Bliv en del af KYNETIC – se vores ledige stillinger her

Facebook Ads

Facebook annoncering der skaber skalerbar vækst

Vi landets h√łjest scorende Facebook bureau og en af de f√• certificerede Agency Partners. Som arkitekterne bag nogle af nordens mest ambiti√łse Paid Social setups hj√¶lper vi vores kunder i mere end 20 markeder og skaber markante resulater dag efter dag.

Facebook annoncering, accelereret af data, automation og machine learning
Vi sætter hele jeres kunderejse i centrum, laver annoncering og retargeting til netop jeres forbruger
Ingen siloer, fuld transparens, h√łjere relevans, mindre st√łj og st√łrre afkast
hvad arbejder vi med

Facebook annoncering og målretning

Hvordan arbejder vi med Facebook annoncering

Som Danmarks h√łjeste scorende Facebook Bureau ved vi hvad det kr√¶ver at bygge de mest succefulde annonceringssetup og til dagligt hj√¶ler vi kunder p√• tv√¶rs af mere end 20 markeder med deres Facebook Annoncering.

 

Vi har dog en tilgang der er anderledes en andre bureauer.

 

For det f√łrste arbejder vi ikke i kanal-siloer. Med andre ord arbejder vi med hele kunderejsen, hvilket g√łr at performance i den enkelte kanal typisk bliver 20-50% bedre. Tiden er l√łbet et klasisk silo-fokus og dermed er det ogs√• n√łdvendigt at integreret indsatsen i √łvrige kanaler med en top-performance Facebook Ads indsats.

Vi arbejder samtidig med de nyeste teknologier inden for AI (Kunstig Intelligens), automation og machine learning som netop indgår dybt i vores Facebook Frameworks og metoder.

Udover at udarbejde konverterende annoncer og de rette målretninger, kræver et best-in-class Paid Social setup 1). Den rette tekniske arkitektur 2) De rette data og 3) Dyb forståelse og brug af algoritmerne i platformen. Alle 3 dele er centrale i vores tilgang.

Som en af de f√• certificerede Facebook Marketing Agency Partners arbejder vi t√¶t sammen med Facebook, hvilket g√łr os blandt det f√łrste til at f√• indsigt i nye data-lag, teste nye metoder og f√• konkret sparing omkring udviklingen p√• vores kunders setups. Kombineret med nok markedets mest dybdeg√•ende annonceringsframeworks og en strategisk kunderejsetilgang,¬† opn√• vi bedre resultater for vores kunder.¬†

Et top-performende setup kræver en særlig grundighed

Som et en del af vores tilgang til Facebook annoncering har vi udover vores egne frameworks bygget p√• Facebooks best pratices som CBO (Campaign Budget Optimization) og Power5, udarbejdet en omfattende teknisk tjekliste som vi bruger til at benchmarke vores kunders setup. Denne tjekliste fungerer b√•de som et test-v√¶rkt√łj, men ogs√• som et roadmap for udviklingen af setuppet og hvor der skal optimeres.

Inhouse kreativ udvikling af kommunikationseksperter

Udover data, teknik, algorimter, er det altafg√łrende med de rette budskaber i den rette kontekst. Det hj√¶lper vi ogs√• vores kunder med. Fra at frame de rette budskaber, til udarbejdelse af annoncer, tekster, landingpages, video-materiale og animationer. Alt orkestrerer og producerer vi in-house for fuld kontrol. Det g√łr os samtidig i stand til at flytte vores kunder hurtigere og mere effektivt med lyn-splittest, som leder til bedre resultater.

Den rette Facebook annoncering strategi kan bl.a. hjælpe jer med at:
Opn√• en h√łjere ROAS p√• tv√¶rs af kanaler, samt f√• en lavere CAC

Skabe tættere relationer mellem jeres kunder og jer

Skabe forretningskritisk salg og oms√¶tning med h√łj skalering

Være top-of-mind hos nye samt eksisterende kunder indenfor jeres branche

For at få mest muligt ud af jeres digitale marketing indsats på de sociale medier at skræddersy et setup med afsæt i både kanaler, adfærd og målgrupper. I Danmark er især disse platforme stærkt repræsenterede: Facebook, Instagram, Snapchat, LinkedIn, YouTube og Twitter.


Facebook og Instagram (ejet af Facebook) er samlet set de mest brugte sociale medie platforme i Danmark, og med en datadreven tilgang, er begge platforme fantastiske at annoncere p√• ‚Äď b√•de for B2B og B2C virksomheder.

 

Facebook Attribution¬†blev lanceret i efter√•ret 2018, og er if√łlge os, en af Facebook‚Äôs absolut st√łrste opdateringer inden for de seneste √•r. Facebook Attribution fort√¶ller os om hvilke digitale kanaler, der tilskrives mest v√¶rdi for hver konvertering.¬†

 

I et cross-channel targeting setup er det vigtigt at vide hvilke platforme, der performer bedst, så kan vi ud fra en datadrevet tilgang skalere din virksomhed de helt rigtige steder. Hos KYNETIC arbejder vi ikke i siloer, men arbejder derimod som standard med attribution modellering, hvilket har en stor indflydelse på, hvordan den digital strategi skal udformes.

 

Facebook kan integrere hele jeres Google Ads performance samt andre tredjeparts platforme, så I nemmere kan få et overblik over hvilke platforme, der driver de bedste resultater for netop jeres virksomhed.

 

Fremtidens digitale vindere vælger KYNETIC

Vi er anerkendt af nationale og internationale kunder for vores tilgang til annoncering på de sociale medier. Vores ekspertise indenfor Facebook annoncering har resulteret i utallige vækstcases.

Hvordan arbejder vi med

Accelerér jeres webshop med facebook annoncering

Arbejder I til dagligt med en webshop, s√• vil I, baseret p√• den rette datadrevet strategi, skalere jeres virksomhed til nye h√łjder.

Der findes mange forskellige annonceformer på Facebook, herunder bl.a. Dynamiske Produktannoncer (DPA). Dette er en fantastisk måde at nå jeres kunder på både Facebook og Instagram.

 

Med dynamiske produktannoncer har I mulighed for at integrere jeres webshop direkte p√• Facebook, og aktivt bruge den som en del af jeres cross channel retargeting setup. DPA‚Äôs kan bruges p√• tv√¶rs af Facebook‚Äôs forskellige platforme, og derudover kan de enkelte produkts√¶t, brands eller produktkategorier annonceres som f√łlge af brugerens on-page adf√¶rd. P√• denne m√•de kan Facebook assistere med at skabe en adf√¶rdsbaseret customer journey, der giver en h√łjere ROAS samt lavere CAC.

Indsigter i

Leadgenerering med facebook annoncering

I gennemsnit konverterer 96% af al trafik ikke ved f√łrste touch point, og derfor er det rette cross-channel retargeting setup en absolut n√łdvendighed, hvis man er ambiti√łs om at v√¶kste som virksomhed.

√ėnsker I at indsamle leads til e-mail marketing eller generere salgskvalificerede leads med opfordring til direkte kontakt med jeres salgsteam, s√• har I muligheden for at g√łre netop dette med Facebook annoncering. Samtidigt, s√• ser vi en gennemsnitlig CAC, der stadig er markant lavere end med fx LinkedIn annoncering.

 

Ved at bruge fx Instant Experience Lead Ads på Facebook, kan I automatisere meget for nye potentielle kunder. Ud fra hvilke informationer, I gerne vil have fra et lead, udfylder Facebook selv alle informationerne, og derved mindskes indsatsen fra et lead, og ydermere forkortes og optimeres kunderejsen. 

 

Arbejder I med Mailchimp, Active Campaign, HubSpot eller et helt andet e-mail marketing system, s√• har I, i de fleste tilf√¶lde mulighed for at integrere jeres e-mail marketing system med Facebook Lead Ads. Dette giver mulighed for at automatisere onboarding flows, hvilket g√łr sig ekstremt g√¶ldende n√•r det opsamlede lead fx. downloader et whitepaper, en ebook eller andet.¬†

 

Facebook åbnede ultimo august 2019 op for  Messenger Lead ads på alle markeder, samtidigt åbnede det også op for muligheden for at lave custom Json-templates. Messenger Leadgenerering er nu også rullet ud til alle markeder. Dette giver muligheden for at:

Stille flere dybdegpende sp√łrgsm√•l automatisk til dit lead, inden jeres salgsteam selv overtager korrespondancen

Sende p√•mindelser til potentielle leads, der endnu ikke har svaret op alle de automatiserede sp√łrgsm√•l

Integrere Facebook direkte med dit crm-system, så dit salgsteam hurtigt kan overtage samtalen med jeres nye kvalificerede lead

Spare tid i dit salgsteam ved at oprette diskvalificerede sp√łrgsm√•l og en brugerdefineret "diskvalificeringsmeddelelse" til de ikke-kvalificerede leads

Indsigter i

Databaseret målretning på facebook

Et Facebook Pixel korrekt på jeres website eller Facebook SDK på jeres app, optimeret med de rette mikro-konverteringer, så kan I begynde at benytte disse brugerdata, både som en del af jeres retargeting setup, men samtidigt også til jeres top-funnel annoncering.

Ud fra dét data, som jeres virksomhed ejer, så kan I via Facebook oprette Look-a-like målgrupper, baseret på både jeres kundedata, men også baseret på brugeradfærd på tværs af jeres platforme. Ligesom Custom Intent i Google Ads, så arbejder Facebook også med brugeradfærd på tværs af platforme. 

 

Dette inkluderer brugere, der har bes√łgt konkurrenters websites eller apps. P√• denne m√•de kan I med en databaseret ops√¶tning teste forskellige top-funnel m√•lgrupper, og udvide jeres brand kendskab til potentielle kunder p√• jeres aktive markeder.

 

KYNETIC er udn√¶vnt til Facebook Preferred Bureau Partner. En titel Facebook kun tildeler til bureauer, der opfylder de h√łjeste standarder inden for annoncering p√• platformen. KYNETIC er udover titlen ogs√• den ultimative topscorer i Danmark, p√• baggrund af overbevisende resultater i kvalificerende forbrug og kvalificerende placeringer. Resultaterne har KYNETIC opn√•et ved at have branchens dygtigste specialister indenfor brugen af Facebooks annonceringsplatform, der har den dybeste forst√•else af platformens h√łjteknologiske funktioner samt aktiveringen heraf.

eksperter

Danmarks f√łrende eksperter hj√¶lper jeres virksomhed med at skabe resultater

+18
års erfaring med digital marketing
+200
vækstcases er grundlag for vores erfaring
data-drevet marketing

Vi får typisk 20-50% mere ud af jeres budgetter

Se alle fordelene
S√łgemaskineoptimering

Typisk

25%

bedre rankings

SEM, PPC og social Ads

Typisk

30%

h√łjere ROAS

RTB, display og medieindryk

Typisk

35%

√łget awareness

Digital marketing strategi

Typisk

50%

h√łjere ROI