Nyt eksklusivt whitepaper: Analyse af +100 retargeting annonce-setups – det lærte vi. Download her.

Vækst og international ekspansion for dansk ecommerce succes

Vækst og international ekspansion for dansk ecommerce succes

Vi hjælper byRavn med at vækste deres e-handelsforretning igennem international digital markedsføring på 3 markeder; Danmark, Norge og Sverige. En vækst der alene i 2019 tæller +30% i omsætning og fortjeneste sammenlignet med året før.

20.079

nye mobiltelefon kunder

+177%

stigning i kunder

156 kr.

pris pr. ny kunde (CAC)

+51 mio kr.

øget indtjening

introduktion

Vækst og international ekspansion

byRavn er en dansk iværksætter-virksomhed, der producerer danske designvarer i læder heriblandt de populære originale lædernøgleringe med skræddersyet tryk. Med kontinuerligvækst år for år siden deres fødsel, er byRavn i dag førende på sit felt og kombinerer godt håndværk, med de bedste materialer og skræddersyede produkter.


Mens byravn koncentrerer sig om de der er bedst til produktudvikling og produktion, har vi ansvaret for hele deres ecommerce og digial marketing strategi, som inkluderer en 360 graders performance-marketingindsats på tværs af hele spektret lige fra Google Search Ads, Google shopping, Facebook Ads, SEO, konverteringsoptimering og udvikling af deres marketing automation setup.

- International markedsføring på 3 markeder

Setuppet som både køres i Danmark, Norge, Sverige og snart flere lande, understøttes af et detaljeret kampagneplan med mere end 15 forskellige kampagner fordelt på de 3 markeder. Samtidig arbejder vi med at understøtte brandet og løbende opbygge højere kendskab for byRavns kernefortælling og deres unikke produkter, som er med til at udvide efterspørgslen, så vi ikke kun høster i et marked med støt stigende konkurrence.

+24.500

nye mobiltelefoni kunder

+85%

stigning i antal kunder

4x

pris pr. ny kunde (CAC)

+110%

i øget indtjening

"byRavn er et godt eksempel på en eCommerce væksthistorie, hvor de med de gode produkter i front og en målrettet digital marketing strategi med øje for international ekspansion, har formået at vækste år fra år siden sin fødsel. Vi indsats med yderligere fokus på kunderejsen og brug af data har samtidig være en medvirkende faktor i en vækst på 30% alene i 2019 sammenlignet med året fr, uden en en væsentlig forøgelse af marketingbudgettet"

Tommy Arildslund
CTO og Partner