Facebook Ads
Facebook annoncering der skaber skalerbar vækst
Vi er landets højest scorende Facebook bureau og en af de få certificerede Agency Partners. Som arkitekterne bag nogle af nordens mest ambitiøse Paid Social setups hjælper vi vores kunder i mere end 20 markeder og skaber markante resulater dag efter dag.
Facebook annoncering, accelereret af data, automation og machine learning
Vi sætter hele jeres kunderejse i centrum, laver annoncering og retargeting til netop jeres forbruger
Ingen siloer, fuld transparens, højere relevans, mindre støj og større afkast
hvad arbejder vi med
Facebook annoncering og målretning
Hvordan arbejder vi med Facebook annoncering
Som Danmarks højeste scorende Facebook Bureau ved vi hvad det kræver at bygge de mest succefulde annonceringssetup og til dagligt hjælper vi kunder på tværs af mere end 20 markeder med deres Facebook Annoncering.
Vi har dog en tilgang der er anderledes en andre bureauer.
For det første arbejder vi ikke i kanal-siloer. Med andre ord arbejder vi med hele kunderejsen, hvilket gør at performance i den enkelte kanal typisk bliver 20-50% bedre. Tiden er løbet et klassisk silo-fokus og dermed er det også nødvendigt at integreret indsatsen i øvrige kanaler med en top-performance Facebook Ads indsats.
Vi arbejder samtidig med de nyeste teknologier inden for AI (Kunstig Intelligens), automation og machine learning som netop indgår dybt i vores Facebook Frameworks og metoder.
Udover at udarbejde konverterende annoncer og de rette målretninger, kræver et best-in-class Paid Social setup 1). Den rette tekniske arkitektur 2) De rette data og 3) Dyb forståelse og brug af algoritmerne i platformen. Alle 3 dele er centrale i vores tilgang.
Som en af de få certificerede Facebook Marketing Agency Partners arbejder vi tæt sammen med Facebook, hvilket gør os blandt de første til at få indsigt i nye data-lag, teste nye metoder og få konkret sparing omkring udviklingen på vores kunders setups. Kombineret med nok markedets mest dybdegående annonceringsframeworks og en strategisk kunderejsetilgang, opnå vi bedre resultater for vores kunder.
Et top-performende setup kræver en særlig grundighed
Som en del af vores tilgang til Facebook annoncering har vi udover vores egne frameworks bygget på Facebooks best pratices som CBO (Campaign Budget Optimization) og Power5, udarbejdet en omfattende teknisk tjekliste som vi bruger til at benchmarke vores kunders setup. Denne tjekliste fungerer både som et test-værktøj, men også som et roadmap for udviklingen af setuppet og hvor der skal optimeres.
Inhouse kreativ udvikling af kommunikationseksperter
Udover data, teknik, algorimter, er det altafgørende med de rette budskaber i den rette kontekst. Det hjælper vi også vores kunder med. Fra at frame de rette budskaber, til udarbejdelse af annoncer, tekster, landingpages, video-materiale og animationer. Alt orkestrerer og producerer vi in-house for fuld kontrol. Det gør os samtidig i stand til at flytte vores kunder hurtigere og mere effektivt med lyn-splittest, som leder til bedre resultater.
Den rette Facebook annoncering strategi kan bl.a. hjælpe jer med at:
Opnå en højere ROAS på tværs af kanaler, samt få en lavere CAC
Skabe tættere relationer mellem jeres kunder og jer
Skabe forretningskritisk salg og omsætning med høj skalering
Være top-of-mind hos nye samt eksisterende kunder indenfor jeres branche
For at få mest muligt ud af jeres digitale marketing indsats på de sociale medier skræddersyer vi et setup med afsæt i både kanaler, adfærd og målgrupper. I Danmark er især disse platforme stærkt repræsenterede: Facebook, Instagram, Snapchat, LinkedIn, YouTube og Twitter.
Facebook og Instagram (ejet af Meta) er samlet set de mest brugte sociale medie platforme i Danmark, og med en datadreven tilgang, er begge platforme fantastiske at annoncere på – både for B2B og B2C virksomheder.
Facebook Attribution blev lanceret i efteråret 2018, og er ifølge os, en af Facebooks absolut største opdateringer inden for de seneste år. Facebook Attribution fortæller os om hvilke digitale kanaler, der tilskrives mest værdi for hver konvertering.
I et cross-channel targeting setup er det vigtigt at vide hvilke platforme, der performer bedst, så vi ud fra en datadrevet tilgang kan skalere din virksomhed de helt rigtige steder. Hos KYNETIC arbejder vi ikke i siloer, men arbejder derimod som standard med attribution modellering, hvilket har en stor indflydelse på, hvordan den digital strategi skal udformes.
Facebook kan integrere hele jeres Google Ads performance samt andre tredjeparts platforme, så I nemmere kan få et overblik over hvilke platforme, der driver de bedste resultater for netop jeres virksomhed.
Fremtidens digitale vindere vælger KYNETIC
Vi er anerkendt af nationale og internationale kunder for vores tilgang til annoncering på de sociale medier. Vores ekspertise indenfor Facebook annoncering har resulteret i utallige vækstcases.









Hvordan arbejder vi med
Accelerér jeres webshop med facebook annoncering
Arbejder I til dagligt med en webshop, så vil I, baseret på den rette datadrevet strategi, skalere jeres virksomhed til nye højder.
Der findes mange forskellige annonceformer på Facebook, herunder bl.a. Dynamiske Produktannoncer (DPA). Dette er en fantastisk måde at nå jeres kunder på både Facebook og Instagram.
Med dynamiske produktannoncer har I mulighed for at integrere jeres webshop direkte på Facebook, og aktivt bruge den som en del af jeres cross channel retargeting setup. DPA annoncer kan bruges på tværs af Facebooks forskellige platforme, og derudover kan de enkelte produktsæt, brands eller produktkategorier annonceres som følge af brugerens on-page adfærd. På denne måde kan Facebook assistere med at skabe en adfærdsbaseret customer journey, der giver en højere ROAS samt lavere CAC.
Indsigter i
Leadgenerering med facebook annoncering
I gennemsnit konverterer 96% af al trafik ikke ved første touch point, og derfor er det rette cross-channel retargeting setup en absolut nødvendighed, hvis man er ambitiøs om at vækste som virksomhed.
Ønsker I at indsamle leads til e-mail marketing eller generere salgskvalificerede leads med opfordring til direkte kontakt med jeres salgsteam, så har I muligheden for at gøre netop dette med Facebook annoncering. Samtidigt, så ser vi en gennemsnitlig CAC, der stadig er markant lavere end med fx LinkedIn annoncering.
Ved at bruge fx Instant Experience Lead Ads på Facebook, kan I automatisere meget for nye potentielle kunder. Ud fra hvilke informationer, I gerne vil have fra et lead, udfylder Facebook selv alle informationerne, og derved mindskes indsatsen fra et lead, og ydermere forkortes og optimeres kunderejsen.
Arbejder I med Mailchimp, Active Campaign, HubSpot eller et helt andet e-mail marketing system, så har I, i de fleste tilfælde mulighed for at integrere jeres e-mail marketing system med Facebook Lead Ads. Dette giver mulighed for at automatisere onboarding flows, hvilket gør sig ekstremt gældende når det opsamlede lead fx. downloader et whitepaper, en ebook eller andet.
Facebook åbnede ultimo august 2019 op for Messenger Lead ads på alle markeder, samtidigt åbnede det også op for muligheden for at lave custom JSON-templates. Messenger leadgenerering er nu også rullet ud til alle markeder. Dette giver muligheden for at:
Stille flere dybdegående spørgsmål automatisk til dit lead, inden jeres salgsteam selv overtager korrespondancen
Sende påmindelser til potentielle leads, der endnu ikke har svaret på alle de automatiserede spørgsmål
Integrere Facebook direkte med dit crm-system, så dit salgsteam hurtigt kan overtage samtalen med jeres nye kvalificerede lead
Spare tid i dit salgsteam ved at oprette diskvalificerede spørgsmål og en brugerdefineret "diskvalificeringsmeddelelse" til de ikke-kvalificerede leads
Indsigter i
Databaseret målretning på facebook
Et Facebook Pixel korrekt opsat på jeres website eller Facebook SDK på jeres app, optimeret med de rette mikro-konverteringer, så kan I begynde at benytte disse brugerdata, både som en del af jeres retargeting setup, men samtidigt også til jeres top-funnel annoncering.
Ud fra dét data, som jeres virksomhed ejer, så kan I via Facebook oprette Look-a-like målgrupper, baseret på både jeres kundedata, men også baseret på brugeradfærd på tværs af jeres platforme. Ligesom Custom Intent i Google Ads, så arbejder Facebook også med brugeradfærd på tværs af platforme.
Dette inkluderer brugere, der har besøgt konkurrenters websites eller apps. På denne måde kan I med en databaseret opsætning teste forskellige top-funnel målgrupper, og udvide jeres brand kendskab til potentielle kunder på jeres aktive markeder.
KYNETIC er udnævnt til Facebook Preferred Bureau Partner. En titel Facebook kun tildeler til bureauer, der opfylder de højeste standarder inden for annoncering på platformen. KYNETIC er udover titlen også den ultimative topscorer i Danmark, på baggrund af overbevisende resultater i kvalificerende forbrug og kvalificerende placeringer. Resultaterne har KYNETIC opnået ved at have branchens dygtigste specialister indenfor brugen af Facebooks annonceringsplatform, der har den dybeste forståelse af platformens højteknologiske funktioner samt aktiveringen heraf.
Vi specialisere os i flere sociale medier
Læs mere om annoncering på andre sociale medier
Instagram annoncering
Linkedin annoncering
Pinterest annoncering
Styrk jeres digital marketing indsats med kreativ Pinterest annoncering.