Google Ads

Google Ads bureau med dokumenteret track record

Vi hjælper ambitiøse virksomheder med at udnytte det fulde potentiale i Google Ads. Gennem datadrevne strategier på tværs af Search, Shopping, Display og YouTube skaber vi vækst og afkast fra vores kontorer i Aarhus & København.

Få et professionelt Google Ads setup
Paid Search

Vi får mere ud af jeres investering i Google Ads

Se alle fordelene

Typisk

20 %

flere konverteringer

Typisk

15 %

højere ROAS

Typisk

25 %

højere omsætning

Typisk

10 %

højere ROI

Se alle fordelene
eksperter

Danmarks førende eksperter hjælper jeres virksomhed med at skabe resultater

+18
års erfaring med digital marketing
+200
vækstcases er grundlag for vores erfaring
Skræddersyede Google Ads strategier med afsæt fra vores framework, der vandt Nordic Search Awards Guld
Dokumenteret erfaring med +300 langsigtede paid search samarbejder gennem +18 år
Fuld transparens, agilitet i dagligdagen og mindre volumen så I aldrig bliver en kunde i mængden

Hvad vi tilbyder

Vi er arkitekterne bag skræddersyede Google Ads strategier, der hjælper e-handelsvirksomheder med at vækste både nationalt og internationalt. Vi arbejder på tværs af Search, Shopping, Display og YouTube, og sikrer, at annoncer når de rigtige kunder på det rigtige tidspunkt.

 

Vores tilgang kombinerer datadrevet optimering, brancheekspertise og målrettede budstrategier, så I får maksimal effekt af jeres marketingbudget. Med KYNETIC som partner får I større afkast, flere kunder og bedre indsigt i jeres data, samtidig med at vi reducerer spild og optimerer hele kunderejsen fra top til bund.

Sådan arbejder vi

Vi arbejder ikke i siloer, men jeres digitale marketing som en samlet indsats, der understøtter kunderejsen. Vores dedikerede teams af certificerede specialister udvikler individuelle strategier, optimerer kampagner og følger løbende op på performance.

Vi kombinerer teknisk ekspertise med kreativt content og intelligent dataanalyse, så jeres Google annoncering rammer brugere med reel købsintention. Samtidig rådgiver vi om skalering, internationalisering og optimering af jeres budgetter, således jeres investering skaber målbare resultater.

 

Med en fast kontaktperson og et specialistteam sikrer vi, at jeres annoncer altid performer bedst muligt og skaber konkret værdi.

“På kort tid har teamet hos KYNETIC og deres metoder fra strategi til eksekvering skabt en markant vækst, både på top og bundlinje”

Peter Berggreen Olesen
E-commerce Manager, Verdo

Skal vi tage en uforpligtende snak?

Mads-Mikkel Tarding

Senior Partner & Managing Director

Relaterede services

Google Ads

Målrettede Google Ads kampagner, der øger trafik og salg.

Microsoft Ads

Udvid dit search setup for øget synlighed.

FAQ

Ofte stillede spørgsmål

+
Hvad er Google Ads?

Google Ads er Googles annonceplatform, der giver jeres virksomhed mulighed for at nå kunder på det præcise tidspunkt, de søger efter jeres produkter eller services. Hos KYNETIC optimerer vi kampagner, så I får mere trafik, flere konverteringer og højere ROI.

+
Hvorfor Google Ads?

Google Ads giver jer mulighed for hurtigt at nå jeres målgruppe med præcise, målrettede annoncer på Google og i deres partnernetværk. Uanset om I vil øge salg, leads, tilmeldinger eller app downloads, kan Google Ads skabe målbar effekt og øjeblikkelig synlighed.

Platformen giver adgang til avanceret segmentering, som muliggør targeting af de rette kunder. Med detaljeret dataindsigt kan jeres setup konstant optimeres og dermed maksimere jeres afkast. Google Ads sikrer, at I er synlige, hvor kunderne søger, præcis når det tæller.

+
Hvordan fungerer Google Ads auktionen?

Google Ads-auktionen afgør, hvilke annoncer der vises, i hvilken rækkefølge og til hvilken pris. Den kombinerer jeres bud med annoncens kvalitet for at sikre, at de mest relevante annoncer får synlighed, hvor kunderne søger.

+
Hvad koster et klik?

Prisen pr. klik (CPC) afhænger af både jeres bud og annoncekvalitet. Selv med et lavere bud kan en relevant og brugervenlig annonce ofte opnå en høj placering til lavere pris.

+
Hvordan påvirker kvalitetsresultatet annonceposition og CPC?

Et højt kvalitetsresultat baseret på annonce, forventet klikfrekvens og landingsside, giver bedre placering og lavere klikpris, selv mod stærk konkurrence. Netop kombinationen af jeres CPC bud og kvalitetsresultat giver jer en ad rank. Det er denne som Google rangerer annoncører efter i en hvilken som helst auktion. 

+
Hvorfor er landingssideoplevelsen vigtig?

En relevant og brugervenlig landingsside øger konverteringer, forbedrer kvalitetsresultatet og kan reducere omkostninger pr. klik. Dårlige sider kan tabe placering og spilde budget.

+
Hvordan målrettes brugere og søgeord i Google Ads?

Målretningen er med afsæt i at target de brugere med størst konverteringspotentiale. Ved nøje udvalgte søgeord og intelligente matchtyper (broad, phrase og exact match) når vi relevante søgninger, mens negative søgeord udelukker irrelevante klik og sparer budget. Desuden kan jeres Google annoncering målrettes geografisk til specifikke byer, regioner eller lande. Samtidig kan segmenteringen laves på alder, køn, interesser og adfærd, tidspunkt på dagen mm. 

+
Hvordan fungerer budgivning i Google Ads?

Budgivning styrer, hvor meget I betaler pr. klik eller konvertering og hjælper med at maksimere kampagneeffektiviteten. Google Ads tilbyder både automatiske og manuelle budstrategier: En automatisk budstrategi lader Googles algoritmer optimere jeres bud for klik eller konverteringer, mens manuel giver jer fuld kontrol over, hvor meget I vil betale. Den rette budstrategi for jer afhænger af forskellige parametre. Et af dem er hvor meget konverteringsdata I har på jeres Google Ads konto. Netop derfor er det essentielt at have et nøjagtigt tracking setup.