Tracking & Data anno 2021 - The New Normal i digital marketing

Vores anbefalinger, erfaringer og hemmelige tricks til optimal tracking anno 2021

Tracking af brugere, kunderejser og online performance er hjertet i en effektiv digital marketing strategi, og essentielt for at drive en virksomhed i 2021. I dette webinar deler vi ud af vores tilgange til tracking, vores anbefalinger og hvordan du får et optimalt tracking setup.

Dato:

Torsdag d. 20. maj

Tidspunkt:

09.00 - 10.15

Sted:

Online webinar
introduktion

Løft din virksomhed til nye højder med et full-funnel tracking setup

Som et af Nordens førende digital marketing performance bureauer, har data tracking afgørende indflydelse på alle vores arbejdsprocesser i KYNETIC. Vi mener derfor også at de bedste digital marketing strategier i dag, er afhængige gode og valide data.

Men mens vigtigheden af data tracking er på sit højeste, er data og tracking også udfordret af et skiftende landskab, hvor datasikkerhed og forbrugerbeskyttelse stiger. Med tekniske landvindinger fra 3. parts til 1. parts cookies, Apples tracking prevention , Google Consent Mode, server-side tracking, marketing attribution, data centralisering og AI-drevet data-analyse, er et godt tracking setup i dag ikke simpelt. Omvendt er et godt tracking setup forretningskritisk for enhver virksomhed, der arbejder digitalt med deres forretning uanset branche. 

I KYNETIC har vi, med vores framework og tech-stack, hjulpet mere end 300 kunder og projekter med at bygge stærke bæredygtige tracking setups, der også understøtter en ukendt fremtid.

Vi vil i dette webinar give dig en 360 graders introduktion til hvordan du med et full-funnel tracking setup kan få de rigtige indsigter til at tage sin virksomhed til nye højder. Det bliver 75 minutter, hvor du får best-practices, do’s and dont’s, nyeste viden omkring tracking i 2021 og konkrete tiltag, du kan implementere i dit setup i dag.

 

Derudover får du, som deltager, eksklusivt adgang til vores UTM-Tool helt gratis. Vores UTM-Tool giver dig mulighed for at planlægge, strukturere og tagge kampagner på tværs af platforme med UTM-koder. Du får selvfølgelig også en grundig gennemgang af UTM-koder og hvordan du får mest ud af vores tool.

Key take-aways

I dette webinar lærer du:

  • Hvilke kritiske fejl og faldgruber du skal undgå i et effektivt digital marketing setup
  • Hvad du skal være opmærksom på efter Apple’s iOS14 udrulningen
  • Hvordan du minimerer diskrepans i din data platforme, samt risiko for tab af data
  • Hvordan du får det rigtige fundament for at kunne attribuere dine data for maximal performance
  • Hvordan I skal konsolidere og attribuere jeres data i jeres virksomhed for at lægge den rigtige virksomhedsstrategi
Modtag on-demand webinar og vores specialisters slidedeck
Bliv klar til fremtidens digitale marketing med KYNETIC

“Jeg har deltaget i adskillige webinarer og seminarer de seneste 6 måneder og det her var niveauer over alt andet jeg har oplevet. Det gav i den grad stof til eftertanke“

TIDLIGERE DELTAGERE, NOV. 2019
NEXT-LEVEL DIGITAL MARKETING ANNO 2019
Hvem er webinaret for

Ambitiøse marketingfolk der vil rykke deres forretning

Du er CMO, CDO, marketingansvarlig, eCommerce manager, beslutningstager eller lignende i en større eller mellemstor virksomhed, hvor I arbejder med digital markedsføring som en forretningskritisk del af jeres marketingstrategi og har et digital marketing budget på +1.000.000 kr om året.

Vores eksperter

Dine værter

Tommy Arildslund

CTO & Senior Consultant

Mads Kvejborg

Senior Digital Marketing Specialist

Omtalt i medier

"KYNETIC står bag nogle af landets mest ambitiøse digital marketing setups. Grundigere digital marketing håndværk accelereret af data og kunstig intelligens er opskriften bag”

Skal vi tage en uforpligtende snak?

Jeppe Juul Sørensen

Senior Partner & CCO