Arkitekturen til det ultimative digital marketing kampagnesetup

Lær hvordan KYNETIC arbejder med kampagneplanlægning og budskaber, og modtag konktrete værktøjer

I webinaret åbner vi op for vores tilgang til en afgørende disciplin indenfor marketing - strategisk medie planlægning. Dvs. at planlægge og prioritere effektivt indsatser og budskaber, på tværs af kanaler og marketingtratgten. Vi har derfor samlet alt vores viden fra vores kunders kampagneplanlægning, og tilsat vores best pratices, så du kan  få et indblik i de udfordringer vi møder og hvordan I skaber det bedste setup på området.

Dato:

Onsdag d. 25 Maj

Tidspunkt:

09.30 - 10.45

Sted:

Online webinar
Om webinaret

Ryk jeres marketing kampagne-arkitektur og planlægning til næste niveau

OBS!: Datoen er blevet flyttet til d. 25 maj pga. sygdom

Som virksomhed og brand kan det være svært at prioritere mellem indsatser og budskaber, der skubbes i markedet og hvilket mix der er det rigtige i et stort kanal-landskab. SAmtidig kan det være udfordrende at forene kortsigtede low-funnel KPI’er, der handler om at konvertere med top-funnel awareness og bygge brands? Med andre ord, hvordan bygges den rette arkitektur til det og hvordan skabes en struktureret tilgang til effektiv distribution?

Svaret er at have en struktureret tilgang til, hvordan I planlægger jeres marketing indsatser, således i sikre at understøtte vækst både på kort og på lang sigt – også kaldet strategisk planning.  En stærk strategisk kampagne planning er dog langt fra en selvfølgelig, og vores tilgang er bygget til at rumme både forskellige KPI’er, budskaber, segmenter og ikke mindst kanaler. Med et sådan setup, skabes et fundament for maksimal afkast af jeres marketingbudgetter, og I sikrer ligeledes at I ikke misser ud på sæsonbetonet markedspotentiale, eller komme for sent i gang med salgsaktiviteter i perioder der naturligt er “lavsæson” for jeres forretning eller kategori. 

I webinaret vil du kunne lære mere om, hvordan vi arbejder med strategisk planning på vores kunder, samt få indblik i hvilke udfordringer vi typisk møder, når vi implementere vores strategiske planning framework, samt hvilke udfordringer og dialoger det ofte afføder. Du vil også få input til, hvordan I kan prioritere indsatser og budskaber, samt viden om, hvordan indsatser skal evalueres forskelligt alt efter deres formål og påvirkning på jeres forretning.


Du vil også kunne se eksempler på differentiering af KPI’er ift. budskaber og distributionsmikset, og hvordan det er muligt at arbejde med opdeling af målgrupper, for at sikre fokus i indsatserne. 

 

Webinaret bliver et mix en gennemgang af vores way of working, eksempler fra vores hverdag, og en dialog og diskussion mellem Mads-Mikkel Fabricius Tarding, Head of Operations, og Kristina Kidmose, Client Director, omhandlende de dialoger og udfordringer som vi møder, når vi arbejder med strategisk planning.

 

I KYNETIC har vi en særlig tilgang til digital markedsføring. Som landets eneste bureau, kombinerer vi velkendt digital marketing håndværk med kunstig intelligens, automation og vores egne dybdegående frameworks, som gør, at vi kan nå længere for de samme markedsføringskroner og skabe markedsledende resultater. Vi hjælper virksomheder og brands med at udforme data-drevne 360 graders digital marketing strategier, der vinder brancher, skaber vækst, flere kunder og højere afkast. For første gang nogensinde åbner vi nu op for maskinrummet og viser jer helt konkrete strategiske og taktiske tiltag, der er med til at skabe prisvindende digital marketing setups.

Key take-aways

I dette webinar lærer du:

  • Hvordan vores strategiske planning tilgang på tværs af kanalmix og budskaber booster jeres performance væsentligt
  • Hvordan ser processen og hverdagen ud, når vi igangsætter og implementere en effektiv strategisk planning tilgang?
  • Hvordan I integrerer brand- og -performance marketing i én samlet strategi og daglig eksekvering
  • Eksempel på hvordan en kampagneplan kommer til live og hvordan vil den se ud?
  • Værktøjer til at prioriterer indsatser ift kalender sæson, efterspørgsels sæson mm. inklusiv vores egen skabelon til en contentplan
Arkitekturen til det ultimative digital marketing kampagnesetup
Bliv klar til fremtidens digitale marketing med KYNETIC

“Jeg har deltaget i adskillige webinarer og seminarer de seneste 6 måneder og det her var niveauer over alt andet jeg har oplevet. Det gav i den grad stof til eftertanke“

Rikke Nielsen, Marketingchef
Digital Marketing Trends og Tendenser 2021
Hvem er webinaret for

Ambitiøse marketingfolk der vil rykke deres forretning

Du er CMO, CDO, marketingansvarlig, eCommerce manager, beslutningstager eller lignende i en større eller mellemstor virksomhed, hvor I arbejder med digital markedsføring som en forretningskritisk del af jeres marketingstrategi og har et digital marketing budget på +1.000.000 kr om året.

Vores eksperter

Dine værter

Mads-Mikkel Tarding

Head Of Operations

Mads-Mikel er Head of Operations og Senior consultant på en række af KYNETICs kunder. Med +10 års erfaring med digital og branding fra bl.a. McDonalds, Volkswagen, Det Danske Madhus, Hello Retail, har Mads-Mikkel dyb ekspertise i at binde den rette digitale strategi og sikre at hele kunderejsen hænger sammen.

Kristina Kidmose

Client Director, Emerging Clients,

Kristina hjælper virksomheder, som Digital Director, med at opnå deres kommercielle mål igennem den rette digital marketing strategi. Kristina har i mere end 8 år arbejdet med digital- og performance-marketing og har en dyb viden om en række forskellige brancher på tværs af ecommerce og B2B.

Omtalt i medier

"KYNETIC står bag nogle af landets mest ambitiøse digital marketing setups. Grundigere digital marketing håndværk accelereret af data og kunstig intelligens er opskriften bag”

Skal vi tage en uforpligtende snak?

Kasper Ebsen

CEO, Partner & Senior Consultant