Maksimer jeres performance på Black Friday i 2023 | Skræddersyet kampagneplan | Bestil her til fast pris uden binding

TikTok-annoncering

Ram den attraktive yngre målgruppe med TikTok-annoncering

Ved at inkludere TikTok i jeres kanalmiks √•bner I d√łren til den yngre, k√łbest√¶rke m√•lgruppe og hvilke trends der r√łr sig i m√•lgruppen. Aktiv deltagelse p√• TikTok giver mulighed for at styrke jeres brandidentitet i et milj√ł pr√¶get af h√łjt engagement og dynamik.

Features til målretning og metrics til effektmåling af video annoncerne
Bliv eksponeret for et stort antalt potentielle kunder, tidligt i kunderejsen
Ingen siloer, fuld transparens, h√łjere relevans, mindre st√łj og st√łrre afkast
Hvad arbejder vi med

Effektiv annoncering på TikTok

TikToks brugere tilbringer mere end 50 minutter om dagen i gennemsnit p√• platformen. Det giver annonc√łrer en unik mulighed for at fange og fastholde brugerens opm√¶rksomhed. Med sine 150 millioner aktive brugere i Europa er mulighederne for v√¶kst i et stadig uudforsket marked st√łrre end nogensinde f√łr.

TikTok, med sin omfattende brugerbase, pr√¶senterer en enest√•ende mulighed for at n√• en bred skare af mennesker til en CPM-pris, der i gennemsnit er 30% lavere end p√• konkurrerende platforme. Den gennemsnitlige konverteringsrate p√• TikTok er bem√¶rkelsesv√¶rdigt 1,1%, hvilket afspejler den h√łje grad af brugerengagement, idet 92% af brugerne foretager en handling efter at have set en TikTok.

 

TikTok-annoncering er stadig et um√¶ttet marked at annoncere p√• i Danmark, hvilket giver mulighed for at opbygge en loyal f√łlgerskare f√łr konkurrenterne, og tillader brands at finjustere deres strategi i et mindre konkurrencepr√¶get milj√ł. Desuden kan tidlig adoption forbedre brandets image som innovativt og trendsettende, samtidig med at man drager fordel af lavere annonceomkostninger.

 

Fremtidens digitale vindere vælger KYNETIC

Vi er anerkendt af en lang række glade kunder der har vækstet markant gennem et digitalt marketing samarbejde. Vores ekspertise indenfor annoncering har resulteret i utallige vækstcases.

Hvordan arbejder vi med

TikTok for hvem?

Udover at rumme en samlet brugerdatabase p√• over √©n milliard mennesker globalt, er der adskillige andre √•benlyse fordele ved at markedsf√łre sit brand eller produkt p√• TikTok-platformen.

TikTok, kendt som en dynamisk underholdningsplatform, er særdeles effektiv til at promovere produkter inden for brancher som fashion, skincare, smykker og gadgets.

 

Grunden til dette er tredelt:

  1. Visuel appel: Produkter fra disse brancher har ofte en st√¶rk visuel appel, hvilket g√łr dem ideelle til TikToks videoformat.
  2. Enkelhed i formidling: Disse produkter kr√¶ver typisk ikke komplekse forklaringer, hvilket g√łr dem lette for seerne at forst√• og engagere sig i.
  3. Trendf√łlsomhed: TikTok er kendt for at v√¶re en trendsetter, og produkter inden for disse kategorier kan hurtigt blive popul√¶re, n√•r de bliver pr√¶senteret p√• en kreativ m√•de.

Det betyder ikke, at det kun er ovenstående brancher der kan opleve succes med TikTok. Der er set adskillige eksempler på andre brancher, der har fået meget ud af platformen ved at tænke kreativt og tilpasse sig platformens univers og/eller aktuelle trends.

 

TikTok kan bedst beskrives som en underholdningsplatform frem for et socialt medie. Dette skifter fokus fra simpel produktpr√¶sentation til at skabe engagerende og underholdende indhold. Videoer p√• 15-60 sekunder er hj√łrnestenen i TikTok, og det er vigtigt at tilpasse indholdet til platformen for at f√• succes med strategien.

"Succes på TikTok forudsætter, at du laver indhold, der er kreativt, autentisk og passer ind i platformens univers"

Leander Wewer
Paid Social Specialist
SAMARBEJDE MED OS

Skræddersyet indsats med TikTok som en del af kanalmikset

Vores social-team hos KYNETIC har erfaring i at maksimere dit brand's potentiale på TikTok. Vi tilbyder en skræddersyet tilgang, der sikrer, at din virksomhed ikke kun er til stede på TikTok, men også får det maksimale ud af indsatsen.

Vores proces inkluderer:

  1. En detaljeret vejledning: Fra oprettelse af din annoncekonto til effektiv skalering.
  2. Strategisk kampagneopbygning: Vi ops√¶tter og strukturerer jeres kampagner fra A-Z, og optimerer l√łbende for at sikre optimal performance.
  3. Kotinuerlig rådgivning: Vi tilbyder sparring på alt fra fastsættelse af målsætninger til sparring på indhold fra konceptudvikling til færdigt produkt, samt hvilke annoncetyper der performer bedst i jeres setup.

Vores kernefokus at skabe en robust og fremtidsklar digital markedsf√łringsstrategi som inddrager alle de relevante platforme i marketingmikset. Vi tager udgangspunkt i jeres unikke forretningsbehov og sikrer, at platform, produkt og service er perfekt afstemt for at opn√• b√¶redygtig v√¶kst.

Indsigt I

Sådan fungerer TikTok-annoncering

TikTok tilbyder en r√¶kke annonceformater, der hver is√¶r er designet til at fange brugerens opm√¶rksomhed p√• forskellige tidspunkter i deres browsingoplevelse. Nogle annoncer vises direkte i brugerens feed og b√łr designes til at ligne organisk indhold for at sikre maksimalt engagement. Andre annoncer giver brands eksklusiv sk√¶rmplads i et kort tidsrum, hvilket er ideelt for at opn√• √łjeblikkelig eksponering. Der er ogs√• formater, der giver en l√¶ngere videooplevelse fra det √łjeblik appen √•bnes.

N√•r I skaber indhold til disse forskellige formater, er det afg√łrende at fange brugerens interesse hurtigt, v√¶re autentisk og udnytte platformens unikke kreative v√¶rkt√łjer. Afh√¶ngigt af jeres specifikke m√•l kan hvert format bruges til alt fra at √łge brandkendskabet til at drive direkte konverteringer.

 

Nedenfor får I et overblik over de formater, TikTok tilbyder:

 

Annonceringstyper på TikTok
TopView Ads

F√łrste video i brugerens "For You"-feed. Opn√• views og gener√©r trafik til dit site ved hj√¶lp af CTA.

Brand Takeovers

Brugeren kan ikke scrolle videre som ved TopView. Content skal være produceret af brandet selv.

In-feed Ads

Den hyppigst brugte annoncering på TikTok. Din annonce vil dukke op mellem de forskellige TikToks i swipe-feedet.

Branded Hashtag Challenge

Du skaber et hashtag, og opfordrer din målgruppe til at bruge det i deres TikToks. 

Branded Effects

Besidder du kreative evner, kan du skabe et filter, som brugerne kan anvende - ligesom du kender fra SnapChat og Instagram. 

Spark Ads

En mellemting mellem organisk content og annoncering. Du kan blandt andet bruge content skabt af andre brugere som annoncering. 

Vores dygtige social-team st√•r altid klar til at r√•dgive og tage en snak om, hvordan TikTok kan blive en v√¶rdifuld del af jeres kanalmiks og bidrage til jeres overordnede markedsf√łringsstrategi. T√łv ikke med at tage fat i os, hvis I har sp√łrgsm√•l.

Skal vi tage en uforpligtende snak?

Kasper Ebsen

CEO, Partner & Senior Consultant

Typisk over 50 slides med strategiske anbefalinger

Start med en analyse

Få en analyse af jeres digitale marketing-indsats

Vi g√łr brug af vores gennemtestede frameworks, jeres data og viden fra vores arbejde med vores kunder p√• tv√¶rs af brancher.

Hvem er vi for

Vi er ikke et perfekt match for alle

Et perfekt match

Her matcher vores tilgange, teknologi-brug og fokus med jer

  • I √łnsker at arbejde markedsledende med digital markedsf√łring
  • I er typisk en e-commercer, B2B-virksomhed eller retailer
  • I er ambiti√łse og investerer i jeres brand
  • I √łnsker et grundigt setup til jeres digital marketing-kanaler
  • Digital er, eller skal v√¶re, en forretningskritisk afs√¶tningskanal
  • I √łnsker et langvarigt og t√¶t samarbejde
  • I √łnsker at blive udfordret af de dygtigste specialister i branchen
  • Ikke et godt match

    Typiske kendetegn på at vi ikke er et godt match

  • I er i markedet efter en billig pakkel√łsning
  • I √łnsker ikke at arbejde data-drevet
  • I leder efter en leverand√łr frem for en samarbejdspartner
  • I √łnsker projektafvikling frem for kontinuerligt samarbejde
  • I √łnsker ikke at investere i virksomhedens brand
  • I ser ikke det vigtige i grundighed og detaljer
  • I har afsat et urealistisk budget til at n√• jeres m√•ls√¶tninger