WEBINAR: Tag marketingstrategien til højeste niveau med datacentralisering – tirsdag den 29/11 kl. 10.30

Læs mere og tilmeld dig

Dato:

Tirsdag d. 29 november

Tidspunkt:

09.30 - 10.45

Sted:

Online webinar
Tag marketingstrategien til højeste niveau med datacentralisering

Fremtidens data-fundament for sømløse digitale marketing-strategier og højere ROI på marketingbudgettet

Den 29. november vil vores CTO og Senior Specialist Tommy Arildslund og Partner & Senior Consultant Kasper Ebsen, stille skarpt på en af tidens største digitale trends: Datacentralisering og digital customer platforms, og hvordan de er med til at skabe det nye fundament for mediestrategier, marketing-automatiseringer og jeres samlede digital marketing-indsats på tværs af kanaler.

Om webinaret

Sådan får du det fulde udbytte af dine data

Datacentraliseringsteknologi og en centraliseret data-arkitektur, åbner en lang række muligheder for tættere kommunikation til jeres kunder, dybere indsigt i kundeadfærd, et hav af automatiseringsmuligheder og ikke mindst en sømløs kundeoplevelse på tværs af kanaler.  Og alt det skaber ikke kun mulighed for at tage en førerposition i branchen, det gør det også muligt at optimere afkastet væsentligt på jeres marketinginvesteringer.

 

Men det kræver ikke bare et stykke software. Det kræver den rette arkitektur, proces og deri de rette teknologiske valg og ikke mindst den rette eksekvering.


Derfor vil webinaret tage udgangspunkt i vores rå erfaringer med implementering af datacentraliseringssetups for kunder med nationalt og internationalt perspektiv og tusindvis af datapunkter. Vi giver indblik i arkitektur, processer, teknologivalg, data-analyse og hvordan data aktiveres optimalt ved brugen af en CDP.

Key take-aways

I dette webinar får du blandt andet indsigt i:

  • Fundamentet til en ægte datadrevet digital marketing-strategi og eksekvering
  • A single source of truth - vejen til a single point of view
  • Centralisering af data - fordele og ulemper
  • Fremtidens data-arkitektur - sådan bør det bygges
  • Teknologivalg og afskygninger af CDP’er
  • High value use cases for datacentralisering og engagement i kanalerne
  • Fallpits og succes-drivers: Hvad skal I være særligt opmærksomme på?
  • Fremtiden for datacentralisering
Hvem er webinaret for

Ambitiøse marketingfolk med adgang til store mængder data

Webinaret er relevant for ambitiøse B2C og B2B virksomheder, der har adgang til, eller allerede arbejder med, mange data på kunder, adfærd og i kunderejsen generelt.

 

Du er muligvis CMO, CDO, marketingansvarlig, eCommerce manager, beslutningstager eller lignende i en større eller mellemstor virksomhed, og har et digital marketing budget på +1.000.000 kr om året.

Omtalt i medier

"KYNETIC står bag nogle af landets mest ambitiøse digital marketing setups. Grundigere digital marketing håndværk accelereret af data og kunstig intelligens er opskriften bag”

Vores eksperter

Dine værter

Kasper Ebsen

Partner & Senior Consultant

Tommy Arildslund

CTO og Senior Specialist

Skal vi tage en uforpligtende snak?

Kasper Ebsen

CEO, Partner & Senior Consultant