Gratis webinar: Next level retargeting annoncering – Afholdes d. 29. april kl 10 – Læs mere her

Best-practice til SEO anno 2021 med afsæt i dybdegående SEO Study

Sådan vinder du mere organisk trafik og bedre placeringer i 2021

Med afsæt i et omfattende SEO Study af +100 af de største ecommercers i Danmark, præsenterer vi i dette webinar best-practice til SEO anno 2021. Vi giver dig indsigterne til, hvordan du vinder kampen om organisk trafik og top-placeringer, og hvor benchmark ligger i markedet blandt giganterne.

Dato

Torsdag d. 11. februar

Tidspunkt

Kl. 9-10

Sted

Online webinar
Introduktion

SEO strategier baseret på dybdegående analyser

Kampen om organiske placeringer er intensiveret over de seneste par år, der samtidig er blevet mere kompleks at vinde. Større diversitet i søgninger, flere features i SERP og længere kunderejser kræver en SEO indsats, i et højere niveau, på flere parametre end tidligere.

Godt content og indhold på dit site er guld værd, men uden det rette tekniske fundament bliver det fulde potentiale af dit indhold ikke indfriet. Hastighed, sikkerhed og brugervenlighed kombineret med en dyb forståelse for Googles algoritmer er nøglefaktorer for en god performance for dit site.

I KYNETIC er vi specialiseret i SEO og altid opdateret på de seneste tiltag, funktioner, features og udvikling i marketing-disciplinen, som vi ved, er et bærende element i alle succesfulde digitale marketing strategier. Vi har valgt at foretage en gennemgribende analyse af SEO indsatsen i det danske ecommerce marked, for at vurdere niveauet og indsamle data, vi har brugt som grundlag for vores best-practice anbefalinger.     

 

Dine værter til webinaret er vores vores specialister Kristian Klynge, Digital Marketing Specialist, og Tommy Arildslund, CTO og Senior Digital Marketing Specialist. De vil præsentere resultaterne af vores analyse og give dig best-practice til SEO anno 2021 på én effektiv time med en åben Q&A efterfølgende. 

 

Da der er begrænset antal pladser på webinaret, forbeholdes et no-show fee på 250 kr. Afmelding til webinaret kan foretages via tilmeldingsmailen du får tilsendt. 

 

Omfattende SEO Study som afsæt for webinaret

Vi har analyseret +100 af de største B2C ecommercers i det danske marked, hvor vi har indsamlet første- og tredjepartsdata på tværs af brands, lande og ecommerce brancher, såsom forhandlere af møbler, vin- og spiritus, forbrugerelektronik, fashion, sko, personlige pleje, sport og fritidsudstyr samt byggemarkeder, guldsmede, isenkræmmere mv.

Vi har analyseret data og undersøgt:

  • Korrelation mellem best-practice tekniske implementeringer, hastighed, UX og rankings
  • Linkprofilens indflydelse på vækst i organisk synlighed anno 2021
  • Scoring af SEO indsats ift. forretningsmæssig vækst

 

Dette webinar bygger på vores tidligere webinar “SEO Study: Analyse af de +100 største spillere på det danske ecommerce-marked”, som vi afholdte i december 2020. 

KEY TAKE-AWAYS

I dette webinar lærer du:

  • Tekniske brølere store ecommerce virksomheder laver og hvordan du selv undgår dem
  • Best-practice til onpage optimering: Dæk hele kunderejsen, intænk search intent og anvendelse af Googles SERP features
  • Den gode linkprofil anno 2021
  • Indsigt i SEO niveauet blandt danske ecommercers
Se webinaret on-demand og modtag vores specialisters slidedeck
BLIV KLAR TIL FREMTIDENS DIGITALE MARKETING MED KYNETIC
Vores eksperter

Dine værter

Tommy Arildslund

CTO, Partner & Senior Digital Consultant

Kristian Klynge

Digital Marketing Specialist

Hvem er webinaret for

Ambitiøse marketingansvarlige der vil rykke deres forretning

CMO’er, CDO’er, marketingansvarlige, eCommerce managers, beslutningstagesr eller lignende i en større eller mellemstor virksomhed, hvor I arbejder med digital markedsføring som en forretningskritisk del af jeres marketingstrategi og har et digital marketing budget på typisk +1.000.000 kr om året.

 

Da der er begrænset antal pladser på webinaret, forbeholdes et no-show fee på 250 kr. Afmelding til webinaret kan foretages via tilmeldingsmailen du får tilsendt. 

 

Skal vi tage en uforpligtende snak?

Kasper Ebsen

CEO, Partner & Senior Consultant