Tilmeld dig vores webinar

UDSOLGT: NEXT-LEVEL DIGITAL MARKETING ANNO 2020

Idet vores gratis webinar omhandlende Next-level Digital Marketing anno 2020 er blevet fuld booket på rekordtid, imødekommes den store efterspørgslen ved at afholde webinaret endnu en gang. Tilmeld dig her, men skynd dig, hvis du skal have en plads.

Gratis webinar med KYNETIC: Hvad bliver vækstdriverne i digital marketing i 2020? – Vi giver dig de 5 vigtigste områder, du skal have styr på til din digitale marketing for 2020 og hvordan du kommer i gang, på én time.

Webinaret afholdes torsdag d. 21. november 2019, kl. 09.30-10.30

Bliv klædt på til 2020 med vores Next-level Digital Marketing Webinar

Marketing forudsiges at være i blandt de største vækst drivere for virksomhedsvækst i de kommende år og samtidig har udviklingen og dermed omfanget af muligheder aldrig vokset hurtigere end i dag: Kunderejsen bliver stadig mere kompleks og kunstig intelligens hjælper os i høj grad til at øge performance, hvis man forstår hvordan – Derfor er det et absolut must at være på forkant dels med udviklingens muligheder og dels med betydningen af disse.

Webinaret taler til dig, der bruger marketing aktivt, som et værktøj eller katalysator for forretningsvækst og derfor har brug for den nyeste viden. Er du blot interesseret i mulighederne og udviklingen, så er du selvfølgelig også meget velkommen, til at være med.

Hvem er webinaret for?
Du er CMO, CDO, marketingansvarlig, eCommerce manager, beslutningstager eller lignende en større eller mellemstor virksomhed, hvor I arbejder med digital markedsføring som en forretningskritisk del af jeres marketingstrategi og har et digital marketing budget på +500.000 kr om året.

På webinaret lærer du om...

De top 5 vigtigste marketing trends og discipliner for 2020. Vi går i dybden med:

  • Hvordan du går fra silotænkning til synergi mellem digitale kanaler hvor 2+2 > 4.
  • Hvordan datadrevet attribution fører til bedre beslutninger og højere ROI og hvordan du får det rette setup til din forretning. 
  • Hvorfor et stærkt tracking-setup er et fundamentalt element i en digital forretning og hvordan du arbejder med det.
  • Hvad du kan forvente at de to største platforme: Google og Facebook? 
  • Hvorfor Conversational marketing er en mulighed der bør tages action på nu og hvordan du kommer i gang.

Med vores take på ovenstående områder, mener vi, du er klædt på til 2020. Dine key takeaways fra webinaret vil være konkrete og implementerbare direkte i din egen marketingplan.

Webinaret afholdes af og Kasper Ebsen, CEO og Jeppe Juul Sørensen, Head of Strategy & Growth hos KYNETIC, torsdag d. 21. november 2019, kl. 09.30-10.30.

Webinaret er fuldt booket

Tilmelding til webinaret er lukket. Vi har udviddet med et ekstra webinar d. 5. december. Læs mere her.

Har du yderligere spørgsmål, så kontakt os på:
kontakt@kynetic.dk
+45 71 740 720

Vi er et team med erfaringer fra +200 af de mest succesfulde digital marketing setups i Norden

Logoer

“For DanDomain er det en stor fordel, at vi kan samle alle vores digitale marketingaktiviteter ét sted. Det var også én af de primære grunde til, hvorfor vi indgik samarbejdet med KYNETIC. 

At KYNETIC også holder sig opdateret på den nyeste teknologi, brancheviden og kan supplere og udfordre vores inhouse marketingteam på digital forretning, giver os en kæmpe fordel og et solidt fundament for et godt samarbejde”

Stefan Rosenlund

Managing Director Nordic
team.blue

“De var skarpe, meget velforberedte og forstod vores KPI’er. Den oplevelse havde vi slet ikke med de andre bureauer.

Vi havde brug for en mere hardcore vedvarende analyse af vores kampagner og hvordan vi får kunder i tragten. Det kan KYNETIC og har samtidig leveret en præcis eksekveringsplan med fuld transparens og høj agilitet”

Margit

Margit Beuschau Lindstrøm

Digital Project Manager
AURA ENERGI

“I processen med at hæve baren med vores digitale markedsføring, har vi valgt at indgå et tæt samarbejde med KYNETIC, som både var strategisk stærke og kunne hjælpe os med benhård eksekvering i de forskellige kanaler.

De har igennem processen vist en ihærdighed og et ansvar, som vi sjældent har oplevet og deres viden om data, automation og intelligens i marketing sammenhæng, er ret unik.”

Bo Abrahamsen

Salgs- og Marketingchef
DUKA A/S