Nyt eksklusivt whitepaper: Analyse af +100 retargeting annonce-setups – det lærte vi. Download her.

RTB og display

RTB Programmatic Display Annoncering

Vi arbejder både top-funnel med at øge brand og produktkendskab, samt lower-funnel med fokus på konverteringer. Med display-annoncering, dynamisk banner-udvikling, Youtube, native-ads, video-prerolls, in-app-ads og remarketing-setups, skaber vi det optimale setup for både virksomheder og institutioner.

Automatiser indkøb af annoncepladser på tværs af platforme med programmatic display
Påvirker købsrejsen, fra synlighed og kendskab hos nye prospekter i top-funnel, til konvertering i lower-funnel
Ingen siloer, fuld transparens, højere relevans, mindre støj og større afkast
Hvad arbejder vi med

Automatiseret og optimeret digitalt medieindtryk

Med programmatic display, automatiserer vi indkøb af annoncepladser på tværs af platforme, og fokuserer på målgrupper frem for medier. Det gør vi, fordi displayannoncering performer bedre end traditionel hypotetisk segmentering.

Hos KYNETIC hjælper vi vores kunder med målrettet display annoncering på tværs af medier, kanaler og devices. Vi skaber synlighed hos nye potentielle kunder, såvel som eksisterende og tidligere kunder med henblik på at øge efterspørgsel, brand-kendskab og skabe mere vækst. Med en kritisk tilgang til bannerannoncering understøtter og påvirker vi kunders købsrejse, i hele kunderejsen. Det giver mere mere synlighed og kendskab hos nye prospekter i top-funnel, til flere konverteringer i low-funnel.

 

Ved yderligere at kombinere kunders adfærd, med eksterne faktorer som tidspunkt på dagen, årets mærkedage/højtider og aktuelle vejrforhold, opnår vi øget relevans, større engagement, og højere ROI. Der findes en række platforme, som tilbyder programmatic buying, herunder Adform, Google Marketing Platform, Google Display-netværk, og DataXu.

Hvordan arbejder vi med

Display annoncer og skræddersyet indhold

Vores fokus er udelukkende på hvilken værdi annoncering skaber, og dermed hvilken målbar effekt, indsatsen har på bundlinjen. Derfor arbejder vi altid med display annoncering ud fra et holistisk perspektiv over hele kunderejsen, og forholder os til konteksten, samt hvordan display bidrager til salgstragten.

Hos KYNETIC hjælper vi også kunder med native advertising, herunder sponsoreret indhold i form af in-feed Facebook annoncer, advertorials, blogindlæg, og video. Native advertising er de seneste år vundet popularitet, og især på mobil performer annonceringsformen godt. Native advertising skaber en mere organisk brugeroplevelse, og med begrænset ”screen real estate” på mobile devices, bliver ”støjfri” brugeroplevelser endnu vigtigere.

Attribueringsmodellering

Ofte bliver display annoncering forbundet med et skærpet fokus på impressions og afregning pr. CPM, i modsætning til Google Ads, hvor annoncer på displaynetværket, afregnes pr. CPC.

Vi er kritiske i vores tilgang til attributions modellering i forbindelse med display annoncering, og hjælper vores kunder med, at kortlægge den rette attributions model. Ofte giver det ikke mening, udelukkende at kigge på last click i forbindelse med display annoncering, da kanalen primært er understøttende undervejs i købsrejsen, og sjældent leder til direkte konvertering.

 

Dynamiske bannere og personalisering

Vi hjælper mange af vores kunder med, at sælge mere med intelligent display annoncering, i form af dynamiske displayannoncer med en skræddersyet indhold. Baseret på kundens onlineadfærd skaber vi bannere, både retargeting og predictive, med dynamisk indhold, herunder produkter, services og budskaber. Personaliserede display bannere kombineret med rette budskab og CTA, kan udover at hente tabt websitetrafik tilbage, ofte udløse en direkte konvertering.

 

Vi er specialister i digitale medieindtryk og display annoncering, og hjælper vores kunder med både rådgivning og sparring, såvel som planlægning og eksekvering. Vores team af specialister, sikrer kvalitet såvel som kommunikation undervejs, så du får det optimale setup, der understøtter dine forretningskritiske KPI’er. Vi behandler din virksomhed, som var det vores egen, og fokuserer altid benhårdt på bundlinjen. Det er den bedste løsning for dig, og derfor også for os – at vi aktivt tager ansvar for, at skabe de bedste resultater på bundlinjen med intelligent medieindkøb og annoncering.

eksperter

Danmarks førende eksperter hjælper jeres virksomhed med at skabe resultater

+18
års erfaring med digital marketing
+200
vækstcases er grundlag for vores erfaring
data-drevet marketing

Vi får typisk 20-50% mere ud af jeres budgetter

Se alle fordelene
Søgemaskineoptimering

Typisk

25%

bedre rankings

SEM, PPC og social Ads

Typisk

30%

højere ROAS

RTB, display og medieindryk

Typisk

35%

øget awareness

Digital marketing strategi

Typisk

50%

højere ROI