supplere og udfordre vores inhouse marketingteam på digital forretning, giver os en kæmpe fordel og et solidt fundament for et godt samarbejde”

Stefan Rosenlund

Managing Director Nordic
team.blue

“De var skarpe, meget velforberedte og forstod vores KPI’er. Den oplevelse havde vi slet ikke med de andre bureauer.

Vi havde brug for en mere hardcore vedvarende analyse af vores kampagner og hvordan vi får kunder i tragten. Det kan KYNETIC og har samtidig leveret en præcis eksekveringsplan med fuld transparens og høj agilitet”

Margit

Margit Beuschau Lindstrøm

Digital Project Manager
AURA ENERGI

“I processen med at hæve baren med vores digitale markedsføring, har vi valgt at indgå et tæt samarbejde med KYNETIC, som både var strategisk stærke og kunne hjælpe os med benhård eksekvering i de forskellige kanaler.

De har igennem processen vist en ihærdighed og et ansvar, som vi sjældent har oplevet og deres viden om data, automation og intelligens i marketing sammenhæng, er ret unik.”

Bo Abrahamsen

Salgs- og Marketingchef
DUKA A/S

Tilmeld dig KYNETIC Insight og hold dig opdateret på digitale trends, analyser og brugbare guides til jeres digitale vækst.