Nyt eksklusivt whitepaper: Analyse af +100 retargeting annonce-setups – det lærte vi. Download her.

Enterprise annonceringssetup for førende eCommerce SaaS virksomhed

Enterprise annonceringssetup for førende eCommerce SaaS virksomhed

DanDomain er Danmarks største domæne-udbyder og brancheleder i både domæne-salg og webshop-løsninger til små og mellemstore virksomheder. Vi hjælper DanDomain med deres digital marketing indsats på tværs af paid media med fokus på at understøtte kunderejsen fra research til konvertering.

20.079

nye mobiltelefon kunder

+177%

stigning i kunder

156 kr.

pris pr. ny kunde (CAC)

+51 mio kr.

øget indtjening

introduktion

Internationalt annonceringssetup for dansk B2B ecommerce SaaS virksomhed i verdensklasse

For danske DanDomain, som er en del af unicorn virksoheden team.blue (Zitcom) med en markedsværdi på 1 mia kr, har vi udviklet et næste-generations integreret Google Ads og Facebook Ads setup med brug af automation, scripts, marketing attribution og tæt integration med andre digital marketing kanaler, som både skal håndtere budgettet mere effektivt, men også skabe større indsigt i kunderejsen.

- Øje for lavere CPA og højere ROI

I vores tilgang kombinerer vi vores JOURNEY framework, et omfattende Google Ads setup via vores SKAG Hybrid foundation og et granuleret Facebook Ads setup med automation, machine learning og scripts for at få mere ud af budgettet og skalere setuppet med øje for lavere CPA, højere ROI og øget skalering.


Samtidig arbejder vi aktit på at nedbryde siloer mellem kanaler og brands, med brugen af attribution modelling og en række skræddersyede business intelligence dashboards, der giver live indsigt i performance på tværs af kanaler og gør at vi dag for dag kan lyn-optimere baseret på ændringer i markedet, øget efterspørgsel og/eller en anderledes konkurrencesituation.

+24.500

nye mobiltelefoni kunder

+85%

stigning i antal kunder

4x

pris pr. ny kunde (CAC)

+110%

i øget indtjening

For DanDomain er det en stor fordel, at vi kan samle alle vores digitale marketingaktiviteter ét sted. Det var også én af de primære grunde til, hvorfor vi indgik samarbejdet med KYNETIC. At KYNETIC også holder sig opdateret på den nyeste teknologi, brancheviden og kan supplere og udfordre vores inhouse marketingteam på digital forretning, giver os en kæmpe fordel og et solidt fundament for et godt samarbejde

Stefan Rosenlund
Managing Director, Nordics