I KYNETIC hjælper vi virksomheder med at indsamle, forstå og analysere store, komplekse datamængder og derigennem identificere trends, markedsudvikling, vækstpotentiale, problemstillinger og andre mønstre i den data, I som virksomhed ejer.
hvad arbejder vi med
Indsamling og lagring af data
Virksomheder, der arbejder med digitale aktiviteter, indsamler data og benytter det oftest til optimering. Det er dog de færreste virksomheder, der forstår at få det fulde udbytte af den indsamlede data. Hos KYNETIC samler, analyserer og eksekverer vi udelukkende på et datadrevet grundlag.
Er I i stand til at indsamle, strukturere og omvende jeres data til fremtidige konverteringer?
Vi samler jeres data og giver jer det klare overblik gennem nogle af vores tekniske værktøjer som KPI dashboard og vores granuleret ehandelsbudget skræddersyet jeres virksomhed og præferencer. Det sikrer jer, at I kan fokusere på jeres kernekompetencer og få det løbende indblik i de forretningskritiske elementer. Vi forstår vigtigheden af jeres tid, og arbejder derfor altid med fuld transparens på tværs af alle kanaler og medarbejdere.
Når du som virksomhed forstår sammenhængen mellem dine marketingaktiviteter og indtjening, er det lettere at forudsige og forstå effekten af dine marketingaktiviteter. Det giver det bedste grundlag for at prioritere indsatsen efter dem, der giver den bedste ROAS/ROI og undgå de typiske faldgruber.
hvordan arbejder vi med
Sammenkoblingen mellem statistik & machine learning
Ved at sammenkoble statistik med machine learning, kan vi få langt flere og mere præcise indsigter ud af data. I denne proces foregår en dybdegående træning af vores model, hvor resultatet er en forklaring på forholdet mellem forskellige faktorer eller en beregning på et fremtidigt udfald.
I KYNETIC har vi stærke kompetencer indenfor både marketing science og digital marketing. Det betyder, vi kan aggregere værdien af begge forretningsområder gennem et tæt, internt samarbejde undervejs i projekterne. Det giver optimal ROI, ROAS, samlet omsætning og et minimal spild af vigtige marketingkroner.
I KYNETIC er vi full-stack eksperter i BI, data science og data-management. Vi assisterer vores kunder i alt fra korrekt opsætning af tracking, aggregering af data fra forskellige datakilder, til de efterfølgende dataanalyser, fra hvilke vi giver strategisk, forretningsvigtig rådgivning.
Vi aftaler i fællesskab, hvilke variable, vi ønsker at inddrage, og finder frem til om vi skal hente dem fra forskellige datakilder, og dermed også skal gøre dem konforme. Herefter loader vi data ind i enten et data-warehouse, eller direkte ind i programmering-softwares som Python eller R.
Digital marketing of tomorrow
Vi kan også hjælpe jer med
Marketing attribution
Kender du værdien af dine digitale kanaler, og ved du deraf, hvor du bruger dine budgetter allerbedst? Med marketing attribution måler du dine indsatser korrekt.
KPI Dashboard
KPI dashboards er afgørende for bedre resultater og få success med digital marketing. Vælg den bedste løsning til at evaluere og monitorere indsatsen løbende med et dashboard.
Tracking
Track korrekt på jeres brugere, kunderejser og performance. Korrekt tracking er essentielt for alt online marketing.
Data science
Bindeleddet mellem data og et rationelt beslutningsgrundlag, bygger på grundige dataanalyser. Ved hjælp af machine learning og statistik finder vi usete muligheder i data.