Instagram Ads
Instagram Annoncering er for alle typer brancher
Hver uge logger over 25% af den danske befolkning på Instagram og platformen er dermed en af de vigtigste sociale medie platforme at være tilstede på. Med det rette annoncerings setup kan du med Instagram ads ramme din målgruppe på det helt rigtige tidspunkt i kunderejsen
Vær på forkant i din digitale marketing med en data-drevet attributionsmodel
Ram din mĂĄlgruppe pĂĄ det helt rigtige tidspunkt i kunderejsen
Ingen siloer, fuld transparens, højere relevans, mindre støj og større afkast
hvad arbejder vi med
Instagram annoncering som performer
I KYNETIC arbejder vi pĂĄ daglig basis med Instagram annoncering for mange af vores kunder. For mange virksomheder er annoncering pĂĄ tværs af flere sociale platforme, en vigtigt driver i et digital cross-channel framework. Instagram annoncering er bĂĄde relevant for B2B virksomheder, sĂĄvel som det er for B2C virksomheder.Â
Â
Jeres potentielle kunder har i gennemsnittet 6-10 touchpoints fra introduktion til brandet, frem til et køb eller en anden makro-konvertering. Flere undersøgelser indikerer endda, at der faktisk kan være op mod 50 touchpoints i kunderejsen; herunder interaktioner med Google, Facebook og Instagram Ads.
Â
Da Instagram er en del af Meta (Tidl. Facebook) har I mulighed for at bruge mange af Metas aktiver, sĂĄsom tracking pixels, produkt kataloger m.fl. i jeres annoncering. I kan annoncere pĂĄ Facebook og Instagram samtidigt via en Meta annoncekonto, og ramme jeres potentielle kunder ud fra deres stadie i kunderejsen. Det betyder ogsĂĄ at I kan optimere jeres Instagram Ads mod segmenter, der er boostet af hyperintelligente Meta algoritmer.Â
Fremtidens digitale vindere vælger KYNETIC
Vi er anerkendt af en lang række kunder der har vækstet markant gennem et digitalt marketing samarbejde. Vores ekspertise indenfor Instagram annoncering har resulteret i utallige vækstcases.









Hvordan arbejder vi med
En relevant social medie platform for bĂĄde B2C og B2B
Vi anbefaler altid at der arbejdes med et cross-channel setup i en digitale marketing strategi, samt dykker ned i hvilke platforme der skaber mest værdi for den enkelte virksomhed. Ud fra dette laves et setup, baseret pĂĄ adfærden af jeres potentielle kunder, i stedet for at begrænse jeres performance, ved at arbejde imod platformenes embedded AI og ML.Â
Â
Arbejder man som virksomhed med en data-drevet attributionsmodel, er man allerede langt ift. mange andre virksomheder. DĂ©t at mestre de forskellige kanaler og platforme er essentielt, for at en virksomhed kan vækste nu og mange ĂĄr frem.Â
Â
I KYNETIC anbefaler vi Instagram som en fast del af en digital marketing indsats, da potentialet i platformen er stort for stort set alle slags virksomheder. Vi står altid parat til at assistere dig i gang med annoncering på Instagram, hvor det handler om at udnytte Metas algoritmer til jeres fordel, og at ramme jeres målgruppe ud fra deres digitale adfærd.
KYNETIC er udnævnt til Facebook Preferred Bureau Partner. En titel Facebook kun tildeler til bureauer, der opfylder de højeste standarder inden for annoncering på platformen. KYNETIC er udover titlen også den ultimative topscorer i Danmark, på baggrund af overbevisende resultater i kvalificerende forbrug og kvalificerende placeringer. Resultaterne har KYNETIC opnået ved at have branchens dygtigste specialister indenfor brugen af Facebooks annonceringsplatform, der har den dybeste forståelse af platformens højteknologiske funktioner samt aktiveringen heraf.
Instagram fun-facts:
- PĂĄ verdensplan er der over 1 milliard mennesker aktive pĂĄ Instagram hver mĂĄned (2019).
- 33% af de mest sete Instagram Stories er fra virksomheder.
- Over 200 millioner Instagram brugere besøger en virksomhed mindst én gang om dagen.
- Der er over 25 millioner aktive virksomheder pĂĄ Instagram.Â
- Instagram har en estimeret værdi på 100 milliarder USD (2019)
Â
indsigter i
Fremtiden for Instagram annoncering
Til F8 konferencen i 2019 blev flere nye features offentliggjort: Nye Instagram annonceformater, nye tiltag – til bĂĄde Facebook og Instagram interfacet, men vigtigst af alt; lanceringen af Instagram Checkout. Med conversationel commerce værende Ă©n af de “relativt” nye fænomener inden for ecommerce, er Facebook og Instagram fast besluttet pĂĄ at være en del af fremtiden.Â
Â
Når Instagram og Facebook checkout bliver lanceret i Danmark, handler det for mange B2C virksomheder om at have styr på hele data fundamentet, produktkataloget, konverteringssporing mv. Dette kan vi hos KYNETIC naturligvis være behjælpelige med. Hvis du vil lære mere om Instagram Checkout, annoncering eller targeted målgrupper, som en del af jeres cross-channel digitale marketing setup, er du velkommen til at kontakte os, allerede i dag.
