Pinterest annoncering

Førende specialister i Pinterest Annoncering

Udvid jeres digital marketing setup med Pinterest annoncering i samarbejde med landets dygtigste specialister med flere års erfaring og den nyeste viden inden for effektiv Pinterest annoncering.

Hos KYNETIC er vi blandt landets førende bureauer inden for Pinterest annoncering, og hjælper både danske og internationale virksomheder, inden for bl.a. bolig, gastronomi, outdoor og DIY, med at få øget brandkendskab samt flere kunder via denne nye annonceringsplatform.

Kontakt os i dag for hjælp eller rådgivning omkring hvordan I kan skabe mere forretning gennem Pinterest annoncering. I KYNETIC kan vi både hjælpe jer med hvordan I griber platformen i forhold til strategi, segmentering og budget, og kan også håndtere den daglige drift.

Vidste du at:

Cirka 1.000.000 danskere er på Pinterest – næsten 25% af dem bruger platformen dagligt.

Antallet af danske Pinterest brugere er mere end fordoblet på bare 2 år – fra 2017 til 2019.

Over 80% af de daglige brugere på Pinterest har tilkendegivet, at de har foretaget et køb på baggrund af noget indhold de har set på platformen.

 

★★★★★

Hvad er Pinterest?

Pinterest er en social netværksplatform, der fokuserer på deling af billeder. Her kan man bl.a. søge efter fotos inden for forskellige kategorier samt få inspiration til bolig, have, styling og meget mere. Pinterest er interessebaseret i den forstand, at man som udgangspunkt udvælger ens interesser og skaber en social identitet på baggrund heraf. Udover at søge efter fotos i forskellige afskygninger, er det også muligt selv at dele egne fotos samt kommentere på andres billeder.

Men Pinterest er ikke kun et socialt medie. Det er også en platform til annoncering, ligesom bl.a. Google Ads og Facebook.

Pinterest adskiller sig dog bl.a. fra Facebook, Instagram og øvrige sociale medier på den måde, at Pinterest faktisk minder mere om en søgemaskine ligesom Google, hvor brugere kan finde billeder, illustrationer og andet grafisk materiale, der matcher deres søgning, end som en regulær social medieplatform, hvor man typisk deler information.

Derfor skal I annoncere på Pinterest

Uanset om I allerede arbejder med betalt annoncering eller står foran en igangsætning af et helt nyt annonceringssetup, så er Pinterest en platform I bør overveje at tage i brug i jeres digital marketing indsats.

Selvom Pinterest er et stykke fra samme popularitet som bl.a. Facebook, Instagram og Snapchat, så er der alligevel knap 1.000.000 danskere, der bruger platformen, hvoraf cirka en fjerdedel er daglige brugere. Det svarer til knap 5% af den samlede danske befolkning.

Og mens Google Ads og Facebook bliver dyrere og dyrere at annoncere på, så er Pinterest fortsat en billig annonceringsplatform med klikpriser helt ned på få kroner. Annoncerer man allerede på Google, Facebook, Linked m.fl., og gerne vil skalere sit marketing setup, er Pinterest ligeledes et oplagt sted at starte.

Hvis jeres virksomhed arbejder med design- eller livsstilsprodukter, eller produkter inden for f.eks. gastronomi, bolig, outdoor, gør-det-selv og lignende markeder, som typisk appellerer til folks kreativitet, så er Pinterest et must-have i jeres marketing setup.

Der er altså adskillige fordele ved Pinterest Ads, som gør det til en ekstremt spændende kanal at integrere i sit digital marketing setup:

  • Næsten 1.000.000 danske brugere – hvoraf ca. 25% bruger platformen dagligt.
  • Markant billigere gennemsnitlige klikpriser end bl.a. Google Ads og Facebook.
  • Stort udvalg af spændende muligheder for målretning (søgeord, interesser, retargeting, kundelister).
  • Særligt interessant platform for virksomheder inden for bolig, DIY, outdoor og lign.

Vær first-mover i branchen med Pinterest Ads

Øget konkurrence på tværs af markeder, dyrere klikpriser i Google og Facebook, og forbrugere der i stigende grad ved hvad de vil have og hvor de kan finde den information de skal bruge. De digitale udfordringer er mange for annoncører på tværs af brancher, men det samme er mulighederne. Vær blandt de første i jeres branche til at bruge Pinterest Ads aktivt i jeres digitale marketing setup og få en konkurrencemæssig fordel. Lad os hjælpe jer med at vinde jeres branche med den nyeste teknologi og viden inden for digital marketing.

 

Nyeste virksomheder der har valgt KYNETIC

Brug for hjælp til jeres forretning?

Vi kan også hjælpe jer med

Digital Strategi

Vi laver både 360 graders digitale strategier og separate kanalstrategier med fokus på målbar vækst via indsigt i kunderejser, forbrugeradfærd og realistiske roadmaps.

Analyse og indsigt

Vores analytics-team kombiner webanalyse med business intelligence og predictive analytics for at give netop den indsigt, der sikrer, at der kan skabes de bedste resultater.

SEO

Vores omfattende SEO-framework sikrer dig øget synlighed og øget trafik fra Google og Bing. Frameworket består af 5 essentielle områder i en forretningskritisk SEO-indsats.

SEM

Med vores SEM-framework og best-in-class annonceringsværktøjer skaber vi klare målbare resultater på tværs af brancher med intelligent annoncering i Google Adwords, Google shopping, Bing Ads og retargeting.

Digitalt medieindryk & Display

Vi arbejder både top-funnel med at øge brand/produktkendskab og low-funnel med fokus på konverteringer. Vi arbejder med display-annoncering (RTB), dynamisk banner-udvikling, Youtube, native-ads, video-prerolls, in-app-ads og remarketing-setups.

Email & Automation

Med dyb specialisering i email-marketing og marketing-automation lige fra rekruttering og automatiske flows til data-management, inbound-marketing og multi-channel marketing automation setups, skaber vi relevans, leads og forretning på tværs af kunderejsen.

Sociale Medier

Vi skaber salg, leads, øget kendskabsgrad og forbrugerindsigt via de sociale medier. Vi er bl.a. specialiseret i avanceret annoncering på Facebook og retargeting, Instagram ads, Linkedin og Snapchat.

CRO

Med fokus på øget omsætning, engagement og optimale brugeroplevelser, arbejder vi med at forbedre forbrugerens digitale oplevelser igennem UX-optimeringer, splittest, personalisering og analyser, som leder til mere salg og øget loyalitet. 

Content Marketing

Content er typisk en essentiel del af en digital marketing strategi. Vi hjælper med, ved brug af data og indsigt, at skabe og distribuere content til de rette brugere/segmenter, på det rette sted, den rette tid og i den rette kontekst. 

Growth Hacking

Growth hacking handler om at tænke kreativt med data og skabe eksplosiv vækst. Vi kombinerer kreativitet med digital marketing virkemidler til at få dit produkt, app eller service ud til flere og ultimativt vækste jeres forretning hurtigere.

Amazon & Affiliate

Vi hjælper med at afsætte og markedsføre jeres varer i eksterne salgskanaler såsom Amazon, affiliate-websites og markedspladser. Typisk med fokus på højest mulig ROI.

Strategi & Sparring

Med udgangspunkt i vores viden, erfaringer og teknologier, yder vi løbende rådgivning til virksomheder, der ønsker sparring om deres digitale indsats, muligheder og udfordringer fra førende specialister.