Viden

Whitepaper: De 100 vigtigste SEO tips

Introduktion

Større organisk reach og mere trafik med 1. klasse SEO

100 tips til søgemaskineoptimering (SEO)

SEO har i lang tid været en af de vigtigste discipliner inden for digital marketing. Og det er fortsat en af de bedste opskrifter på organisk vækst. I dette indlæg får du en SEO-tjekliste med 100 konkrete tips, som kan tage dine placeringer til nye højder.

Med det rette fundament, de korrekte teknikker og en kreativ tankegang kan du komme rigtig langt ved at arbejde med søgemaskineoptimering. SEO er en af de få tilbageværende kilder til gratis trafik, og selvom Google har gjort disciplinen mere kompliceret med tiden, ændrer det ikke på vigtigheden af organisk trafik.

Vi har udarbejdet et whitepaper, der giver et omfattende overblik over alt, hvad du behøver at vide for at være succesfuld i søgemaskinerne. Søgemaskineoptimering er et dynamisk område, hvor det går rigtig hurtigt. Det resulterer nogle gange i frustration, hvis du stoler på forældede taktikker, som ikke længere fungerer. Derfor giver det næsten sig selv, at det er afgørende at holde sig velinformeret løbende, hvis man bestræber sig på at slå konkurrenterne i søgemaskinerne.

Whitepaper download

I guiden finder du bl.a. tips til hvordan I kan:

  • 100 tips fordelt under 11 overskrifter, der kommer omkring hele SEO disciplinen
  • Best-practic til keywords med konkrete værktøjs anbefalinger
  • Kritiske tiltag omkring redirections
  • Content anbefalinger der forbedrer både SEO og brugeroplevelsen
  • Hvordan du optimerer anvendelsen af SERP features

Introduktion

Større organisk reach og mere trafik med 1. klasse SEO

SEO er mere komplekst end nogensinde før

Engang var det tilstrækkeligt at oprette links fra dårlige domæner og lave tyndt indhold for at forbedre sine organiske placeringer. Det er desværre fortid. I dag kræves der langt mere i kampen om den organiske synlighed. I takt med at teknologien udvikler sig, forventer brugerne mere og mere, og da søgemaskinerne ønsker at sende deres brugere videre til websites, der kan levere gode brugeroplevelser, bliver det år for år mere komplekst at ramme en topplacering.

Et glimrende eksempel på en ranking faktor i Google’s algoritme, der konstant forventes mere af, er hastigheden på et website. I dag er 2 sekunders loadtid acceptabel, men hos Google stræber de efter loadtider på mindre end et halvt sekund. Dette er blot en af Googles rankingfaktorer, som man bør følge nøje.

Det er vigtigt konstant at have overblikket over og forstå:

  • Nye trends
  • Algoritmiske ændringer
  • Søgeadfærd og intentioner
  • Teknologiske fremskridt

 

Har I brug for hjælp til at styrke jeres organiske indsats?

Hos KYNETIC er vi specialister i at skabe organisk synlighed, og har mange års erfaring i at skabe relevant trafik igennem søgemaskinerne. Vi er meget mere end et SEO bureau, vi er jeres samarbejspartner inden for alle forretningsmæssige områder. Har du spørgsmål til vores SEO checkliste eller brug for konkret hjælp til implementering af jeres SEO strategi, så kontakt Digital Marketing Specialist Kristian Klynge på tlf. 7875 0070  eller ko@kynetic.dk

Skal vi tage en uforpligtende snak?

Tommy Arildslund

CTO, Partner & Senior Digital Consultant