Fremtidens SEO bureau

SEO bureau for ambitiøse virksomheder

Som Nordens eneste digital marketing performance bureau accelereret af data, automation og AI, hjælper vi ambitiøse virksomheder og organisationer med at blive nr. 1 på Google på forretningskritisk efterspørgsel.

Hvordan arbejder vi med

Fremtidens søgemaskine optimering

SEO handler om at imødekomme forbrugernes behov og adfærd med det rette indhold, og derigennem opnå de bedste placeringer på Google. I dag er en del af SEO også at sikre en god brugeroplevelse, da det har direkte indflydelse på et sites placeringer på Google.

Skal vi løfte din forretnings SEO performance? Så kontakt os nu.

Fremtidens digitale vindere vælger KYNETIC

Vi er anerkendt for vores digitale marketing af en lang række glade kunder baseret på samarbejder og vækstcases hvor SEO har været en central del i indsatsen.

hvorfor få hjælp af et seo bureau

Et strategisk og eksekverende seo bureau

Forbrugere benytter Google når de søger efter en løsning på et problem eller information om et emne. De virksomheder som har det indhold, der besvarer forbrugerens søgning eller giver dem den information de mangler, rangerer højest på Google. Med en topplacering på Google vinder virksomheder den største andel af den organiske trafik, i og med forbrugere primært klikker ind på de øverste præsenterede sider. Kampen om kliks på Google udspilles også i Google Ads/Paid search, men med en den rette eksekverede SEO strategi, kan den organiske trafik blive vundet billigere, end en omkostelig indsats i Google Ads. 

 

En god SEO strategi har som minimum fokus på:

  1. Hvad er efterspørgslen blandt forbrugerne?
  2. Hvad er forbrugernes search intent?
  3. Onsite og offsite SEO tekniske optimeringer 

 

Det er vigtigt i SEO at forstå, hvor på kunderejsen en forbruger er, når de anvender søgemaskinen. Hvis forbrugeren kender jeres produkter og services, skal der oftest færre informationer til, for at kunden foretager et køb. Kender forbrugeren jer ikke og er i gang med at researche den rette løsning, produkt mv., skal der oftest mere, fyldestgørende indhold til at kunden foretager en konvertering. 

 

Ved at besvare forbrugernes spørgsmål og ved at dele information på jeres site om et emne de efterspørger, øger I synligheden for jeres virksomhed i søgemaskiner. Der findes flere forskellige søgemaskiner end Google, dog er det oftest Google, der er mest relevant at arbejde med.

Vi hjælper med alle former for SEO

On-site optimering

Off-site optimering

Søgeords analyse

Content Marketing

Onsite / onpage optimering 

I onsite optimering crawles sitet for fejl på title-tags, meta-descriptions, content, interne links, URL og H-tags. Sitets hastighed bliver også undersøgt, der har stor betydning for brugerens oplevelse. Ved at hastighedsoptimere et site, kan bounceraten målbart forbedres og rankingen hæves væsentligt. Læs mere om onpage SEO her.

 

Offsite  

I arbejdet med off site bliver der set på de rankingfaktorer, der ligger udenfor hjemmesiden, såsom: Link building, linkanalyse, link-earning, mentions, mv. Link building er en yndet disciplin når der skal arbejdes med off site optimering, her handler det om at få andre sites med god ranking, til at linke til dit site. 

 

I KYNETIC er vi i tæt dialog med vores content marketing team når vi offsite optimerer, for at sikre den bedst mulige oplevelse for brugeren. 

 

Søgeordsanalyser

Ved at udarbejde søgeordsanalyser/efterspørgelsesanalyser sikrer vi at producerer content, der imødekommer det brugerne søger efter. Heri kortlægger vi også jeres konkurrenters tilstedeværelse på søgemaskinerne, så vi kan udnytte de muligheder jeres konkurrenter ikke udnytter.


Du kan læse mere om content marketing her.

Hvordan arbejder vi med

SEO bureau gør op med silotænkning

Vores prisvindende SEO framework

SEO framework

Implementeringen af vores framework bevirker typisk en organisk synlighed der vokser med 20% -45%.

 

Hos KYNETIC er vi modstandere af at arbejde med digital marketing i siloer, og derfor arbejder vi som standard med attributions modellering, der sikrer den mest optimale og præcise måling af de kanaler der bidrager til konverteringer.

 

Vi er et SEO bureau med korte bindinger og med en stærk holdning om, at vores kunder har krav på at eje al data selv. Endvidere udnytter vi den bedste teknologi, vi har et kunderejse drevet fokus og hyper-resultatorienterede tilgange. der medvirker til at vi skaber de resultater, dit tidligere SEO bureau ikke kunne levere. Vi anvender vores eget SEO framework, der i 2020 gjorde KYNETIC til vinder af hovedprisen hos Nordic Search Awards.


Vi rådgiver virksomheder i SEO og bistår samtidig også i at eksekvere på anbefalingerne både med tekniske optimeringer og i form af content marketing. Vi har mere end 15 års erfaring i SEO-branchen og et stort kendskab til, hvilke krav søgemaskiner stiller til websites.

Internationale forretninger, der kommunikerer på flere sprog, kan vi også hjælpe. Vi har indgående kendskab til best-practice indenfor sprogversioneringer af sites, der understøtter god SEO.

KYNETIC er dog langt mere end et traditionelt SEO bureau, da vi altid har et holistisk syn på vores kunders forretning. Det betyder vi rådgiver i SEO, men altid har øje for om investeringen giver størst værdi dér, eller om den bør lægges i en anden marketingkanal.

Skal vi tage en uforpligtende snak?

Kasper Ebsen

CEO, Partner & Senior Consultant

Typisk over 50 slides med strategiske anbefalinger

Start med en analyse

Få en analyse af jeres digitale marketing-indsats

Vi gør brug af vores gennemtestede frameworks, jeres data og viden fra vores arbejde med vores kunder på tværs af brancher.