Tilmeld dig vores kommende webinar: 3 Performance Marketing Power Cases

Nyheder

KYNETIC indgår 3 nye ecommerce samarbejder

Ambitioner om international vækst er fællesnævner for KYNETICs 3 nyeste kunder

 

Tre ecommercers har valgt KYNETIC som samarbejdspartner til at nå deres mål om at udvide deres forretninger nationalt og internationalt. Med 150 års aldersforskel blandt de tre virksomheder, er deres udgangspunkt meget forskellige. Tilfælles har de, at både Ambassador1867, Seniorshoppen og Henry Archer tilhører modebranchen, hvor de forhandler kvalitets tøj og accessories til modebevidste forbrugere. 

I KYNETIC leverer vi både full-service løsninger med et 360 grader blik på forretningen til vores kunder, men også tilpassede samarbejder med et særligt fokus i udvalgte tiltag, efter kundens ønsker og behov. Hvert nye samarbejde har derfor hvert sit fokus; fra det fulde, holistiske samarbejde til mere kanalspecifikke målsætninger. 

I hvert samarbejde skal KYNETIC løfte virksomhedernes digitale marketing indsats, fx indenfor: Paid og organic search, paid social annoncering, Google Ads, youtube annoncering, SEO, email marketing mv.

Ambassador1867 et anerkendt tøjbrand i verdenklasse

Ambassador1867 forhandler pyjamas og kåbe kollektioner i høj kvalitet og tidsløst design. Det +150 år gamle brand forhandler pyjamas og kåbe kollektioner i høj kvalitet og tidsløst design. Deres kollektioner forhandles i flere retailbutikker, såsom MR og Kaufmann. Ambassador1867 har valgt KYNETIC som sit 360 graders marketing bureau, der skal hjælpe Ambassador1867 på en ambitiøs vækstrejse med deres nyetablerede ecommerce ben.

Fokus for samarbejdet er i høj grad at skabe online kundeoplevelser i verdensklasse, der i forlængelse af produktets høje kvalitet skal sikre at Ambassador1867 bliver ecommerce frontløbere på eksklusivt hjemmetøj. Alle Ambassadors1867s kollektioner kan findes på deres site ambassador1867.com

KYNETIC skal assistere Ambassador i en række afgørende discipliner, herunder:

  • Optimering af det tekniske fundament til et skalerbart setup, heri en multilingual platform, synkronisering af stocklevels, differentierede priser og currencies
  • Et fejlfrit tracking setup med præcis optimering efter udvalgte attributionsmodeller
  • Granuleret SKAG hybrid Paid Search Ads setup samt Google Shopping på tværs af markeder
  • Facebook annoncering efter Facebooks CBB Framework til optimering på tværs af landegrænser og anvendelse af konverteringsdata markederne imellem til mere relevante målgrupper
  • Udrulning af KYNETIC’s prisvindende SEO framework hvor en 360 graders SEO indsats indeholdende tech, onsite og offsite SEO samt content marketing danner fundament for organisk synlighed
  • Kontinuerlig konverteringsoptimering med henblik på at omsætte flest mulige besøgende til kunder.

Seniorshoppen en populær, online tøjforhandler for kvinder 

Den populære tøjforhandler Seniorshoppen har valgt KYNETIC som Google Ads samarbejdspartner. KYNETIC skal med et strategisk afsæt i kunderejsen etablere en Google Ads strategi, der bedre understøtter hele kunderejsen, holder brandet mere relevant for sin målgruppe og giver en højere ROAS. 

KYNETIC vil løfte Seniorshoppens performance i Google ads, ved anvende KYNETICs eget Google Ads framework, med machine learning i sin kerne. Målsætningen er at løfte ROI’en og samtidig indsamle data, der kan anvendes til at vækste virksomheden endnu mere. 

Med et stort udvalg af tøj til kvinder i aldersgruppen +60 år, er Seniorshoppen allerede nu mange danske kvinders foretrukne, online, tøjforhandler. Virksomheden driver sin forretning omni-channel med fysiske pop-up butikker og en ecommerceshop på seniorshoppen.dk.

Henry Archer forhandler eksklusive designer ure

I efteråret indledte KYNETIC en lanceringskampagne for urdesigneren Henry Archer, med en effektiv email marketing indsats, der havde som målsætning at indsamle leads til den kommende ecommerce åbning. Med en forbrugerorienteret branding strategi, afgørende tekniske integrationer, grundige CRO analyser og en paid social indsats blev Henry Archers indtog i det danske urmarked en stor succes.

Henry Archer er en ny, dansk virksomhed, der designer og producerer kvalitets ure, til modebevidste kunder. Med stålsikre kreativer i 3D kan forbrugere næsten mærke urenes linjer igennem skærmen og høre den stille mekanik arbejde. Henry Archer sætter helt nye standarder for ure og produktkreativer, hvilket du kan se mere om på HenryArcher.dk

Skal vi tage en uforpligtende snak?

Jeppe Juul Sørensen

Head of Strategy & Growth

Vi er arkitekterne bag førende digital marketing setups
Digital markedsføring accelereret af data, automation & AI

Eneste bureau specialiseret i at opnå højere ROI ved at integrere AI og automation dybt i vores indsats

Dyb viden og indgående erfaring

+18 års erfaring fra en lang række af Nordens største og mest ambitiøse brands og virksomheder

Markedsledende resultater og cases

+200 ambitiøse vækstcases bag os fra både ind- og -udland med markant vækst af forretningskritiske KPI’er

Førende digital marketing konsulenthus

Højeste scorende Facbook Bureau i landet, Vinder af Nordic Search Awards for best resultater og et de hurtigst vækstende bureauer i Norden