Tilmeld dig vores kommende webinar: 3 Performance Marketing Power Cases

Afholdt Event

Ecommerce Marketing: Fra Average til Excellence part 2

Modtag materialet fra vores gratis KYNETIC Insights webinar: 10 must win battles i en branche-vindende Ecommerce Marketing strategi.

Webinaret blev afholdt d. 15 Juni 2020
key take aways

I dette webinar vil du lære følgende

  • Tag ejerskab på data: Etabler en “data-brain” med centraliserede og live-data
  • Marketing attribution er en gamechanger
  • Forstå dine kunder: Personalisering og hyper-relevant kommunikation: Vær hurtig og agil
  • Undervurder ikke topfunnel og langsigtet kommunikation
  • Hvordan du leverer førsteklasses kunde- og brugeroplevelse anno 2020
  • SEO 2020 – Go big or go home!
  • Et Google Ads og Social Media setup til ultimativ skalering
  • Marketing automation: Fra simpel email til multichannel automation
Få besked når vi holder næste event
introduktion

Derfor er webinaret relevant

Få indsigtsfuld viden om hvordan du går fra average til excellence i et konkurrencepræget ecommerce marked


Væksten igennem ecommerce og ecommerce marketing stiger hurtigt dag for dag, både i Danmark og uden for de danske grænser. Det er for længst blevet en forretningskritisk disciplin for de fleste, der driver sin virksomhed digitalt i dag. Væksten inden for ecommerce har bragt utallige muligheder med sig, men også en hård konkurrence. Dette har gjort disciplinen ecommerce til en omfattende og kompleks disciplin at navigere i, hvor det er altafgørende at levere den bedste oplevelse, for at opnå succes.

“Jeg har deltaget i adskillige webinarer og seminarer de seneste 6 måneder og det her var niveauer over alt andet jeg har oplevet. Det gav i den grad stof til eftertanke“

Tidligere deltager
November 2019
målgruppe

Hvem er webinaret for?

Du er CMO, CDO, marketingansvarlig, eCommerce manager, beslutningstager eller lignende i en større eller mellemstor virksomhed, hvor I arbejder med digital markedsføring som en forretningskritisk del af jeres marketingstrategi og har et digital marketing budget på +500.000 kr om året.

Da der er et begrænset antal pladser på webinaret, forbeholdes et no-show fee på 250 kr. ved signup.

Vores eksperter

Dine værter

Kasper Ebsen

CEO & Senior Digital Marketing Strategist

Jeppe Juul Sørensen

Head of Strategy & Growth

Skal vi tage en uforpligtende snak?

Kasper Ebsen

CEO, Partner & Senior Consultant