BLACK FRIDAY

Maksimer udbyttet af Black Friday i 2023: Lad os hjælpe med jeres kampagneplan

Det er den tid på året, hvor retail- og e-handelsbranchen gør sig klar til en af årets største shopping-dage: Black Friday. I lyset af den stigende inflation, som potentielt kan påvirke købekraften, regner vi med, at konkurencen om forbrugernes gunst bliver ekstra hård i år. Korrekt forberedelse og en omhyggelig tilgang til planlægning kan være skillelinjen mellem at være branchens frontløber eller blot en spiller på sidelinjen. Hos KYNETIC hjælper vi gerne med at få styr på detaljerne, så I kan få det maksimale ud af Black Friday i 2023.

Bestil jeres kampagneplan

Gennemtænkt kampagneplan baseret på vores prisbelønnede framework

Specialister med erfaring fra nogle af Nordens største e-handelsvirksomheder

Datadrevet marketing med teknisk knowhow

Hvad vi arbejder med

Vi hjælper med at få det maksimale ud af Black Friday

Når vi nærmer os Black Friday, står vi over for en af de mest afgørende perioder i e-handelskalenderen. Sidste års succesopskrift er ikke nødvendigvis en garanti for triumf i år, da den stigende inflation påvirker både købekraft og investeringsvillighed. Markedet i år spås derfor at blive ekstra konkurrencepræget i forhold til tidligere år.

Der er utallige detaljer og aspekter, vi skal have styr på, for at sikre optimal effektivitet og relevans. Det er derfor helt essentielt at stille os selv følgende spørgsmål:

 

  1. Optakt: Har vi forberedt vores målgruppe og skabt den nødvendige forventning, så performance-sporet kan starte med fuld kraft?

  2. Medievalg: Er vi på det rene med, hvilke kampagner der skal køre hvor? At sikre det rette mediemix er essentielt for optimal rækkevidde og konvertering.

  3. Shopping-kampagner: Er alle produktlistinger og tilbud optimeret og klar til at blive præsenteret for vores potentielle kunder?

  4. Landing Page: Har vi designet en effektiv og konverteringsvenlig landing page, der hurtigt og nemt guider besøgende til de bedste tilbud?

  5. Automation-setup: Er vores marketing-automation klar til at håndtere den øgede trafik, og har vi personaliseret indhold?

  6. Målgruppesegmentering: Har vi skarpe segmenter og personaer defineret, så vores budskaber er så relevante som muligt for hver enkelt forbruger?

  7. Retargeting-strategi: Er der lagt en plan for, hvordan vi reengagerer de besøgende, der ikke konverterede ved første besøg?

  8. Performance: Har vi sat tracking korrekt op for at måle og optimere vores kampagner?

  9. Budget: Er der styr på budgetfordeling på de forskellige indsatser?
  10. Fleksibilitet: Har I udarbejdet en plan for, hvad der skal ske, hvis der opstår uventede situationer som udsolgte varer, negative henvendelser, utilstrækkeligt budget, tekniske udfordringer?

 

Hos KYNETIC tager vores kampagneplaner altid udgangspunkt i vores prisbelønnede frameworks, som sikrer, at alle sten på vejen er vendt, før vi går i luften med en kampagne.

Fremtidens digitale vindere vælger KYNETIC

Vi er anerkendt for vores digitale marketing af en lang række glade kunder baseret på samarbejder og vækstcases .

Skal vi hjælpe jer med kampagneplanlægningen?

Bestil en Black Friday-kampagneplan

Der er utallige detaljer og aspekter, vi skal have styr på, for at sikre optimal effektivitet og relevans til Black Friday. Forbrugerne har skruet ned for forbruget, og derfor er konkurrencen i markedet større end nogensinde før.

 

Vi står klar til at hjælpe dig med at designe og eksekvere en komplet kampagneplan. Vores framework sikrer, at vi får besvaret og lavet en handleplan for alle aspekter af jeres Black Friday-kampagne, så intet er overladt til tilfældighederne. Tilbuddet indeholder følgende:

 

  • Indledende møde
  • Workshop
  • Analyse
  • Skræddersyet kampagneplan

 

Pris: 19.994 kr

 

 

Kampagneplanen leveres uden eksekvering, og du er ikke bundet til at implementere den sammen med os. Hvis du er interesseret, står vi dog altid klar til at drøfte, hvordan et samarbejde omkring eksekveringen kan sammensættes.

Bestil jeres Black Friday kampagneplan
KYNETIC - Førende eksperter i e-handel

Skal vi tage en uforpligtende snak?

Kasper Ebsen

CEO, Partner & Senior Consultant

Hvem er vi for

Vi er ikke et perfekt match for alle

Et perfekt match

Her matcher vores tilgange, teknologi-brug og fokus med jer

  • I ønsker at arbejde markedsledende med digital markedsføring
  • I er typisk en e-commercer, B2B-virksomhed eller retailer
  • I er ambitiøse og investerer i jeres brand
  • I ønsker et grundigt setup til jeres digital marketing-kanaler
  • Digital er, eller skal være, en forretningskritisk afsætningskanal
  • I ønsker et langvarigt og tæt samarbejde
  • I ønsker at blive udfordret af de dygtigste specialister i branchen
  • Ikke et godt match

    Typiske kendetegn på at vi ikke er et godt match

  • I er i markedet efter en billig pakkeløsning
  • I ønsker ikke at arbejde data-drevet
  • I leder efter en leverandør frem for en samarbejdspartner
  • I ønsker projektafvikling frem for kontinuerligt samarbejde
  • I ønsker ikke at investere i virksomhedens brand
  • I ser ikke det vigtige i grundighed og detaljer
  • I har afsat et urealistisk budget til at nå jeres målsætninger
  • Typisk over 50 slides med strategiske anbefalinger

    Start med en analyse

    Få en analyse af jeres digitale marketing-indsats

    Vi gør brug af vores gennemtestede frameworks, jeres data og viden fra vores arbejde med vores kunder på tværs af brancher.