AURA Energi A/S vælger KYNETIC
AURA Energi A/S, som er en en af Aarhus og Østjyllands førende leverandører af internet, tv og el, har efter en udbudsrunde med en række andre bureauer valgt KYNETIC til at udarbejde deres 360 graders digital marketing strategi og efterfølgende løbende eksekvering heraf. Strategien består af et top-til-low-funnel 360 graders marketing strategi, skal vækste kundebasen og øge retention.
KYNETICs kritiske tilgang til digital markedsføring, deres brug af intelligens og især deres forståelse for kunderejsen, var de afgørende faktorer i valget.
Digital Projektlededer Margit Beuschau Lindstrøm fra AURA A/S uddyber:
“De var meget velforberedte, skarpe og havde lavet et kæmpe forarbejde før vores første møde. Den oplevelse havde vi slet ikke med de andre mere etablerede bureauer. De havde ikke rigtig sat sig ind i, hvad vores ønsker og KPI’er var. ”Vi har brug for en langt mere hardcore og vedvarende analyse af vores kampagne – om hvad der virker og hvordan vi får nye kunder i tragten” Samtidig har KYNETIC leveret en præcis eksekveringsplan med fuld transparens og høj agilitet“
Kristine Bræmer Jacobsen, Marketing Team Lead hos AURA A/S, fortsætter:
“Gennem deres tilgang til AI og digital markedsføring sikrer KYNETIC, at vi kommunikerer relevant og præcist til målgruppen og har fra dag 1 formået at kombinere deres store viden om digital marketing med en forretningsmæssig forståelse af AURA.“
AURA og KYNETIC vil i de næste 6 måneder koncentere sig om personer i målgruppen, der skifter adresse og flytter bolig. Netop en adfærd som er særlig interessant for AURA, da det er her de fleste tager stilling til deres valg af tv, internet og el. I strategien arbejdes der på tværs af de digitale kanaler lige fra Google, Facebook, Instagram, retargeting, email og websitet, der skal sikre en hyper-målrettet kommunikation på tværs af marketing tragten i de forskellige touch points i kunderejsen.
Parter og Senior Digital Strategist, Kasper Ebsen fra KYNETIC supplerer:
“Vi super taknemmelige for de pæne ord som AURA giver os med på vejen. Vi er allerede godt i gang og har via dataanalyse, vores teknologier og brancheerfaringer, kortlagt kunderejser, online adfærd, segmenter og kanalmix og målrettede budskaber. Det er fundamentet i strategien. AURA A/S ved at det kræver noget helt særligt at få kunder i et stærk konkurrence-præget marked med et produkt, der nærmest er et commodity for os alle.”