INSTAGRAM ADS

Instagram-annoncering med et stærkt fokus på e-handel

Hver uge logger over 47% af den danske befolkning over 18 år på Instagram, platformen er dermed en af de vigtigste sociale medie platforme at være tilstede på. Med det rette annoncerings set-up kan du med Instagram Ads ramme din målgruppe på det helt rigtige tidspunkt i kunderejsen.

Kontakt os

Vær på forkant i din digitale marketing med en data-drevet attributionsmodel

Ram din mĂĄlgruppe pĂĄ det helt rigtige tidspunkt i kunderejsen

Ingen siloer, fuld transparens, højere relevans, mindre støj og større afkast

Hvad arbejder vi med

Instagram-annoncering som performer

I KYNETIC arbejder vi på daglig basis med Instagram annoncering for mange af vores kunder. For mange virksomheder er annoncering på tværs af flere sociale platforme, en vigtigt driver i et digital cross-channel framework. Instagram annoncering er både relevant for B2B virksomheder, såvel som det er for B2C virksomheder. 

 

Jeres potentielle kunder har i gennemsnittet 6-10 touchpoints fra introduktion til brandet, frem til et køb eller en anden makro-konvertering. Flere undersøgelser indikerer endda, at der faktisk kan være op mod 50 touchpoints i kunderejsen; herunder interaktioner med Google, Facebook og Instagram Ads.

 

Da Instagram er en del af Meta (Tidl. Facebook) har I mulighed for at bruge mange af Metas aktiver, såsom tracking pixels, produkt kataloger m.fl. i jeres annoncering. I kan annoncere på Facebook og Instagram samtidigt via en Meta annoncekonto, og ramme jeres potentielle kunder ud fra deres stadie i kunderejsen. Det betyder også at I kan optimere jeres Instagram Ads mod segmenter, der er boostet af hyperintelligente Meta algoritmer. 

Fremtidens digitale vindere vælger KYNETIC

Vi er anerkendt af en lang række kunder der har vækstet markant gennem et digitalt marketing samarbejde. Vores ekspertise indenfor Instagram annoncering har resulteret i utallige vækstcases.

Hvordan arbejder vi med

En relevant social medie platform for bĂĄde B2C og B2B

Vi anbefaler altid at der arbejdes med et cross-channel setup i en digitale marketing strategi, samt dykker ned i hvilke platforme der skaber mest værdi for den enkelte virksomhed. Ud fra dette laves et setup, baseret på adfærden af jeres potentielle kunder, i stedet for at begrænse jeres performance, ved at arbejde imod platformenes embedded AI og ML. 

 

Arbejder man som virksomhed med en data-drevet attributionsmodel, er man allerede langt ift. mange andre virksomheder. Dét at mestre de forskellige kanaler og platforme er essentielt, for at en virksomhed kan vækste nu og mange år frem. 

 

I KYNETIC anbefaler vi Instagram som en fast del af en digital marketing indsats, da potentialet i platformen er stort for stort set alle slags virksomheder. Vi står altid parat til at assistere dig i gang med annoncering på Instagram, hvor det handler om at udnytte Metas algoritmer til jeres fordel, og at ramme jeres målgruppe ud fra deres digitale adfærd.

 

Meta Business Partner

Som en af få certificerede Meta Business Partners er vi blandt de første til at få adgang til nye data-lag, teste nye metoder og drage fordel af dybdegående diskussioner om udviklingen af vores kunders setup på Instagram. Denne forbindelse, kombineret med et af markedets mest omfattende annonceringsframeworks og en strategisk tilgang til kunderejsen, gør det muligt for os at opnå fremragende resultater for vores kunder.

Skal vi tage en uforpligtende snak?

Kasper Ebsen

CEO, Partner & Senior Consultant

eksperter

Danmarks førende eksperter hjælper jeres virksomhed med at skabe resultater

+18
ĂĄrs erfaring med digital marketing
+200
vækstcases er grundlag for vores erfaring
data-drevet marketing

Vi fĂĄr typisk 20-50% mere ud af jeres budgetter

Se alle fordelene
Søgemaskineoptimering

Typisk

25%

bedre rankings

SEM, PPC og social Ads

Typisk

30%

højere ROAS

RTB, display og medieindryk

Typisk

35%

øget awareness

Digital marketing strategi

Typisk

50%

højere ROI