CHATBOTS

Opbygning af intelligent kommunikation

En af de mest markante digitale fremskridt inden for e-handel og kundeservice er automatisering og personalisering f√łr, under og efter et k√łb. Inden for kundeservice er chatbots og intelligente assistenter centrale teknologiske v√¶rkt√łjer, der sikrer en optimal brugeroplevelse for forbrugerne.

Kontakt os

Udvikling, ops√¶tning og servicering af h√łjeffektive intelligente chatbot-funktionaliteter

Automatisering, intelligent kommunikation og digital tilstedeværelse, tilpasset kunderejser

Ingen siloer, fuld transparens, h√łjere relevans, mindre st√łj og st√łrre afkast

Hvad arbejder vi med

Chatbots og intelligent assistants

Vi integrerer chatbots for at automatisere og skabe intelligent kommunikation, som komplementerer dit website og din sociale medie tilstedeværelse. Dette sikrer en effektiv styring af trafik og optimerer interaktionen med konverteringsmodne forbrugere.

Med nogle af landets mest kompetente specialister inden for udvikling og implementering af chatbot-funktionaliteter, etablerer vi intelligente chatbots, der reducerer manuelt tidsforbrug på supportsager og skaber målbare resultater på tværs af brancher.

 

Med en detaljeret metodisk tilgang og indsigt i forskellige markeder og sektorer assisterer vi ambiti√łse virksomheder i at nedbryde kommunikationssiloer og maksimere v√¶rdien af deres chatbot-setup. Vi st√•r bag nogle af landets mest avancerede chat-funktionalitetsops√¶tninger og r√•dgiver om valg af den software, der bedst matcher jeres specifikke behov.

Fremtidens digitale vindere vælger KYNETIC

Vi er anerkendt af en lang række glade kunder, der har vækstet markant gennem et digitalt marketing samarbejde. Gennem vores dybt forankret viden indenfor marketing automations har vi vækstet utallige af vores kunders forretning med Chatbots.

Hvordan arbejder vi med

Automatisering af Chatbot setup

Analyser indikerer, at op til 50% af kundeservicehenvendelserne kan automatiseres, hvilket potentielt kan generere op til 25% flere kunder og en √łget oms√¶tning p√• 30%. Vi bem√¶rker en voksende interesse for automatisering inden for kundeserviceomr√•det, og i denne sammenh√¶ng fremst√•r chatbot-funktionaliteter som den mest effektive l√łsningsmodel.

N√•r vi udvikler og implementerer Chatbot-l√łsninger, arbejder vi typisk med to overordnede m√•ls√¶tninger: At mindske manuelt tidsforbrug p√• supportsager og kundeservice samt √łge salg via automation.¬†

 

F√łrst og fremmest mindsker vi virksomhedens manuelle tidsforbrug ved at √łge kundens evne til selvbetjening. F√łrst identificerer vi kundens sp√łrgsm√•l, som vi matcher med supportartikler, som vi foresl√•r til kunden via ChatBot-funktionaliteten.

 

Kan henvendelsen ikke besvares via en eksisterende support/FAQ artikel, leder vi kunden til support formularen/support e-mail. Ved hybride chatl√łsninger kombinerer vi chatfunktionaliteten med muligheden for automatiske flows og svar med en menneskelig chatfunktion. I dette tilf√¶lde kan vi ops√¶tte regler og triggers, som g√łr det muligt at lade medarbejdere tage over, hvor bot funktionaliteten kommer til kort for at kunne skabe maksimal v√¶rdi.

 

For at opn√• jeres m√•ls√¶tning om √łget salg, maksimerer vi salgspotentialet uden for normale arbejdstimer. Dette g√łr vi ved at forbedre de potentielle kunders evne til at identificere de rette produkter eller tilbeh√łr gennem vores avancerede ChatBot-teknologi. Baseret p√• kundens indtastning, hvad enten det er produktets navn eller nummer, vil relevante produkter eller produktkategorier blive pr√¶senteret.

Vores typiske proces

Det optimale Chatbot setup

Med en grundig metodisk tilgang og p√• tv√¶rs af markeder og brancher, hj√¶lper vi ambiti√łse virksomheder med at nedbryde siloer i kommunikationen og f√• det det maksimale ud af deres chatbot setup. Vi hj√¶lper med nogle af landets st√łrste og effektive setups af chat funktionaliteter, og vi r√•dgiver i at finde det software, som passer bedst til jeres behov.

Vi er eksperter i ops√¶tning af avancerede chat-funktionaliteter og r√•dgiver jer i valg af det optimale software til netop jeres behov. Inden implementering af en chatbot, er det afg√łrende at afd√¶kke hvilke udfordringer den skal adressere. Vi kortl√¶gger de n√łdvendige kommunikationsflows, integrerer med eksisterende systemer, og sikrer at l√łsningen bliver skr√¶ddersyet til jeres virksomheds unikke behov.

 

Baseret på cases og specialisering i automatiseringer i kundeservice kontekst, har vi udarbejdet vores unikke chatbot framework, som sikrer, at vi grundigt og effektivt får det maksimale ud af jeres budget.

Dataindsamling

I samarbejde med jer indsamler vi de n√łdvendige data til at h√•ndtere automation, som d√¶kker jeres KPI‚Äôer, herunder eksempelvis supportmails, interview af personer, som h√•ndterer supportopkald samt gennemgang og analyse af data fra historiske chathenvendelser.

 

Strukturering af data & identifikation af content krav

Vi identificerer i f√¶llesskab m√łnstre i henvendelser, behov og problemer, som danner grundlag for de content krav, der stilles. Ud fra dette laver vi en content udarbejdelse ved at strukturere og kategorisere alle behovsomr√•der.

 

Implementering

Områderne implementerer vi i Chatbot softwaren, og vi opbygger kommunikationsflowet, således at vi kan matche henvendelser med svar.

 

Testing & Q/A

Vores insight-specialister laver i samarbejde med jer en analyse og optimering af chat-funktionaliteten med udgangspunkt i de fælles fastsatte målsætninger og KYNETICs proces for data- og webanalyse.

Skal vi tage en uforpligtende snak?

Kasper Ebsen

CEO, Partner & Senior Consultant

eksperter

Danmarks f√łrende eksperter hj√¶lper jeres virksomhed med at skabe resultater

+18
års erfaring med digital marketing
+200
vækstcases er grundlag for vores erfaring
data-drevet marketing

Vi får typisk 20-50% mere ud af jeres budgetter

Se alle fordelene
S√łgemaskineoptimering

Typisk

25%

bedre rankings

SEM, PPC og social Ads

Typisk

30%

h√łjere ROAS

RTB, display og medieindryk

Typisk

35%

√łget awareness

Digital marketing strategi

Typisk

50%

h√łjere ROI