Nyheder

KYNETIC vokser og ekspanderer deres danske tilstedeværelse med ny Head of Consulting, der skal drive Københavner-kontoret

På trods af kun to år i luften har performance-marketing bureauet KYNETIC rundet mere end 50 kunder og 20 ansatte. Seneste tilføjelse til teamet er Mads-Mikkel Fabricius Tarding, der som Head of Consulting skal stå i spidsen for KYNETICs kontor i København.

KYNETIC har siden deres stiftelse i Aarhus, haft kunder i hele landet og supporteret de jyske og fynske kunder via hovedkontoret i Risskov og de sjællandske via en tilstedeværelse i kontorfælleskabet Symbion I København. Men i takt med at væksten forsætter og at 50% af omsætningen i dag stammer fra hovedstadsområdet, har KYNETIC valgt at opskalere og åbne deres eget kontor i København og rekrutteret en decideret ansvarlig herfor. 

Den nye spydspids for KYNETICs københavnske kontor, Mads-Mikkel Fabricius Tarding, tøvede ikke med at tage roret, da muligheden bød sig. Selv siger han:

“Det er en unik mulighed for at være del af en ambitiøs organisation, der drives af høj faglighed og nysgerrighed, som samtidig er med til at sætte nye standarder i branchen. Jeg ser rigtig meget frem til at være en del af et team, hvor der ikke er langt fra ide til handling, og hvor vi er med til at skabe og eksekvere best-in-class performance marketing strategier både nationalt og internationalt.”

Mads-Mikkel kommer med en dybdegående erfaring fra sine tidligere stillinger som Communications Strategist hos Nord DDb, Digital Client Director hos OMD og Paid Social & Programmatic Manager hos Resolution. Her har han arbejdet med flere store brands, heriblandt Imerco, McDonalds, CBB, HBO, Telmore og VW. Af samme årsag er Kasper Ebsen, CEO og medstifter af KYNETIC, ikke i tvivl om at Mads-Mikkel passer godt ind i vækstrejsen og ambitionerne hos KYNETIC:

“Det har fra dag 1 været vores ambition at blive et af Europas førende performance-marketing huse og idet både udfordre gængse metoder i branchen og demonstrere faglighed og resultater i verdensklasse. Vi tror fundamentalt på at fremtidens vindende digitale marketing indsatser skal støje mindre og være mere relevant og for at gøre det skal både strategi, teknologi og kommunikation gå op i en højere enhed. Og netop det er Mads-Mikkel eksponent for og kommer til at styrke vores konsulentydelser på tværs af organisationen, samtidig med han bliver spydspidsen for at accelerere vores team i København”

Mads-Mikkel supplerer: 

“Vores ambition er at fortsætte den eksponentielle udvikling vi har oplevet de seneste par år, således at vi i løbet af de næste 2 år, formår at fortsætte med at skabe tydelige resultater for vores kunder igennem markedets bedste performance marketing ydelser. Jeg har efterhånden set en del setups derude, og der er ingen tvivl om det vi kan I KYNETIC, er noget særligt, så det glæder jeg mig til at udvikle videre på i et integreret team på tværs af Aarhus og København og snart udlandet.”

Med tilkomsten af Mads-Mikkel som en del af ledelsen, accelererer KYNETIC nu deres vækstambitioner og forventer med med deres nye københavnske kontor at runde 50 medarbejdere indenfor de næste 2 år og 100 medarbejdere inden 2025. Samtidig har KYNETIC netop lanceret et dedikeret data-science ben og udviklet et proprietært tech-stack.

 ”Fra venstre CTO & Senior Partner Tommy Arildslund, Head of Consulting Mads-Mikkel Fabricius Tarding, CEO & Senior Partner Kasper Ebsen og CCO & Senior Partner Jeppe Juul Sørensen.”

KYNETIC vil ændre branchen for altid

Med en mission om at være frontløbere i den 3. digitale tidsalder (AI), og samtidig udfordre den traditionelle online-marketing-branche, så KYNETIC dagens lys i slutningen af 2018. KYNETIC henvender sig primært til mellemstore og store virksomheder, samt ambitiøse startups.

Med et særligt fokus på at gøre brug af data, automation og kunstig intelligens til at sætte nye standarder for resultater og effekt, er KYNETIC med til at sætte nye standarder i branchen. Det sker i en integreret proces, hvor huset udfordrer de klassiske mediebureauer på højere transparens, dybere  grundighed og bedre vilkår ift. dataejerskab, bindinger og agilitet (Læs mere om tilgangen her)

I dag har KYNETIC +50 kunder der bl.a. omfatter Bonnier Publications, Bloomit, Cookie Information, Dun & Bradstreet m.fl. Udover at være et af Nordens højeste ratede certificerede Facebook Agencies, har KYNETIC over de sidste 12 måneder været nomineret til 6 effekt-priser heriblandt: Nordic Search Awards, Rambukken og, 4 x E-handelspriser og hvor de i førstnævnte gik hele vejen og vandt prisen for Bedste Online Marketing Kampagne i Danmark.

  • Kontorer i København og Aarhus
  • Hjælper kunder i +20 markeder
  • Landets højest ratede Facebook Ads Bureau
  • Vinder af Nordic Search Awards 2020 for bedste resultater med SEO/SEM i Danmark
  • Håndterer +1 mia kroner i adspends, marketingbudgetter og kunde-indtjening
  • Et af Nordens hurtigst vækstende bureauer
  • Eneste bureau af vores slags og første bureau der specialiserede sig dybt i AI i marketing-sammenhæng
  • Vores værdier er: Kvalitet, Vækst, Transparens, Fortrolighed, Ydmyghed og Ærgerrighed.

 

Fakta om KYNETIC

Læs mere om KYNETIC her.


Læs øvrig omtale af nyheden hos

Bureaubiz 

 

Vi er arkitekterne bag førende digital marketing setups
Digital markedsføring accelereret af data, automation & AI

Eneste bureau specialiseret i at opnå højere ROI ved at integrere AI og automation dybt i vores indsats

Dyb viden og indgående erfaring

+18 års erfaring fra en lang række af Nordens største og mest ambitiøse brands og virksomheder

Markedsledende resultater og cases

+200 ambitiøse vækstcases bag os fra både ind- og -udland med markant vækst af forretningskritiske KPI’er

Førende digital marketing konsulenthus

Højeste scorende Facbook Bureau i landet, Vinder af Nordic Search Awards for best resultater og et de hurtigst vækstende bureauer i Norden