Bliv en del af KYNETIC – se vores ledige stillinger her

Google ads automations

Eliminer faldgruber og optimer indsatsen med Google ads automatiseringer

En digital tilstedeværelse er vigtigere end nogensinde for alle typer af virksomheder, hvis de vil fremtidssikre deres forretning. Desværre kæmper mange med at opnå en god performance i fx Google Ads, hvor PPC-priserne kun vokser med det øgede digitale fokus. I KYNETIC er vi eksperter i Google Ads Automatiseringer, der løfter performance og eliminerer annoncerings faldgruber

Eksperter i google ads, med fokus på intelligente scripts og machine learning
Blev fundet af din målgruppe når de er klar til at konventere.
Ingen siloer, fuld transparens, højere relevans, mindre støj og større afkast
Hvad arbejder vi med

Automatiser dine processer og spar kostbar tid

Google ads er et af de mest effektive annoncering medier, bl.a. fordi der er rig mulighed for at oprette personaliserede kampagner. Det betyder at du kan personalisere din annoncering, hvilket er påvist i høj grad influerer hvorvidt kunden konverterer eller ej.

Mange virksomheder oplever, at de skal bruge meget tid på at drive og optimere deres Google ads setup, især hvis der er flere accounts tilknyttet. Da bliver det sværere at få den optimale performance på tværs af accounts og konti, hvilket bliver en tabt chance for hele Google Ads potentialet. 

 

Vi ved, hvad der skal til for at excellere i Google Ads og vi har hjulpet mange virksomheder med at opnå en markant bedre ROI ved at igangsætte automations, hvor vi anvender scripts og Googles egen machine learning. 

 

Nogle af de automatiseringer vi eksempelvis arbejder med er: 

 

  • Real time bidding
    Budjusteringer på baggrund af historiske data fremfor reaktive budjusteringer, giver bedre administration af ad-spends, uden at der bliver gået på kompromi med konkurrencen. 

  •  Smart Creative
    Google udvælger og bygger de bedste kombinationer af creative assets, såsom dynamisk search ads der hjælper dig med at udfylde huller i dine keywords baseret kampagner. 

 

  • Responsive search ads
    Optimerer muligheden for at vise mere tekst på dine ads

 

Ved at gøre brug af disse automations effektiviseres de manuelle arbejdsprocesser, og du kan dermed omstrukture arbejdsindsatsen til de mere strategiske overvejelser i arbejdet med Google Ads.

Hvordan arbejder vi med

Erstat kedeligt, manuelt arbejde med automatisering

Det er en udfordring at gøre Google ads annoncering effektivt og intelligent, også selvom det er en intuitivt platform. Vi strukturerer annonceringen for din virksomhed og får jer effektivt i gang med mere automatiseret annoncering. Det giver bedre resultater og åbner op for lettere at opskalere jeres forretning.

Uden brug af machine learning og scripts bliver Google Ads en klods om benet, der skal vedligeholdes hele tiden. Vi arbejder med Google Ads automations ved at fokusere på værktøjer, der gør Google Ads platformen mere intelligent. Automations kan hjælpe med at skabe struktur og de kan træffe kvalificerede vurderinger og forudsigelser, som ikke vil være tilgængeligt med manuelt arbejde. 

 

Vores fokus ligger hovedsageligt på følgende actions: 

  • Scripts overvågning
  • Negative Keyword Conflicts
  • CTR heatmaps
  • 24/7 bidding 
  • Quality score tracker

 

Du kan læse mere dybdegående om nogle af disse automatiseringer i vores blogindlæg “6 high impact Google Ads automatiseringer”.

Indsigt i

Next level setups med intelligente scripts

Google er en mastodont og arbejder kontinuerligt på, at forbedre deres service. Det betyder at de forbedrer og forandrer deres platforme ofte. KYNETIC prioritere at have en finger på den tekniske puls og følger tæt de udviklinger Google udsender. Derfor kan vi altid tilbyde next-level setups med de nyeste, intelligente og altid opdaterede scripts, der skaber grobund for en forbedret performance. 

Vi opsætter intelligente scripts, der kan sparer din virksomhed for ressourcer i arbejdet med google ads. Scripts er JavaScript kode, der kan automatisere vigtige funktioner såsom:

 

  • Budstyring
  • Overvågning af performance
  • Ødelagte links tjekning
  • 24/7 budstyring 
  • Høj CPC bud alarm

 

Disse scripts kan integreres med interne såvel som ekstern data i jeres Google Ads setup. Resultatet bliver, at I kan tage øjeblikkelig action på vigtige parametre, der kan have alvorlige konsekvenser, hvis de ikke blive reageret på i tide.

 

Der er mange fordele ved at anvende scripts i din Google Ads automatisering. Én er at ved at anvende scripts kan du let skalere din virksomhed. Samtidig sparer automatiserede scripts dig tid, som du tidligere skulle bruge på manuelt at overvåge dit setips.

Helt konkret kan du, ved at gøre brug af scripts, automatisere følgende opgaver: 

 

  1. Fastholde synligheden i din annoncering
  2. Opdage kritiske fejl i dit setup
  3. Optimere kvaliteten af dine annoncer

 

Hvis du vil læse mere om de vigtigste scripts, kan du med fordel besøge vores blogindlæg “Google Ads Scripts”. 


KYNETIC er et af nordens førende google ads bureauer, og vi har års erfaring med optimering af virksomheders indsats på Google. Hvis du har nogle spørgsmål til Google Ads Automatisering eller ønsker professionel og ambitiøs rådgivning i annonceringsformen, er du altid velkommen til at kontakte os.

Skal vi tage en uforpligtende snak?

Kasper Ebsen

CEO, Partner & Senior Consultant

eksperter

Danmarks førende eksperter hjælper jeres virksomhed med at skabe resultater

+18
års erfaring med digital marketing
+200
vækstcases er grundlag for vores erfaring
data-drevet marketing

Vi får typisk 20-50% mere ud af jeres budgetter

Se alle fordelene
Søgemaskineoptimering

Typisk

25%

bedre rankings

SEM, PPC og social Ads

Typisk

30%

højere ROAS

RTB, display og medieindryk

Typisk

35%

øget awareness

Digital marketing strategi

Typisk

50%

højere ROI