Maksimer jeres performance på Black Friday i 2023 | Skræddersyet kampagneplan | Bestil her til fast pris uden binding

Facebook Ads

Facebook-annoncering der skaber skalerbar vækst i e-handel

Vores track-record inden for e-handelsomr√•det er anerkendt p√• tv√¶rs af branchen. Vi er en af landets h√łjest ratede Meta Business Partners og har over √•rene etableret os som n√łglespillere i design og implementering af nogle af de mest ambiti√łse Paid Social setups i Norden.

Facebook annoncering, accelereret af data, automation og machine learning
Vi sætter kunderejsen i centrum med setups skræddersyet til jeres kunder
Ingen siloer, fuld transparens, h√łjere relevans, mindre st√łj og st√łrre afkast
hvad arbejder vi med

Facebook-annoncering og -målretning

Som Badged Meta Business Partner ved vi, hvad det kræver at bygge de mest succefulde annonceringssetup, og til dagligt hjælper vi kunder på tværs af mere end 20 markeder med deres Facebook-annoncering.

Vores unikke tilgang adskiller os tydeligt fra andre bureauer i landskabet.

 

I modsætning til en traditionel kanalspecifik tilgang, opererer vi på tværs af kanaler med hele kunderejsen i centrum. Denne holistiske metode resulterer ofte i en forbedring af performance på mellem 20-50% i hver kanal.

 

Det er vores overbevisning, at tiden med et ensidigt silo-fokus er forbi. En integreret, cross channel-indsats er essentiel for at opnå den bedst mulige performance med sin annoncering.

 

Vi arbejder samtidig med de nyeste teknologier inden for AI (Kunstig Intelligens), automation og machine learning som netop indgår dybt i vores Facebook-frameworks og metoder.

Et f√łrsteklasses Paid Social-setup kr√¶ver ikke kun veludformede, konverterende annoncer og pr√¶cis m√•lretning, men ogs√• tre n√łglekomponenter: 1) En robust teknisk arkitektur, 2) Tilg√¶ngelige og relevante data, og 3) En grundig forst√•else og anvendelse af platformens algoritmer. Disse tre elementer er centrale i vores tilgang.

 

Som en af f√• certificerede Meta Business Partners har vi t√¶tte b√•nd til Facebook. Dette s√¶tter os i en position, hvor vi er blandt de f√łrste til at f√• adgang til nye data-lag, teste nye metoder og drage fordel af dybdeg√•ende diskussioner om udviklingen af vores kunders setup.

 

Denne forbindelse, kombineret med et af markedets mest omfattende annonceringsframeworks og en strategisk tilgang til kunderejsen, g√łr det muligt for os at opn√• fremragende resultater for vores kunder.

 

Meta Business Partner

 

 

hvad arbejder vi med

Top-performende setups med særlig grundighed

Vores tilgang til Facebook-annoncering går ud over gængse metoder. Vi har, udover at udvikle vores egne unikke frameworks, inkorporeret Facebooks best practice såsom Campaign Budget Optimization (CBO) og Power5. Vi har endvidere sammensat en omfattende teknisk tjekliste, som vi anvender til at vurdere og optimere vores kunders setup.

 

Denne tjekliste er mere end blot et evalueringsv√¶rkt√łj. Den fungerer ogs√• som en strategisk vejledning til kontinuerlig forbedring og optimering af jeres setup. Denne fremgangsm√•de giver os en klar forst√•else for, hvilke aspekter af jeres nuv√¶rende setup der performer godt, samt hvor der er rum for forbedring. Ved at anvende denne tjekliste, kan vi udvikle en detaljeret handlingsplan, der skr√¶ddersyes til jeres specifikke behov og m√•l.

 

På denne måde sikrer vi, at vi altid er et skridt foran, i konstant stræben efter den optimale effektivitet og performance for vores kunders Facebook-annonceringsstrategier.

 

Den rette facebook-annoncerings-strategi kan bl.a. hjælpe jer med at:
Opn√• en h√łjere ROAS p√• tv√¶rs af kanaler, samt f√• en lavere CAC

Skabe tættere relationer mellem jeres kunder og jer

Skabe forretningskritisk salg og oms√¶tning med h√łj skalering

Være top-of-mind hos nye samt eksisterende kunder indenfor jeres branche

Fremtidens digitale vindere vælger KYNETIC

Vi er anerkendt af nationale og internationale kunder for vores tilgang til annoncering på de sociale medier. Vores ekspertise indenfor Facebook-annoncering har resulteret i utallige vækstcases.

Hvordan arbejder vi med

Databaseret målretning

Hos KYNETIC forstår vi, at effektiv marketing handler om at nå de rigtige mennesker med det rigtige budskab på det rigtige tidspunkt. Med det formål at hjælpe vores kunder med at opnå netop dette, er vi specialiserede i at integrere vores kunders egne data med Facebooks annonceplatform for at skabe skræddersyede, datadrevne marketingkampagner.

 

Identifikation af kernesegmenter: Et samarbejde starter altid med, at vores specialister dykker ned i jeres data sammen med jer for at identificere jeres mest v√¶rdifulde kundesegmenter. Det kan v√¶re baseret p√• k√łbsfrekvens, gennemsnitligt k√łbsbel√łb, livstidsv√¶rdi eller andre metrikker, der er relevante for jeres virksomhed.¬†

Tracking: For at kunne spore brugeradf√¶rden jeres webshop eller app implementerer vi de n√łdvendige tracking pixels, scripts eller integrationer. Disse v√¶rkt√łjer giver os mulighed for at forst√• jeres kunders online adf√¶rd og oprette Custom Audiences baseret p√• disse data. Vi ops√¶tter altid tracking til at spore de begivenheder, der er mest relevante for jeres virksomhed, s√•som sidevisninger, tilf√łjelser til indk√łbskurven eller gennemf√łrte k√łb.

 

Custom Audiences: Vi anbefaler altid vores kunder at anvende f√łrstepartsdata til at oprette Custom Audiences, der afspejler forskellige aspekter af kundeoplevelsen. Det kan v√¶re m√•lgruppe baseret p√• folk, der har bes√łgt jeres webshop, eller baseret p√• abandoned basket. Disse m√•lretninger giver os mulighed for at skr√¶ddersy jeres Facebook-annoncer for at n√• de mennesker, der er t√¶ttest p√• konvertering.

 

Lookalike Audiences: For at udvide jeres rækkevidde bruger vi jeres Custom Audiences til at oprette Lookalike Audiences. Facebook vil finde andre brugere, der ligner jeres eksisterende Custom Audiences, hvilket giver os mulighed for at nå nye potentielle kunder, der ligner jeres eksisterende kunder.

 

Facebook Attribution er et afg√łrende v√¶rkt√łj i vores arsenal til at forst√• og optimere e-handelskampagner. Det tillader os at spore v√¶rditilskrivelsen af hver konvertering p√• tv√¶rs af forskellige digitale kanaler.

 

Konstant monitorering og optimering: Vores arbejde stopper ikke, når jeres annoncer er live. Vi fortsætter med at evaluere og justere jeres kampagner baseret på de data, vi indsamler. Vi tester forskellige målgrupper, annonceformater og budskaber for at finde ud af, hvad der fungerer bedst og forbedrer jeres kampagner i overensstemmelse hermed.

 

Hos KYNETIC sætter vi en ære i at levere datadrevne, skræddersyede og effektive marketingkampagner, der hjælper vores kunder med at nå deres forretningsmål. På den måde kan du være sikker på, at du får mest muligt ud af jeres Facebook-annoncer i et samarbejde med os.

Hvordan arbejder vi med

Skalerbare setups med DPA-aktivering

Som akt√łr inden for e-handel ved I, at effektive, datadrevne og skalerbare strategier er n√łgleelementet for succes. Her kommer Facebooks Dynamiske Produktannoncer (DPA) ind i billedet.

Hos KYNETIC er det en del af de fleste kunders setup at benytte en DPA til at integrere jeres produktkatalog direkte med Facebook, for mere effektiv styring af jeres setup. 

Med en DPA-aktivering kan I automatisere visning af specifikke produkter, som en person tidligere har kigget p√•, tilf√łjet til deres indk√łbskurv eller k√łbt p√• jeres webshop eller i jeres app, eller I kan aktivere annoncer automatisk baseret p√• lagerstatus.

Ved at automatisere tilpasning af annoncerne til brugerens adf√¶rd eller andre faktorer som lagerstatus, sikrer I en bedre k√łbsoplevelse og et h√łjere Return On Ad Spend (ROAS) samtidig med at I reducerer jeres Customer Acquisition Cost (CAC).¬†

Skal vi tage en uforpligtende snak?

Jeppe Juul S√łrensen

Senior Partner & CCO

eksperter

Danmarks f√łrende eksperter hj√¶lper jeres virksomhed med at skabe resultater

+18
års erfaring med digital marketing
+200
vækstcases er grundlag for vores erfaring
data-drevet marketing

Vi får typisk 20-50% mere ud af jeres budgetter

Se alle fordelene
S√łgemaskineoptimering

Typisk

25%

bedre rankings

SEM, PPC og social Ads

Typisk

30%

h√łjere ROAS

RTB, display og medieindryk

Typisk

35%

√łget awareness

Digital marketing strategi

Typisk

50%

h√łjere ROI