Snapchat Annoncering

Snapchat Ads skal være en aktiv del af jeres
Cross-Channel Marketing Strategi

Overvejer du at bruge Snapchat Ads som en fast del af din digitale marketing strategi? Snapchat annoncering kan både være med til at skabe gode resultater for B2B og B2C virksomheder, og vi bruger det ofte aktivt for vores kunder som en fast del af deres digitale cross-channel marketing setup.  

Hos KYNETIC er vi blandt landets førende bureauer inden for Snapchat annoncering, og hjælper både danske og internationale virksomheder inden for både B2C og B2B, med at få øget brandkendskab samt flere kunder via denne annonceringsplatform.

Kontakt os i dag for hjælp eller rådgivning omkring hvordan I kan skabe mere forretning med Snapchat annoncering. I KYNETIC kan vi både hjælpe jer med hvordan I griber platformen an i forhold til strategi, segmentering og budget, og kan også håndtere den daglige drift.

 

Vidste du at:

Der på globalt plan er over 210 millioner daglige brugere på SnapChat?

Snapchat’s “Swipe-up” rate er 5 x højere end den gns. CTR hos andre sociale media platforme?

Video annoncer på Snapchat har 2 x højere købsintention end andre formater? 

 

★★★★★

Fordele ved at bruge Snapchat Ads

Annoncering på Snapchat har mange fordele i dag, både pga. at CPM (pris pr. 1000 visninger) er markant lavere end Facebook og Google, og derved gør det sig meget relevant i top-funnel annoncering, men Snapchat har også bevist gang på gang, at deres platform er førende inden for brugerinteraktion. 

Globalt har Snapchat 210 millioner brugere, der dagligt logger på, og inden for danske grænser, har 42,7% af befolkningen en Snapchat bruger, og derved er Snapchat det tredje største sociale medie i Danmark. 

Annoncetyper på Snapchat

Snapchat har de seneste år udviklet deres platform til at kunne annoncere på flere forskellige typer af billed- og videokreativer – eller Snapchat Ads – og derved er de blevet mere konkurrencedygtige over for fx Facebook, Instagram (ejet af Facebook) og Google’s Displaynetværk samt YouTube (ejet af Google). 

 

Snapchat har én af de absolut mest interaktive social media platforme på markedet, og deres udviklere har de seneste år arbejdet intenst på at udvikle deres annonceringsplatform. Dette inkluderer både konverteringsoptimering på kampagneniveau samt typer af annoncer. 

Snapchat annonceformater:

  • Snap Ads
  • Collection Ads
  • Story Ads
  • AR Lenses
  • Filters
  • Commercials
 
 

Samtidigt med at Snapchat har udvidet deres mængde af annonceformater, så har de også arbejdet hårdt på at udvikle deres AR filtre samt Geofiltre. 

Arbejder din virksomhed fx med mange events i løbet af året, så kan I oprette egne filtre, som inkluderer jeres brand, produkt eller noget helt tredje, som personer inden for en geografisk afgrænsning frit kan benytte – eksempelvis som deltager til jeres virksomhedsevent. 

 

Som nævnt tidligere, så har Snapchat gjort deres platform ekstremt interessant for både B2B samt B2C virksomheder. Som virksomhed har du mulighed for at nå ud til mange mennesker for en relativ lav CPM, men ydermere har du mulighed for at skabe nogle af de mest interaktive annoncer på hele markedet mod personer, der er længere nede i købsrejsen – bl.a. med deres Geofiltre, AR filtre, Lenses og meget mere. 

Hvis du overvejer at arbejde med Snapchat Ads som en del af jeres cross-channel digitale marketing setup, så er du velkommen til at kontakte os på kontakt@kynetic.dk eller på eller telefon 7875 0070 for en uforpligtende snak.

 

Nyeste virksomheder der har valgt KYNETIC

Brug for hjælp til jeres forretning?

Vi kan også hjælpe jer med

Digital Strategi

Vi laver både 360 graders digitale strategier og separate kanalstrategier med fokus på målbar vækst via indsigt i kunderejser, forbrugeradfærd og realistiske roadmaps.

Analyse og indsigt

Vores analytics-team kombiner webanalyse med business intelligence og predictive analytics for at give netop den indsigt, der sikrer, at der kan skabes de bedste resultater.

SEO

Vores omfattende SEO-framework sikrer dig øget synlighed og øget trafik fra Google og Bing. Frameworket består af 5 essentielle områder i en forretningskritisk SEO-indsats.

SEM

Med vores SEM-framework og best-in-class annonceringsværktøjer skaber vi klare målbare resultater på tværs af brancher med intelligent annoncering i Google Adwords, Google shopping, Bing Ads og retargeting.

Digitalt medieindryk & Display

Vi arbejder både top-funnel med at øge brand/produktkendskab og low-funnel med fokus på konverteringer. Vi arbejder med display-annoncering (RTB), dynamisk banner-udvikling, Youtube, native-ads, video-prerolls, in-app-ads og remarketing-setups.

Email & Automation

Med dyb specialisering i email-marketing og marketing-automation lige fra rekruttering og automatiske flows til data-management, inbound-marketing og multi-channel marketing automation setups, skaber vi relevans, leads og forretning på tværs af kunderejsen.

Sociale Medier

Vi skaber salg, leads, øget kendskabsgrad og forbrugerindsigt via de sociale medier. Vi er bl.a. specialiseret i avanceret annoncering på Facebook og retargeting, Instagram ads, Linkedin og Snapchat.

CRO

Med fokus på øget omsætning, engagement og optimale brugeroplevelser, arbejder vi med at forbedre forbrugerens digitale oplevelser igennem UX-optimeringer, splittest, personalisering og analyser, som leder til mere salg og øget loyalitet. 

Content Marketing

Content er typisk en essentiel del af en digital marketing strategi. Vi hjælper med, ved brug af data og indsigt, at skabe og distribuere content til de rette brugere/segmenter, på det rette sted, den rette tid og i den rette kontekst. 

Growth Hacking

Growth hacking handler om at tænke kreativt med data og skabe eksplosiv vækst. Vi kombinerer kreativitet med digital marketing virkemidler til at få dit produkt, app eller service ud til flere og ultimativt vækste jeres forretning hurtigere.

Amazon & Affiliate

Vi hjælper med at afsætte og markedsføre jeres varer i eksterne salgskanaler såsom Amazon, affiliate-websites og markedspladser. Typisk med fokus på højest mulig ROI.

Strategi & Sparring

Med udgangspunkt i vores viden, erfaringer og teknologier, yder vi løbende rådgivning til virksomheder, der ønsker sparring om deres digitale indsats, muligheder og udfordringer fra førende specialister.