SEO

Effektiv SEO med fokus på langsigtet organisk vækst

Vi arbejder med datadrevet søgemaskineoptimering, drevet af kunstig intelligens. Det giver topplaceringer for vores kunder, og maksimal mængde organisk trafik og konverteringer.

Kunstig intelligens, solid data og de bedste teknologier
Relevant indhold på hele kunderejsen med search intent fokus
Ingen siloer, fuld transparens, højere relevans, mindre støj og større afkast
Brancheførende SEO der skaber resultater

Opnå øget organisk synlighed med brancheførende SEO

Med 18 års erfaring inden for arbejdet med at hæve den organiske synlighed vha. SEO, forener vi best practices med høj teknisk forståelse, effektiv linkbuilding og værdiskabende content marketing i en grundig, metodisk tilgang, der har vækstet nogle af Nordens største og mest ambitiøse virksomheder på tværs af lande og markeder.

SEO handler om at sikre synlighed på det rette tidspunkt, ligesom med al anden digital marketing. Når vi taler om efterspørgselsbaseret marketing som synlighed på Google, handler det derfor om at være tilstede øverst, når potentielle nye kunder efterspørger produkter eller svar, som I har. Uanset om der er tale om en transaktionssøgning hvor brugeren er tæt på at foretage en konvertering, eller vi taler om søgninger med en intention der befinder sig længere oppe i tragten, giver det mening at være synlig, så længe efterspørgslen har en relevans for din forretning. 

 

Din tilstedeværelse på det rette tidspunkt betyder, at kunder vælger dig, fremfor dine konkurrenter, hvis altså du formår at stjæle opmærksomheden fra de konkurrerende søgeresultater. Opmærksomheden kan du enten stjæle ved at skille dig ud med dit søgeresultat eller ved at være repræsenteret allerøverst. Og det er præcis arbejdet med at ranke øverst på den rette efterspørgsel, som vi er specialiseret i. Placeringen på Google er nemlig altafgørende: Jo højere rangering desto større sandsynlighed for, at få relevant trafik og deraf konverteringer til dit website. Pga. det store potentiale i at generere konverterende brugere gennem organisk synlighed, er søgemaskineoptimering en af de væsentligste discipliner i en succesfuld digital marketingstrategi

 

 

Fremtidens digitale vindere vælger KYNETIC

Vi er anerkendt af en lang række glade kunder der har vækstet markant gennem et digitalt marketing samarbejde. Med afsæt i dybdegående SEO-processer har vi vækstet utallige kunders forretning.

Potentialet er enormt med organisk synlighed

Sikr dig topplaceringerne på forretningskritisk efterspørgsel

Organiske topplaceringer på relevante søgninger i Google leder særdeles relevant trafik til dit website, uden at du skal ofre annoncekroner som vi kender det fra PPC. Til gengæld kommer placeringerne ikke af sig selv. Google vurderer dit website ud fra en lang række parametre, herunder tekniske, onpage, offpage og adfærdsmæssige paratmere, hvorfra du tildeles en placering. Landingssider der leverer den bedste brugeroplevelse og det mest relevante og fyldestgørende indhold ift. brugerens søgning, får den bedste placering. Herunder ses et udsnit af faktorer som Google baserer sin vurdering på:

 

  • Unikt indhold der svarer på brugernes søge intention
  • Relevante links fra autoritære domæner, der peger ind på dit indhold
  • Websites der skaber gode brugeroplevelser, herunder mobilvenlighed, hurtig loadtid, brugervenlig layout mv.

 

 

Vi ved hvad der skal til for at ligge nr.1

Vores awardvindende framework hæver baren

Søgemaskineoptimering er en tværfaglig disciplin, der har afgørende betydning for virksomheder der ønsker at vækste deres digitale forretning. I KYNETIC arbejder vores specialister dagligt med alle former for SEO og sikrer vores kunder bedre placeringer, mere organisk trafik, flere konverteringer og dermed en større omsætning. 

 

Når du vælger KYNETIC som din SEO samarbejdspartner, introduceres du til vores awardvindende framework som definerer de faser indsatsen vil gå igennem og løbende kredse om. Der er tale om 5 forskellige discipliner hvor:

  • Første fase skal sikre et stærkt SEO teknisk fundament, hvor alle eventuelle tekniske parametre identificeres og udbedres.
  • Anden fase består af en situationsanalyse, hvor der bl.a. skabes overblik over nuværende synlighed samt overblik over markedet ift. de søgninger der foretages af målgruppen. Alt dette samles i en stor efterspørgselsanalyse som bl.a. byder på frisk data på dine keywords, spændende dashboards og visualisering der skaber indsigter baseret på data fra flere forskellige kanaler med henblik på at skabe synergier. 
  • Herefter igangsættes processen med onpage optimering, hvor indsigterne fra analyserne tages i brug ift. at skabe så relevante landingssider som muligt baseret på den identificerede efterspørgsel. Det er her title-tags og lignende parametre optimeres.
  • I fjerde fase produceres en contentplan som danner rammerne for contentproduktionen.
  • Sidste og femte fase omhandler offsite optimering, hvor arbejdet med at skabe en stærk linkprofil som fører til et autoritært domæne er i fokus. 
Hvordan arbejder vi med SEO

Struktur, grundighed og kunstig intelligens

I KYNETIC arbejder vi struktureret med SEO ud fra vores eget prisvindende framework. Det tager afsæt i de discipliner, som er mest essentielle for vores kunders forretning, og består af 6 områder.

Vores fremgangsmåde er udelukkende baseret på data omkring efterspørgsel, konkurrence og potentiale. Derfor tager vores SEO eksperter afsæt i din virksomheds virkelighed og digitale situation, og udvikler en skræddersyet SEO strategi, der sikrer målbare resultater og den største værdi for din virksomhed.

Vores 6 SEO indsats områder:
Tech

Det korrekte tekniske website setup er afgørende for en optimal indsats

Content

Relevant og engagerende indhold, som understøtter hele kundens købsrejse

Autoritet

Værdiskabende og relevante eksterne links gennem struktureret linkbuilding

Social

Fokus på social engagement og opbyggelse af communities

UX

Skabe rammerne for den optimale brugeroplevelse på websitet, og øget konvertering

Analysis

Fokus på forretningskritiske metrics og kontinuerlig konkurrentanalyse

SEO drevet af kunstig intelligens

Vi arbejder med SEO i en iterativ proces. I alle stadier, arbejder vi med et mindset, som er drevet af kunstig intelligens. Det gør vi af tre årsager:

 

  • Vi øger effektiviteten ved, at anvende kunstig intelligens i stedet for manuelle opgaver
  • Det sparer tid og ressourcer – Vi når længere, for samme budget
  • Vi leverer et bedre produkt – Med kunstig intelligens finder vi nye sammenhænge, og måder at slå konkurrenterne på

Vores proces omkring SEO og kunstig intelligens er udarbejdet efter vores erfaringer og best-practices. Processen ser således ud: 

Indisgter i

Søgeord, intentioner og grundige analyser

Alt SEO har til formål at skabe bedre placeringer og derigennem få mere trafik til et site. Med en grundig søgeords- og konkurrentanalyse tidligt i forløbet, kan vi hjælpe jer med at finde de rigtige søgeord. Det giver det absolut mest effektive og resultatgivende udgangspunkt.

I søgeordsanalysen bruger vi SEO værktøjer med indbygget kunstig intelligens, der overvåger millioner af søgeord på tværs af brancher. Det giver indsigt i, hvilke søgeord der skaber størst værdi, og afdækker long-tail søgeord, som er mere specifikke, og ofte er forbundet med større købsintention. Det er også her vi finder eventuelle content gaps, hvor kunder efterspørger produkter eller informationer, de ikke kan finde indhold om på jeres website. 

 

Vi kortlægger derudover også jeres konkurrenters tilstedeværelse i søgemaskinerne og evaluerer deres SEO indsats. Det kan vi bruge til, at vurdere søgeordenes potentiale, samt udnytte muligheder som konkurrenterne ikke gør. Det er desuden fundamentalt at klarlægge søgeintentionen og dermed opnå forståelse for brugerens søgning. Search intent gør det muligt at imødekomme dine kunders spørgsmål, dermed kan du skabe kvalitetsindhold ved at have intentionen for øje i din tekstforfatning, der ikke alene skaber trafik til din side, men også fastholder dine kunders interesse så de ikke skal lede på dine konkurrenters side efter svar. Dette resulterer i en højere ranking på søgemaskinerne, og medvirker til at du tiltrækker flere relevante leads. 

 

Search intent er et begreb, der dækker over brugernes bagvedliggende motiv til en søgning. Det vil sige når de søger på Google, hvad er det så i virkeligheden de leder efter? Nogle søger efter informationer, mens andre søger efter specifikke produkter. Læs mere om search intents her og forstå hvordan du optimerer imod disse her. 

 

De 3 vigtigste søge intentioner:
Informationssøgning

Søgninger der bliver foretaget for at finde information, hvilket kan indebære alt fra et produkt, et specifkt emne til mere generelle emner som vejr, historie eller uddannelser. Søgningen er dermed baseret på et ønske om at opnå større viden indenfor et bestemt område.

Navigationssøgning

Søgninger der har til formål at navigere til et bestemt website defineres som navigationssøgninger. Det er søgninger på eksempelvis brands, forhandlere, virksomheder mv., og er ofte navne specifikke.

Transaktionssøgning

Den sidste type search intent er transaktionssøgninger, hvor hensigten er at foretage en konvertering. Det er søgninger efter produkter og tjenester med hensigten om, at foretage en konvertering. Disse søgninger kan fx indeholde køb, tilbud, rabat osv.

Hos KYNETIC er vi eksperter i at bruge search intent intelligent, og skaber hver dag værdifuldt content der besvarer vores kunders potentielle kunders forskellige søgeintentioner.

 

Frontløbende SEO bureau med fokus på forretning

Vores omfattende viden indenfor søgemaskineoptimering har hjulpet adskillige brancheførende virksomheder med at blive nr. 1 i søgemaskinerne. Kontakt os, så hjælper vores SEO specialister dig med at lægge en strategi for jeres SEO indsats.

Skal vi tage en uforpligtende snak?

Kasper Ebsen

CEO, Partner & Senior Consultant

Typisk over 50 slides med strategiske anbefalinger

Start med en analyse

Få en analyse af jeres digitale marketing indsats

Vi gør brug af vores gennemtestede frameworks, jeres data og viden fra vores arbejde vores kunder tværs af brancher.

Hvem er vi for

Vi er ikke et perfekt match for alle

Et perfekt match

Her matcher vores tilgange, teknologi-brug og fokus med jer

  • Ønsker at arbejde markedsledende med digital markedsføring
  • Er typisk en Ecommercer, B2B-virksomhed eller retailer
  • Er ambitiøs og investerer i jeres brand
  • Ønsker et grundigt setup til jeres digital marketing kanaler
  • Digital er eller skal være en forretningskritisk afsætningskanal
  • Ønsker et langvarigt og tæt samarbejde
  • Ønsker at arbejde med de dygtigste specialister i branchen
  • Ikke et godt match

    Typiske kendetegn på at vi ikke er et godt match

  • Vil have de billigste eller pakkeløsninger
  • Ønsker ikke at arbejde data-drevet
  • Ønsker en leverandør fremfor en samarbejdspartner
  • Ønsker ikke et fast kontinuerligt samarbejde
  • Investerer ikke i sit brand
  • Ser ikke vigtigheden i grundigheden og detaljerne
  • Et urealistisk budget til jeres målsætninger