Gratis Marketing attribution analyse
Få en 100% gratis marketing attribution analyse af jeres digitale marketing og forstå værdien af jeres marketing investeringer – Vi giver jer overblikket og konkrete anbefalinger til strategiske ændringer og taktiske forslag til optimering af jeres indsats.
Gratis analyse af jeres digitale marketing indsats
Har i et årligt digital marketing på budget på +350.000 kr, kan I få en 100% gratis og uforpligtende digital marketing performance-analyse udarbejdet af nordens førende digital marketing specialister.
Analysen indeholder typisk:
✓ Overblik og forståelse af jeres marketing mix
✓ Forståelse af de enkelte kanalers værdi på tværs af kunderejsen
✓ Konkrete anbefalinger og vurderinger af marketing investeringer
✓ Forståelse af de vigtigste kunderejser
✓ Best practise for fundamentale trackings
✓ Strategisk anbefaling til jeres fokus
✓ Økonomiske anbefalinger til budget allokeringer
✓ Sparring med jer om jeres vækst-ambitioner
✓ Møde med gennemgang af analyse
Vi er ikke som andre bureauer – som landets eneste digital marketing performance bureau accelereret af data, automation og AI får vi mere ud af jeres budgetter.
Udfyld oplysningerne om jeres virksomhed
Nordens eneste bureau af vores slags
Nordens eneste digital marketing bureau accelereret af data, automation og AI med fokus på at få mere ud af jeres budgetter
+15 års erfaring med data-drevet digital marketing og intelligent online annoncering baseret på kunderejser
+100 cases med 5-10X vækst af forretningskritiske KPI’er og målsætninger
Førende digital marketing konsulenthus
Danmarks dygtigste specialister og konsulenter der fokuserer på jeres virksomhed

Marketing attribution analyse, der gør en forskel for din forretning
99% af virksomheder måler i dag enten forkert, eller slet ikke værdien af sine marketing indsatser. I dagens marketing landskab, hvor brugeradfærd bliver mere kompleks og brugernes forventninger til personaliserede oplevelser stiger i samme pace som konkurrencen, så er det helt essentielt at vide hvodan man bruger sine budgetter bedst, for at realisere potentialet af sine investeringer.
Vores specialister arbejder med marketing attribution hver dag og som standard på alle vores kunder. Vi bruger gennemtestede frameworks og tilgange på tværs af både analyser og eksekveringer i alt hvad vi laver, som sikrer at ønskede mål og effekterne opnås.
Med andre ord, kan vi igennem marketing attribution analysen og vores erfaring hjælpe jer til at forstå jeres nuværende performance og give jer anbefalinger til, hvordan i tager jeres nuværende setup til det næste niveau. Analysen er altså et grundigt stykke arbejde, der skræddersyes til jeres forretning og som skaber værdi for jer og jeres forretning og måden i arbejder med jeres marketing budgetter på.
Et match er essentielt
Når vi går i dialog med nye virksomheder, er vi både grundige og selektive. Der skal ganske enkelt være et match.
En attribution analyse er, med andre ord, en investering, der normalt koster adskillige tusinde kroner. For at få analysen, skal der derfor være et match mellem jeres forretning og os. Er der ikke det, forbeholder vi os retten til at sige pænt nej tak.
Vi håber naturligvis at der et match. Er der det, er I kvalificeret til at få en gratis analysen og forhåbentligt er det startskuddet til et samarbejde.

Vi er et team med erfaringer fra +200 af de mest succesfulde digital marketing setups i Norden

Det siger vores kunder
“For DanDomain er det en stor fordel, at vi kan samle alle vores digitale marketingaktiviteter ét sted. Det var også én af de primære grunde til, hvorfor vi indgik samarbejdet med KYNETIC.
At KYNETIC også holder sig opdateret på den nyeste teknologi, brancheviden og kan supplere og udfordre vores inhouse marketingteam på digital forretning, giver os en kæmpe fordel og et solidt fundament for et godt samarbejde”

Stefan Rosenlund
Managing Director Nordic
team.blue
“De var skarpe, meget velforberedte og forstod vores KPI’er. Den oplevelse havde vi slet ikke med de andre bureauer.
Vi havde brug for en mere hardcore vedvarende analyse af vores kampagner og hvordan vi får kunder i tragten. Det kan KYNETIC og har samtidig leveret en præcis eksekveringsplan med fuld transparens og høj agilitet”

Margit Beuschau Lindstrøm
Digital Project Manager
AURA ENERGI
“I processen med at hæve baren med vores digitale markedsføring, har vi valgt at indgå et tæt samarbejde med KYNETIC, som både var strategisk stærke og kunne hjælpe os med benhård eksekvering i de forskellige kanaler.
De har igennem processen vist en ihærdighed og et ansvar, som vi sjældent har oplevet og deres viden om data, automation og intelligens i marketing sammenhæng, er ret unik.”

Bo Abrahamsen
Salgs- og Marketingchef
DUKA A/S