Bliv en del af KYNETIC – se vores ledige stillinger her

SEO

Effektiv SEO med fokus på langsigtet organisk vækst

Vi arbejder med datadrevet s√łgemaskineoptimering, drevet af kunstig intelligens. Det giver topplaceringer for vores kunder, og maksimal m√¶ngde organisk trafik og konverteringer.

Kunstig intelligens, solid data og de bedste teknologier
Relevant indhold på hele kunderejsen med search intent fokus
Ingen siloer, fuld transparens, h√łjere relevans, mindre st√łj og st√łrre afkast
Branchef√łrende SEO der skaber resultater

Opn√• √łget organisk synlighed med branchef√łrende SEO

Med 18 √•rs erfaring inden for arbejdet med at h√¶ve den organiske synlighed vha. SEO, forener vi best practices med h√łj teknisk forst√•else, effektiv linkbuilding og v√¶rdiskabende content marketing i en grundig, metodisk tilgang, der har v√¶kstet nogle af Nordens st√łrste og mest ambiti√łse virksomheder p√• tv√¶rs af lande og markeder.

SEO handler om¬†at sikre synlighed p√• det rette tidspunkt, ligesom med al anden digital marketing. N√•r vi taler om eftersp√łrgselsbaseret marketing som synlighed p√• Google, handler det derfor om at v√¶re tilstede √łverst, n√•r potentielle nye kunder eftersp√łrger produkter eller svar, som I har. Uanset om der er tale om en transaktionss√łgning hvor brugeren er t√¶t p√• at foretage en konvertering, eller vi taler om s√łgninger med en intention der befinder sig l√¶ngere oppe i tragten, giver det mening at v√¶re synlig, s√• l√¶nge eftersp√łrgslen har en relevans til din forretning.¬†

 

Din tilstedev√¶relse p√• det rette tidspunkt betyder, at¬†kunder v√¶lger dig, fremfor dine konkurrenter, hvis alts√• du form√•r at stj√¶le opm√¶rksomheden fra de konkurrerende s√łgeresultater. Opm√¶rksomheden kan du enten stj√¶le ved at skille dig ud med dit s√łgeresultat eller ved at v√¶re repr√¶senteret aller√łverst. Og det er pr√¶cis arbejdet med at ranke √łverst p√• den rette eftersp√łrgsel, som vi er specialiseret i. Placeringen p√• Google er nemlig¬†altafg√łrende: Jo h√łjere rangering desto st√łrre sandsynlighed for, at f√• relevant trafik og deraf konverteringer til dit website. Pga. det store potentiale i at generere konverterende brugere gennem organisk synlighed, er s√łgemaskineoptimering en af de v√¶sentligste discipliner i en succesfuld digital marketingstrategi.¬†

 

 

Fremtidens digitale vindere vælger KYNETIC

Vi er anerkendt af en lang række glade kunder der har vækstet markant gennem et digitalt marketing samarbejde. Med afsæt i dybdegående SEO-processer har vi vækstet utallige kunders forretning.

Potentialet er enormt med organisk synlighed

Sikr dig topplaceringerne p√• forretningskritisk eftersp√łrgsel

SEO handler om¬†at sikre synlighed p√• det rette tidspunkt, ligesom med al anden digital marketing. N√•r vi taler om eftersp√łrgselsbaseret marketing som synlighed p√• Google, handler det derfor om at v√¶re tilstede √łverst, n√•r potentielle nye kunder eftersp√łrger produkter eller svar, som I har. Uanset om der er tale om en transaktionss√łgning hvor brugeren er t√¶t p√• at foretage en konvertering, eller vi taler om s√łgninger med en intention der befinder sig l√¶ngere oppe i tragten, giver det mening at v√¶re synlig, s√• l√¶nge eftersp√łrgslen har en relevans til din forretning.¬†

 

Din tilstedev√¶relse p√• det rette tidspunkt betyder, at¬†kunder v√¶lger dig, fremfor dine konkurrenter, hvis alts√• du form√•r at stj√¶le opm√¶rksomheden fra de konkurrerende s√łgeresultater. Opm√¶rksomheden kan du enten stj√¶le ved at skille dig ud med dit s√łgeresultat eller ved at v√¶re repr√¶senteret aller√łverst. Og det er pr√¶cis arbejdet med at ranke √łverst p√• den rette eftersp√łrgsel, som vi er specialiseret i. Placeringen p√• Google er nemlig¬†altafg√łrende: Jo h√łjere rangering desto st√łrre sandsynlighed for, at f√• relevant trafik og deraf konverteringer til dit website. Pga. det store potentiale i at generere konverterende brugere gennem organisk synlighed, er s√łgemaskineoptimering en af de v√¶sentligste discipliner i en succesfuld digital marketingstrategi.¬†

 

Organiske topplaceringer p√• relevante s√łgninger i Google leder s√¶rdeles relevant trafik til dit website, uden at du skal ofre annoncekroner som vi kender det fra ved PPC. Til geng√¶ld kommer placeringerne ikke af sig selv. Google vurderer dit website ud fra en lang r√¶kke parametre, herunder tekniske, onpage, offpage og adf√¶rdsm√¶ssige paratmere, hvorfra du tildeles en placering. Landingssider der leverer den bedste¬†brugeroplevelse og det mest relevante og fyldestg√łrende indhold ift. brugerens s√łgning, f√•r den bedste placering. Herunder ses et udsnit af faktorer som Google baserer sin vurdering p√•:

 

  • Unikt indhold der svarer p√• brugernes s√łge intention
  • Relevante links fra autorit√¶re dom√¶ner, der peger ind p√• dit indhold
  • Websites der skaber gode brugeroplevelser, herunder mobilvenlighed, hurtig loadtid, brugervenlig layout mv.

 

 

Vi ved hvad der skal til for at ligge nr.1

Vores awardvindende framework hæver baren

S√łgemaskineoptimering er en tv√¶rfaglig disciplin, der har afg√łrende betydning for virksomheder der √łnsker at v√¶kste deres digitale forretning. I KYNETIC arbejder vores specialister dagligt med alle former for SEO¬†og sikrer vores kunder bedre placeringer, mere organisk trafik, flere konverteringer og dermed en st√łrre oms√¶tning.¬†

 

N√•r du v√¶lger KYNETIC som din SEO samarbejdspartner, introduceres du til vores awardvindende framework som definerer de faser indsatsen vil g√• igennem og l√łbende kredse om. Der er tale om 5 forskellige discipliner hvor:

  • F√łrste fase skal sikre et st√¶rkt SEO teknisk fundament, hvor alle eventuelle tekniske parametre identificeres og udbedres.
  • Anden fase best√•r af en situationsanalyse, hvor der bl.a. skabes overblik over nuv√¶rende synlighed samt overblik over markedet ift. de s√łgninger der foretages af m√•lgruppen. Alt dette samles i en stor eftersp√łrgselsanalyse som bl.a. byder p√• frisk data p√• dine keywords, sp√¶ndende dashboards og visualisering der skaber indsigter baseret p√• data fra flere forskellige kanaler med henblik p√• at skabe synergier.¬†
  • Herefter igangs√¶ttes processen med onpage optimering, hvor indsigterne fra analyserne tages i brug ift. at skabe s√• relevante landingssider som muligt baseret p√• den identificerede eftersp√łrgsel. Det er her title-tags og lignende parametre optimeres.
  • I fjerde fase produceres en contentplan som danner rammerne for contentproduktionen.
  • Sidste og femte fase omhandler offsite optimering, hvor arbejdet med at skabe en st√¶rk linkprofil som f√łrer til et autorit√¶rt dom√¶ne er i fokus.¬†
Hvordan arbejder vi med SEO

Struktur, grundighed og kunstig intelligens

I KYNETIC arbejder vi struktureret med SEO ud fra vores eget prisvindende framework. Det tager afsæt i de discipliner, som er mest essentielle for vores kunders forretning, og består af 6 områder.

Vores fremgangsm√•de er udelukkende baseret p√• data omkring eftersp√łrgsel, konkurrence og potentiale. Derfor tager vores SEO eksperter afs√¶t i din virksomheds virkelighed og digitale situation, og udvikler en skr√¶ddersyet SEO strategi, der sikrer m√•lbare resultater og den st√łrste v√¶rdi for din virksomhed.

Vores 6 SEO indsats områder:
Tech

Det korrekte tekniske website setup er afg√łrende for en optimal indsats

Content

Relevant og engagerende indhold, som underst√łtter hele kundens k√łbsrejse

Autoritet

Værdiskabende og relevante eksterne links gennem struktureret linkbuilding

Social

Fokus på social engagement og opbyggelse af communities

UX

Skabe rammerne for den optimale brugeroplevelse p√• websitet, og √łget konvertering

Analysis

Fokus på forretningskritiske metrics og kontinuerlig konkurrentanalyse

SEO drevet af kunstig intelligens

Vi arbejder med SEO i en iterativ proces. I alle stadier, arbejder vi med et mindset, som er drevet af kunstig intelligens. Det g√łr vi af tre √•rsager:

 

  • Vi √łger effektiviteten ved, at anvende kunstig intelligens i stedet for manuelle opgaver
  • Det sparer tid og ressourcer – Vi n√•r l√¶ngere, for samme budget
  • Vi leverer et bedre produkt – Med kunstig intelligens finder vi nye sammenh√¶nge, og m√•der at sl√• konkurrenterne

Vores proces omkring SEO og kunstig intelligens er udarbejdet efter vores erfaringer og best-practices. Processen ser således ud: 

Indisgter i

S√łgeord, intentioner og grundige analyser

Alt SEO har til form√•l at skabe bedre placeringer og derigennem f√• mere trafik til et site. Med en grundig s√łgeords- og konkurrentanalyse tidligt i forl√łbet, kan vi hj√¶lpe jer med at finde de rigtige s√łgeord. Det giver det absolut mest effektive og resultatgivende udgangspunkt.

I s√łgeordsanalysen bruger vi SEO v√¶rkt√łjer med indbygget kunstig intelligens, der overv√•ger millioner af s√łgeord p√• tv√¶rs af brancher. Det giver indsigt i, hvilke s√łgeord der skaber st√łrst v√¶rdi, og afd√¶kker long-tail s√łgeord, som er mere specifikke, og ofte er forbundet med st√łrre k√łbsintention. Det er ogs√• her vi finder eventuelle content gaps, hvor kunder eftersp√łrger produkter eller informationer, de ikke kan finde p√• jeres website.¬†

 

Vi kortl√¶gger derudover ogs√• jeres konkurrenters tilstedev√¶relse i s√łgemaskinerne og evaluerer deres SEO indsats. Det kan vi bruge til, at vurdere s√łgeordenes potentiale, samt udnytte muligheder som konkurrenterne ikke g√łr. Det er desuden fundamentalt at klarl√¶gge s√łgeintentionen og dermed opn√• forst√•else for brugerens s√łgning. Search intent g√łr det muligt at im√łdekomme dine kunders sp√łrgsm√•l, dermed kan du skabe kvalitetsindhold ved at have intentionen for √łje i din¬†tekstforfatning, der ikke alene skaber trafik til din side, men ogs√• fastholder dine kunders interesse s√• de ikke skal lede p√• dine konkurrenters side efter svar. Dette resulterer i en h√łjere ranking p√• s√łgemaskinerne, og medvirker til at du tiltr√¶kker flere relevante leads.¬†

 

Search intent er et begreb, der d√¶kker over brugernes bagvedliggende motiv til en s√łgning. Det vil sige n√•r de s√łger p√• Google, hvad er det s√• i virkeligheden de leder efter? Nogle s√łger efter informationer, mens andre s√łger efter specifikke produkter.¬†L√¶s mere om search intents her og forst√• hvordan du optimerer imod disse her.¬†

 

De 3 vigtigste s√łge intentioner:
Informationss√łgning

S√łgninger der bliver foretaget for at finde information, hvilket kan indeb√¶re alt fra et produkt, et specifkt emne til mere generelle emner som vejr, historie eller uddannelser. S√łgningen er dermed baseret p√• et √łnske om at opn√• st√łrre viden indenfor et bestemt omr√•de.

Navigationss√łgning

S√łgninger der har til form√•l at navigere til et bestemt website defineres som navigationss√łgninger. Det er s√łgninger p√• eksempelvis brands, forhandlere, virksomheder mv., og er ofte navne specifikke.

Transaktionss√łgning

Den sidste type search intent er transaktionss√łgninger, hvor hensigten er at foretage en konvertering. Det er s√łgninger efter produkter og tjenester med hensigten om, at foretage en konvertering. Disse s√łgninger kan fx indeholde k√łb, tilbud, rabat osv.

Hos KYNETIC er vi eksperter i at bruge search intent intelligent, og skaber hver dag v√¶rdifuldt content der besvarer vores kunders potentielle kunders forskellige s√łgeintentioner.

 

Frontl√łbende SEO bureau med fokus p√• forretning

Vores omfattende viden indenfor s√łgemaskineoptimering har hjulpet adskillige branchef√łrende virksomheder med at blive nr. 1 i s√łgemaskinerne. Kontakt os, s√• hj√¶lper vores SEO specialister dig med at l√¶gge en strategi for jeres SEO indsats.

Skal vi tage en uforpligtende snak?

Kasper Ebsen

CEO, Partner & Senior Consultant

Typisk over 50 slides med strategiske anbefalinger

Start med en analyse

Få en analyse af jeres digitale marketing indsats

Vi g√łr brug af vores gennemtestede frameworks, jeres data og viden fra vores arbejde vores kunder tv√¶rs af brancher.

Hvem er vi for

Vi er ikke et perfekt match for alle

Et perfekt match

Her matcher vores tilgange, teknologi-brug og fokus med jer

  • √ėnsker at arbejde markedsledende med digital markedsf√łring
  • Er typisk en Ecommercer, B2B-virksomhed eller retailer
  • Er ambiti√łs og investerer i jeres brand
  • √ėnsker et grundigt setup til jeres digital marketing kanaler
  • Digital er eller skal v√¶re en forretningskritisk afs√¶tningskanal
  • √ėnsker et langvarigt og t√¶t samarbejde
  • √ėnsker at arbejde med de dygtigste specialister i branchen
  • Ikke et godt match

    Typiske kendetegn på at vi ikke er et godt match

  • Vil have de billigste eller pakkel√łsninger
  • √ėnsker ikke at arbejde data-drevet
  • √ėnsker en leverand√łr fremfor en samarbejdspartner
  • √ėnsker ikke et fast kontinuerligt samarbejde
  • Investerer ikke i sit brand
  • Ser er ikke vigtigheden i grundigheden og detaljerne
  • Et urealistisk budget til jeres m√•ls√¶tninger