Onpage SEO
Onpage SEO optimering påvirker direkte din placering
Onpage SEO er optimeringsarbejde på et website, hvor flere afgørende parametre for en god placering på Google justeres og forbedres. Negligeres onpage SEO falder dit websites placering på Google. Hvilket er som at åbne døren til dine konkurrenters forretning for dine kunder.
Opdatering af teknologier, hurtigere indekseringer og bedre rankings
Diriger kunderejser til dit site med Onpage SEO optimering
Ingen siloer, fuld transparens, højere relevans, mindre støj og større afkast
Hvad arbejder vi med
Onpage optimering ifølge Googles retningslinjer
Optimeringsarbejdet på jeres website skal foregå med udgangspunkt i Googles retningslinjer. Vi ser gang på gang, på tværs af kunder, at den rette onpage SEO kan rykke forretningen langt.
Onpage SEO dækker bl.a. over følgende optimeringsmuligheder:
- Optimering af title-tags og meta-descriptions
- Produktion af højkvalitets content
- Optimering af tekst-struktur og brug af headings
- Optimering af jeres interne linkstruktur
- Microtagging med schema.org
- Semantiske HTML forbedringer
- Optimering af billeders ALT-tekst
- Sikre at jeres website ikke har døde links
- Optimering af URL struktur
- Brug af udgående links
Med +15 års erfaring fra arbejdet med SEO for nogle af Europas største og mest ambitiøse virksomheder, kombineret med vores know-how om data og analytics, hjælper vi virksomheder med at vinde de organiske topplaceringer i deres brancher, både nationalt og internationalt.
Hvordan vi arbejder med
Onpage optimering der løfter placeringer højere
Med vores granuleret SEO framework har vi opskriften på hvordan jeres website søgemaskineoptimeres og dermed hvordan I får de bedste forudsætninger for topplaceringer.
Et grundlæggende element i vores SEO framework er onpage optimering, der baseres på vores avancerede efterspørgselsanalyse. Efter identificering af forretningskritiske og relevante søgninger, tales der der på jeres website ind i efterspørgslen som bl.a. imødekommes ved at optimere pagetitles, meta descriptions, URL’er, headings og billeder mv.
Med den rette onpage optimering i kombination med content marketing, et vel optimeret teknisk website og linkbuilding, kan I se frem til maksimal organisk synlighed og dermed sænke andelen af dyre clicks fra Google annoncering.
Indsigter i
URL strukturens betydning for rankings
Flere undersøgelser har vist at korte URL’er har en sammenhæng med hvor godt du ranker. Google har tidligere fastslået at URL’er med 3-5 ord tillægges den største værdi og at de første ord ved længere URL’er vægter højest. Flere undersøgelser har desuden vist at korte URL’er har en sammenhæng med hvor godt du ranker. Korte URL’er hjælper ikke kun med, at den individuelle side rangeres bedre. Brug af korte URL’er på hele dit website hjælper Google med at finde og crawle alle dine sider.
Som tidligere nævnt, påvirker din URL yderligere CTR (click through rate), da det signalerer til Google, at sitet er relevant i forhold til brugerens søgning. Det medvirker i sidste ende til en højere ranking, når dine søgeresultater har højt engagement.
Mere viden om SEO
Se flere former af SEO vi arbejder med
Teknisk SEO
Det rette tekniske SEO setup er et afgørende parameter i jagten på øget organisk synlighed. Vi har mere end 15 års erfaring med teknisk SEO.
Content Marketing
Med udgangspunkt i kunderejsen og ved hjælp af data og kunstig intelligens, skaber vi content marketing strategier der skaber målbare resultater
Linkanalyse
Få konkret viden om hvordan du analyserer jeres linkprofil. Vi tilbyder professionel rådgivning i optimering af jeres linkprofil
Hastighedsoptimering
Få overblik over efterspørgslen i markedet og bedre indsigt I hvad jeres kunder søger efter. Læs vores step-by-step guide til søgeordsanalyse