Vind dit marked i 2023 – Webinarserie med fokus på strategi, trends og datacentralisering.

Læs mere og tilmeld dig

Datacentralisering

Strategi og eksekvering, med afsæt i værdifulde datamængder

I KYNETIC hjælper vi virksomheder med at indsamle, forstå og analysere store, komplekse datamængder og derigennem identificere trends, markedsudvikling, vækstpotentiale, problemstillinger og andre mønstre i den data, I som virksomhed ejer.

hvad arbejder vi med

Indsamling og lagring af data

Virksomheder, der arbejder med digitale aktiviteter, indsamler data og benytter det oftest til optimering. Det er dog de færreste virksomheder, der forstår at få det fulde udbytte af den indsamlede data. Hos KYNETIC samler, analyserer og eksekverer vi udelukkende på et datadrevet grundlag. 

Er I i stand til at indsamle, strukturere og omvende jeres data til fremtidige konverteringer?

 

Vi samler jeres data og giver jer det klare overblik gennem nogle af vores tekniske værktøjer som KPI dashboard og vores granuleret ehandelsbudget skræddersyet jeres virksomhed og præferencer. Det sikrer jer, at I kan fokusere på jeres kernekompetencer og få det løbende indblik i de forretningskritiske elementer. Vi forstår vigtigheden af jeres tid, og arbejder derfor altid med fuld transparens på tværs af alle kanaler og medarbejdere.

 

Når du som virksomhed forstår sammenhængen mellem dine marketingaktiviteter og indtjening, er det lettere at forudsige og forstå effekten af dine marketingaktiviteter. Det giver det bedste grundlag for at prioritere indsatsen efter dem, der giver den bedste ROAS/ROI og undgå de typiske faldgruber.

hvordan arbejder vi med

Sammenkoblingen mellem statistik & machine learning

Ved at sammenkoble statistik med machine learning, kan vi få langt flere og mere præcise indsigter ud af data. I denne proces foregår en dybdegående træning af vores model, hvor resultatet er en forklaring på forholdet mellem forskellige faktorer eller en beregning på et fremtidigt udfald.

I KYNETIC har vi stærke kompetencer indenfor både marketing science og digital marketing. Det betyder, vi kan aggregere værdien af begge forretningsområder gennem et tæt, internt samarbejde undervejs i projekterne. Det giver optimal ROI, ROAS, samlet omsætning og et minimal spild af vigtige marketingkroner. 

 

I KYNETIC er vi full-stack eksperter i BI, data science og data-management. Vi assisterer vores kunder i alt fra korrekt opsætning af tracking, aggregering af data fra forskellige datakilder, til de efterfølgende dataanalyser, fra hvilke vi giver strategisk, forretningsvigtig rådgivning.

 

Vi aftaler i fællesskab, hvilke variable, vi ønsker at inddrage, og finder frem til om vi skal hente dem fra forskellige datakilder, og dermed også skal gøre dem konforme. Herefter loader vi data ind i enten et data-warehouse, eller direkte ind i programmering-softwares som Python eller R.

Skal vi tage en uforpligtende snak?

Jeppe Juul Sørensen

Senior Partner & CCO

Typisk over 50 slides med strategiske anbefalinger

Start med en analyse

Få en analyse af jeres digitale marketing indsats

Vi gør brug af vores gennemtestede frameworks, jeres data og viden fra vores arbejde vores kunder tværs af brancher.

Hvem er vi for

Vi er ikke et perfekt match for alle

Et perfekt match

Her matcher vores tilgange, teknologi-brug og fokus med jer

  • I ønsker at arbejde markedsledende med digital markedsføring
  • I er typisk en e-commercer, B2B-virksomhed eller retailer
  • I er ambitiøse og investerer i jeres brand
  • I ønsker et grundigt setup til jeres digital marketing-kanaler
  • Digital er, eller skal være, en forretningskritisk afsætningskanal
  • I ønsker et langvarigt og tæt samarbejde
  • I ønsker at blive udfordret af de dygtigste specialister i branchen
  • Ikke et godt match

    Typiske kendetegn på at vi ikke er et godt match

  • I er i markedet efter en billig pakkeløsning
  • I ønsker ikke at arbejde data-drevet
  • I leder efter en leverandør frem for en samarbejdspartner
  • I ønsker projektafvikling frem for kontinuerligt samarbejde
  • I ønsker ikke at investere i virksomhedens brand
  • I ser ikke det vigtige i grundighed og detaljer
  • I har afsat et urealistisk budget til at nå jeres målsætninger