LAST-CALL: SEO Study webinar – lær af de +100 største ecommercers fejl og indsats i SEO – tilmeld dig nu

Sociale medier

Paid Social Annoncering der bryder lydmuren

Vi er arkitekterne bag nogle af landets bedst performende Paid Social setups og landets højest ratede Facebook Partner. Med dyb forankring i kunderejsen, annoncer i verdensklasse og førende brug af algoritmerne i platformene, hjælper vi jer fra strategi til eksekvering i ind- og udland.

Annoncering accelereret af kunstig intelligens, machine learning og automatisering
Synlighed, engagement og relevans i hele kunderejsen med en større ROI
Ingen siloer, fuld transparens, højere relevans, mindre støj og større afkast
Hvad vi arbejder med

Fra øget kendskab til salg med best-in-class SoMe annoncering

I dag er 80% af alle eurupæere aktive på sociale medier. Og i Danmark alene bruger 77% sociale medier en eller flere gange dagligt og er gennemsnitligt online ca. 3,5 timer om dagen.  Annoncering på sociale medier er derfor både en effektiv kommunikationskanal til øget kendskab og som en markant salgs-driver.

Udover at danskere er storforbrugere af socialt indhold, er der en stærk korrelation mellem danskernes forbrug af sociale medier og online shopping. Hele 77% af danskere, der benytter Facebook på daglig basis, har foretaget et online køb inden for de seneste tre måneder, og 72% har købt et produkt, efter de har været eksponeret for det på Instagram.

Jeres kunder er på sociale medier – hver dag. Derfor er sociale medier i langt de fleste tilfælde ikke alene en relevant, men også en nødvendig, dimension i en effektiv digitale marketingstrategi. Men der er enorm forskel på et en almindelig annonceringssetup og ét der performer blandt de 1% bedste.

KYNETIC er udnævnt til Facebook Preferred Bureau Partner. En titel Facebook kun tildeler til bureauer, der opfylder de højeste standarder inden for annoncering på platformen. KYNETIC er udover titlen også den ultimative topscorer i Danmark, på baggrund af overbevisende resultater i kvalificerende forbrug og kvalificerende placeringer. Resultaterne har KYNETIC opnået ved at have branchens dygtigste specialister indenfor brugen af Facebooks annonceringsplatform, der har den dybeste forståelse af platformens højteknologiske funktioner samt aktiveringen heraf.

For at få mest muligt af marketing på sociale medier, er det vigtigt at højere grad se de sociale kanaler som annonceringsplatforme. Elementer som granuleret retargeting, attribution, dyb algoritmisk forståelse, CBB, Power 5, avancerede målretninger og people-based tracking er helt essentielle at forstå for at udnytte potientialet i annoncering på sociale medier. Grundlæggende kræver et top-performance setup mere end hvad de fleste virksomheder gør i dag. Resultatet er tabt fortjeneste og effekt.

I Danmark er især Facebook, Instagram, Snapchat, LinkedIn, Pinterest, YouTube og tildels Twitter relevant platforme, hvor især Facebook og Youtube har potentiale til at være forretningskritiske for 8 ud af 10 virksomheder.

Som landets højeste ratede Facebook Partner, +10 års erfaring med annoncering på sociale medier og arkitekterne bag nogle af de mest ambitiøse og effektive annonceringssetup fra mere end 200 forskellige virksomheder, løfter vi vores kunders social media annoncering til højeste mulige niveau, der sikrer et maksimalt afkast på budgetterne.

Det gør vi blandt andet ved at bruge tusindvis af datapunkter, marketing automation, marketing attribution og integrere indsatsen med eksempelvis Facebook Ads med en kunderejse-strategi.

Andellen af befolkningen der er tilstede på gængse sociale medier i Danmark fordelt på alderstrin.

hvordan arbejder vi med

Skræddersyede strategier, flere leads og mere vækst

Ikke alle platforme er relevante for din virksomhed, og ser vi eksekvering ud det rette fundament. Derfor arbejder vi altid med skræddersyede løsninger, som udarbejdes gennem en dybdegående analyse af jeres virksomhed, marked, den nuværende situation. En analyse der udmuinder sig i en optimal digital strategi for jeres indsats.

Vi er blandt Europas førende specialister i markedsføring på sociale medier og har altid fokus på formål og effekt. Det udmunder sig til typisk i strategier der skal give flere kunder, øget loyalitet, og/eller større ROI.

 

Til dagligt arbejder med nogle af de mest ambitiøse Social Ads setups i Norden og  hjælper en lang række virksomheder med øge markedsandele, vækste og ofte også være absolut markedsleder i deres branche.

 

Vi har herunder samlet et udpluk af elementerne i hvad vi typisk arbejder med helt konkret.

Et udpluk af hvad vi hjælper med:

Udvikling af strategi og opsætning af annoncekonti

  • I samarbejde med jer, og baseret på en grundig analyse, udvikler vi en strategi for en optimal cross-channel indsats på de mest relevante og effektive sociale medier
  • Vi opsætter annoncekonti og tracking (Facebook Business Manager, LinkedIn Ads, Snapchat for Business mv.) og analyserer evt. nuværende performance

Annoncemateriale, trafik og leads

  • Vi hjælper med annoncemateriale og udvikler fængende tekster, billeder og video af høj kvalitet
  • På baggrund af målrettede annoncer og datadrevet måling og optimering, skaber vi relevant og kvalificeret trafik til dit website
  • Vi giver bedre leadgenerering og mere kvalificerede leads til lave priser, blandt andet med Facebook Lead Ads

Konverterings optimerede landing pages

  • Vi laver landingpages der opfordret til engagement eller konverteringer, baseret på jeres målgrupper, jeres annoncens budskab og dybdegående efterspørgselsanalyse udarbejdet med kunstig intelligens

Effektiv målretning og retargeting

  • Baseret på jeres egne eller platformens data, udvikler vi specifikke og effektive målgrupper for dine annoncer
  • Retargeting med et korrekte setup, så I tjener penge på ellers tabt trafik

Digital kundeservice

  • Chatbots der automatisere nødvendige dele af din kundeservice og skaber øget værdi til dine kunder med intelligent digital selvbetjening.

Tracking, optimering og målbare resultater

  • Budstyring og optimering med den højeste relevansscore og de bedste priser, så dine annoncer får optimal rækkevidde
  • Vi tracker løbende indsatsen på tværs af de forskellige medier med Facebooks Pixel og Google Analytics
  • Vi skaber målbare resultater, som, baseret på en datadrevet strategi, måles og optimeres ud fra attribution modelling, der sikrer, at der tilskrives værdi til de mest værdiskabende indsatser
Et dybere strategisk afsæt

Match indsatsen med brugerens rejse

Hos KYNETIC arbejder vi altid centralt omkring kunderejsen. Det betyder at vores Social Ads frameworks understøtter en annoncering i 4 faser: Awareness, Consideration, Conversion og retention.

Med udgangspunkt i virksomhedens konkrete situation, arbejder vi struktureret med at flytte potentielle kunder, eller prospekter, længere ned i købstragten mod den endelige konvertering. For hver fase benytter vi forskellige tiltag, til at rykke deres placering. Med datadrevet digital marketing sikrer vi at tiltagene er relevante og effektive, så vi får det bedste afkast af vores indsats og dine annoncekroner.

De fire faser kunder kan befinde sig i er:
Awareness

Ingen eller lav kendskabsgrad. Kunder kender ikke til dit brand eller produkt, og har sågar ikke et behov endnu.

Consideration

Overvejer kunden produktet og researcher i markedet, befinder kunden sig i overvejelsesfasen

Convert

Kunder med høj købshensigt, og som er er tættest på, at konvertere. Her er kunden købsparat.

Retention

Kunden har købt, så nu fokuseres på fastholdelse, opsalg og mersalg. Med andre ord den ægte kundeloyalitet og en høj CLV.

Skal vi tage en uforpligtende snak?

Jeppe Juul Sørensen

Head of Strategy & Growth

Typisk over 50 slides med strategiske anbefalinger

Start med en analyse

Få en analyse af jeres digitale marketing indsats

Vi gør brug af vores gennemtestede frameworks, jeres data og viden fra vores arbejde vores kunder tværs af brancher.

Hvem er vi for

Vi er ikke et perfekt match for alle

Et perfekt match

Her matcher vores tilgange, teknologi-brug og fokus med jer

  • Stor eller mellemstor virksomhed/brand eller ambitiøs vækstvirksomhed
  • Vil gerne gå fra god til excellent
  • Marketing-budget på typisk +500 t.kr eller mere årligt
  • Ønsker et skræddersyet setup
  • Digital er eller skal være en forretningskritisk afsætningskanal
  • Er ambitiøse omkring virksomhedens digitale forretningsudvikling
  • Ønsker et langvarigt og tæt samarbejde
  • Ønsker at arbejde markedsledende med digital markedsføring
  • Ikke et godt match

    Typiske kendetegn på at vi ikke er et godt match

  • Lille lokal virksomhed eller et tidlig start-up uden større investering
  • Vil have de billigste eller pakkeløsninger
  • Er ude efter lave priser fremfor resultater
  • Ønsker en leverandør fremfor en samarbejdspartner
  • Har kun brug for en kampagne eller en engangsopgave
  • eCommerce virksomhed med meget få produkter som I ikke selv producerer
  • Tænker ikke langsigtet og ønsker ikke en feedback/dialog